Ik heb jou zo gespot. De enige passagier die aan mensen in naburige compartimenten gaat vragen of ze de airco aan willen zetten zodat hij dat niet hoeft te doenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dit bericht lees vlak voor ik de details deelde
ligplaats is zo'n 4- of 6- persoons coupe met planken. Succesquote:
*maakt notities om de airco zelf aan te zetten*quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb jou zo gespot. De enige passagier die aan mensen in naburige compartimenten gaat vragen of ze de airco aan willen zetten zodat hij dat niet hoeft te doen
new Orleansquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
weer een idioot die met een auto een mensen massa ingaat in new york ofzo.. wat ik zo opving..
New Orleans, ja.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
weer een idioot die met een auto een mensen massa ingaat in new york ofzo.. wat ik zo opving..
new orleans toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
Maar zonder dollen, echt supertof hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*maakt notities om de airco zelf aan te zetten*
Ik hoop op een nieuwer model, dan krijg je een soort pod toegewezen. Dan neem ik die gebroken rug wel voor lief.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ligplaats is zo'n 4- of 6- persoons coupe met planken. SuccesJa slaapplaats is duur, I know.
morgen vaste vrije dag... vrijdag mag ik nog evenquote:
Maak maar wat foto's ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwer model, dan krijg je een soort pod toegewezen. Dan neem ik die gebroken rug wel voor lief.
vrijdag is mijn vaste vrije dagquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vaste vrije dag... vrijdag mag ik nog even
das een heel goed voornemenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
hebben jullie nog goede voornemens voor dit jaar?
ik heb er in iedergeval 1: onderduiken rond mijn verjaardag
eerst nog 2 daagjes schijnwerken.quote:
Meer bewegen. Dus ik ga zo maar even aan de wandel. En ik wil weer gaan zwemmen, maar het is altijd jammer dat elk zwembad in Nederland ouwe wijven soep is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
hebben jullie nog goede voornemens voor dit jaar?
ik heb er in iedergeval 1: onderduiken rond mijn verjaardag
weet niet wat er aankomt morgen vanuit de koeriersdiensten, daar hangt het een beetje vanaf..quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst nog 2 daagjes schijnwerken.
Jan en allemal hijgerige mailtjes gaan sturen terwijl je weet dat er toch niemand wat doet voor 6 jan.
moet alleen nog cadeautje verzinnen voor iemand die dit jaar 40 wordtquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een heel goed voornemen
Ik ben al 9 maand gestopt met roken dus ik denk dat mijn voornemen wordt om weer te gaan roken
een lullig tshirtquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
moet alleen nog cadeautje verzinnen voor iemand die dit jaar 40 wordt
Jij had geen werk toch een tijdje terug?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de afgelopen 365 dagen 3 vakanties gehad en ik ben geen enkele keer uitgerust weer aan het werk gegaan. Ben bang dat dat morgen niet anders is. Toch wel knap.
Volgend jaar pak ik 2 januari ook mee. Ga niet één dag werken. En kerstavond omdat ik het echt gigantisch matig vond om te moeten werken die dag
dat kan, moet wel iets lolligs zijn inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een lullig tshirt
40 geworden en alles dat ik kreeg was dit kut tshirt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |