Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:14 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Overdrijf je niet een beetje? In Duitsland kun je ook gewoon legaal vuurwerk kopen hè. Maar goed, ik kan me er verder niet druk om maken. Je kunt er toch niks aan veranderen. De omslag van mentaliteit die in Nederland nodig is om vuurwerk met oud en nieuw gewoon weer leuk te maken voor iedereen gaat er niet komen.
O ja las ook iets over een storm in het noorden van duitsland vandaag. Jammer van de vrije dagquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier is het vooral weer om binnen te blijven. het gaat alleen maar harder waaien
Mehr Stappen, ohne Rappenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:16 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja het maakt stapjes zetten een stuk leuker in zo'n omgeving. En lekker rustgevendZie alleen nooit muntjes in het bos, dus ik weet niet of je daar mee kunt leven
Oke, dit is geen overdrijven meer. Dit is gewoon glashard liegenquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.
Of als er een idioot het in je gezicht afsteekt.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nederlands vuurwerk is echt het laagste dat er is, één stap lager en je zit in de kindervuurwerkcategorie. De enige manier waarop dat dingen stuk kan maken is als je zo'n idioot bent die met z'n hoofd erboven gaat hangen.
Ik ben visueel ingesteldquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:24 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of als er een idioot het in je gezicht afsteekt.
Wat mooiquote:Op woensdag 1 januari 2025 12:39 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk, we zijn gewoon het bos in gelopen hier, en lukraak paden links en rechts ingeslagen
In het bos:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En weer terug in het dorp:
[ afbeelding ]
Nu met warme chocolademelk bij de open haard
Thunderkings waren vroegah al niet eens krachtig genoeg om prullenbakken op te blazen.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oke, dit is geen overdrijven meer. Dit is gewoon glashard liegen
Serieus?quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef Dr_Flash het volgende:
Anyway, half twaalf eindelijk maar eens uit bed gekomen, met dikke koppijn. Is nog steeds niet helemaal weg. Wel een flink eind gelopen al. En bij de Chinees en het winkeltje van koffiegodinnetje even handje gegeven. En zo. En nu 5427 stapjes, nog lang niet genoeg maar nu dartsen kijken allen
Vriend van mij deed dat ook jarenlang. Dat moest blijkbaar schattig zijn.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg trouwens vandaag kerstkaart van iemand, en dat was een foto van haar kind. Maar dat kind is zo ongelofelijk lelijk en vooral creepy (Hannibal vibes zeg maar), dat ik niet snap waarom je zo'n kaart naar mensen stuurtLiefde maakt echt blind volgens mij.
Als @Haags nog even opduikt, zijn we in de meerderheidquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Jouw mening over vuurwerk doet het hier gewoon niet zo lekker, zullen we maar zeggen
Ik heb het nu overleefd, dus het komende jaar zit dat wel weer goed.quote:
Een vriend van mij gooit er dan een of andere filter overheen waardoor het altijd lijkt op dat huilende zigeunerkindquote:Op woensdag 1 januari 2025 13:28 schreef kwiwi het volgende:
Kreeg trouwens vandaag kerstkaart van iemand, en dat was een foto van haar kind. Maar dat kind is zo ongelofelijk lelijk en vooral creepy (Hannibal vibes zeg maar), dat ik niet snap waarom je zo'n kaart naar mensen stuurtLiefde maakt echt blind volgens mij.
Medemensen in de buurt waar ik goed contact mee hebquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Een vriend van mij gooit er dan een of andere filter overheen waardoor het altijd lijkt op dat huilende zigeunerkind
Ik ben het eens met het principe dat je beschrijft. Je kunt vuurwerk tot aan sterretjes en knetterchocolade gaan verbieden, maar de rotte appels halen het over de grens en gaan gewoon door met hun terreur.quote:Op woensdag 1 januari 2025 13:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als @:Haags nog even opduikt, zijn we in de meerderheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |