quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:57 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Genoeg bankjes om spullen op kwijt te kunnen in ieder geval.
Meer bewegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nog goede voornemens, Buda?
Ik denk serieus dat je beter Ebola en een klaplul tegelijkertijd kunt hebben dan de prijs van een treintje uit je hoofd weten.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:55 schreef rival het volgende:
[..]
In 83% van zijn posts verzint hij de cijfertjes ter plekke.
Gelukkig nieuwjaaaaaaarquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk serieus dat je beter Ebola en een klaplul tegelijkertijd kunt hebben dan de prijs van een treintje uit je hoofd weten.
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:01 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Ik heb pas één kop thee achter de kiezen, het kan nog alle kanten op, Buda.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 01:07 schreef kwiwi het volgende:
En welke heeft @:Dr_Flash eigenlijk dit jaar?
Spannend spannend!quote:Op woensdag 1 januari 2025 09:50 schreef Karzai het volgende:
@:dr_flash heb je weer een nieuwe kalender dit jaar?
mwha.. valt wel mee vandaag.. maar is dan ook een dag waar ik niks moetquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Komen jullie ook zo moeilijk op gang vandaag?
Stoelgang? haha jaquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Dit gaat over mij.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Dit jaar gaan we voor succes
hmmmmquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
quote:Urenlange storing bij politienetwerk C2000 tijdens Oud en Nieuw
Ook is het leven kalmer met een simpele geestquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Spannend spannend!
[ afbeelding ]
Nergens last van, lekker lange wandeling begonnen om 10:30quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:07 schreef Haags het volgende:
Hoeveel km?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nergens last van, lekker lange wandeling begonnen om 10:30
Dit ben ik dan weer niet.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:10 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ook is het leven kalmer met een simpele geestOf heb ik nu die van morgen verklapt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |