SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch isquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is maar 50 cent ofzo? Zijn betere prijzen dan in NL
Anders kosten ze zeker 5 baht per stukquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch is
Beetje motten eigenlijkquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat de kunst van het mediteren?
En dan met een dimmer onder je kussen langzaam het licht aandraaien voor effect.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:27 schreef bitterbal het volgende:
@:dezwabber er zijn hier toch allemaal mensen die hier spirituele cursussen geven.
misschien kan ik dat doen wat jij net zegt. Ik zet mensen in een ruimte vol met ledlampjes totdat ze verlicht raken
Oh he jongens, ik denk dat hij de grap gevonden heeft.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:28 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Lamp - verlicht. Mediteren - verlichting
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja erg goedkoop terwijl het hier erg exotisch is
jaaaaaaquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En dan met een dimmer onder je kussen langzaam het licht aandraaien voor effect.
nee is ook niet duurquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?
KRENT'Nquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef mschol het volgende:
[..]
beetje bloem en gist en verdere ingredienten is zelfs daar toch niet zo duur?
Instappen in een Nederlandse trein en een plekje bemachtigen is niet voor iedereen weggelegdquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Model twee gebruiken we hier louter voor treindeuren.
Ja duurde evenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh he jongens, ik denk dat hij de grap gevonden heeft.
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogdquote:
Ik doelde meer op een concert in Wenenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogd
success met uitgeloot wordenquote:Op woensdag 1 januari 2025 11:34 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Ik doelde meer op een concert in Wenen
Ik zat al te kijken of tweedehands treinbanken ineens veel duurder waren geworden.quote:Op woensdag 1 januari 2025 11:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
De NS heeft de prijzen wel flink verhoogd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |