Ze willen het niet snappen. Dit is gewoon het zoveelste ding dat kapotgepolariseerd is.quote:
Die zijn toch al verboden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
voor de verandering maar eens wakker gebleven tot 12u...quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
jij ook Nizno, heb je het leuk gehad?
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hartquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:30 schreef Nattekat het volgende:
"Welk vuurwerk is in je gezicht ontploft?"
[ afbeelding ]
Echt iedere keer weer die klotecobra's. In plaats van dat drammen voor een algemeen verbod, moeten die jankers misschien eens hun focus verschuiven naar deze explosieven.
Je kent NK nog niet?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hart
klinkt als een geslaagde avondquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor de verandering maar eens wakker gebleven tot 12u...
daarna zowaar nog even vuurwerk gekeken en toen de dikke boemsen gedaan waren heerlijk geslapen
tja, maar waarom moeten de normale meerderheid lijden omdat er wat klapjosties niet zwaar gestraft worden?quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat zit je je toch steeds op te winden over mensen die een vuurwerk verbod willen? 1. Al zou het er komen, mensen houden zich er toch niet aan. 2. Niet goed voor je hart
Omdat ervaringen in het verleden me hebben geleerd dat de beroepsjankers keer op keer hun zin weten door te drijven anno 2024+. Het werpt een drempel op voor velen om aan siervuurwerk te komen, waaronder ikzelf als ik eens op het laatste moment besluit om toch wat te kopen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:57 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.quote:Op woensdag 1 januari 2025 12:59 schreef mschol het volgende:
[..]
tja, maar waarom moeten de normale meerderheid lijden omdat er wat klapjosties niet zwaar gestraft worden?
maar dat komt omdat er geen verkoopverbod is, alleen een afsteekverbod.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.
Omdat ze de verkoop niet kunnen verbieden daar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:02 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Als ik lees/zie wat er gisteren afgestoken is in steden met een vuurwerkverbod, valt het lijden wel wat mee.
Overdrijf je niet een beetje? In Duitsland kun je ook gewoon legaal vuurwerk kopen hè. Maar goed, ik kan me er verder niet druk om maken. Je kunt er toch niks aan veranderen. De omslag van mentaliteit die in Nederland nodig is om vuurwerk met oud en nieuw gewoon weer leuk te maken voor iedereen gaat er niet komen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Omdat ze de verkoop niet kunnen verbieden daar.
Je snapt het echt niet hè? Het gaat erom dat de verkoop van vuurwerk verboden wordt in het geval van een algeheel verbod. Wie zorgen nu voor de overlast? Iedereen die naar Duitsland gaat of op een zware markt cobra's inslaat. Wie komen met lege handen te staan? De goeden.
Ik kom bij jou wonenquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagen
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer terug in het dorp:
[ afbeelding ]
Nu met warme chocolademelk bij de open haard
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendquote:
hier is het vooral weer om binnen te blijven. het gaat alleen maar harder waaienquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendZie alleen nooit muntjes in het bos, dus ik weet niet of je daar mee kunt leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |