new orleans toch?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef mschol het volgende:
weer een idioot die met een auto een mensen massa ingaat in new york ofzo.. wat ik zo opving..
Maar zonder dollen, echt supertof hoorquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
*maakt notities om de airco zelf aan te zetten*
Ik hoop op een nieuwer model, dan krijg je een soort pod toegewezen. Dan neem ik die gebroken rug wel voor lief.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ligplaats is zo'n 4- of 6- persoons coupe met planken. SuccesJa slaapplaats is duur, I know.
morgen vaste vrije dag... vrijdag mag ik nog evenquote:
Maak maar wat foto's ben wel benieuwd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoop op een nieuwer model, dan krijg je een soort pod toegewezen. Dan neem ik die gebroken rug wel voor lief.
vrijdag is mijn vaste vrije dagquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
morgen vaste vrije dag... vrijdag mag ik nog even
das een heel goed voornemenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
hebben jullie nog goede voornemens voor dit jaar?
ik heb er in iedergeval 1: onderduiken rond mijn verjaardag
eerst nog 2 daagjes schijnwerken.quote:
Meer bewegen. Dus ik ga zo maar even aan de wandel. En ik wil weer gaan zwemmen, maar het is altijd jammer dat elk zwembad in Nederland ouwe wijven soep is.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
weet niet wat er aankomt morgen vanuit de koeriersdiensten, daar hangt het een beetje vanaf..quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
eerst nog 2 daagjes schijnwerken.
Jan en allemal hijgerige mailtjes gaan sturen terwijl je weet dat er toch niemand wat doet voor 6 jan.
moet alleen nog cadeautje verzinnen voor iemand die dit jaar 40 wordtquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
das een heel goed voornemen
Ik ben al 9 maand gestopt met roken dus ik denk dat mijn voornemen wordt om weer te gaan roken
een lullig tshirtquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:56 schreef mschol het volgende:
[..]
moet alleen nog cadeautje verzinnen voor iemand die dit jaar 40 wordt
Jij had geen werk toch een tijdje terug?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:54 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb de afgelopen 365 dagen 3 vakanties gehad en ik ben geen enkele keer uitgerust weer aan het werk gegaan. Ben bang dat dat morgen niet anders is. Toch wel knap.
Volgend jaar pak ik 2 januari ook mee. Ga niet één dag werken. En kerstavond omdat ik het echt gigantisch matig vond om te moeten werken die dag
dat kan, moet wel iets lolligs zijn inderdaadquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
een lullig tshirt
40 geworden en alles dat ik kreeg was dit kut tshirt
Geen mietje zijn en gewoon die soloreis doen was bedoeld als voornemen, maar is stiekem al tijdens kerst ingewilligd.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Meer films kijken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Ik zocht wat anders, maar er is gewoon bijna geen werk in wat ik zoek. Dus dan kan ik beter de touwtjes zelf in handen nemen en kijken of ik bij mijn huidige werkgever iets kan bereiken.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij had geen werk toch een tijdje terug?
Of je zocht wat anders?
Nee niet echt. Waarom onderduiken rond je verjaardag?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:52 schreef mschol het volgende:
Jammer dat Bal gestopt is met zwemmen in Nederlandse bejaardenbaden, had je mee kunnen klappen als ze uit het zwembad klauterde via het trapje.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Meer bewegen. Dus ik ga zo maar even aan de wandel. En ik wil weer gaan zwemmen, maar het is altijd jammer dat elk zwembad in Nederland ouwe wijven soep is.
Dat is ie al een maand ofzoquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef Nattekat het volgende:
Is de zon bij jullie trouwens ook vergeten om op te komen?
Dan hoop ik voor je dat die dingen niet net als het H0-model worden teruggeroepen door de fabrikant omdat ze nogal eens in de fik vliegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:38 schreef Nattekat het volgende:
Om toch nog een beetje vrienden te blijven met @:Dr_Flash;
[ afbeelding ]
Dit is nu officieel mijn voertuig richting Wenen in Juni. Reis is geboekt
iets met ronde getallen en zie wel wat mensen daar misbruik van makenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nee niet echt. Waarom onderduiken rond je verjaardag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |