fixedquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook wel een gedoe.
Sjonge, heb jij geen goede voornemens aan je bloeddruk te denken?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Muistromen waar voor gewaarschuwd is misschien wel? We zijn niet allemaal zo stoerdom als jij natuurlijk.
Alles aan dit klimaat eigenlijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:16 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Als er water in je buurt is, wie houdt jou dan tegen?
*Pakt A4'tjequote:Op woensdag 1 januari 2025 14:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
een geel getekend bolletje in de hoek van een A4tje
Oh nee, nog niet gezien dit jaar.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo'n ding dat in Zwitserland schijnt te bestaan.
Maar het is hier vandaag gewoon nog donkerder dan de gemiddelde decemberdag.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt A4'tje
Ik zie heul geen geel bolletje
Ja dan is er toch geen uitdaging aan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles aan dit klimaat eigenlijk.
Als ik in Australië zou zijn met nieuwjaar, dan zou ik een nieuwjaarsduik wel overwegen.
Luctor woont niet aan de Regge. Luctor woont in Zeeland.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Sjonge, heb jij geen goede voornemens aan je bloeddruk te denken?
Op 100m van ons huis zit een uitham van de Regge die een grote vijver vormt, daar kun je perfect in nieuwjaarsduiken. Bijvoorbeeld
https://www.ad.nl/videos/(...)ieuw-zeeland-1020937quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Alles aan dit klimaat eigenlijk.
Als ik in Australië zou zijn met nieuwjaar, dan zou ik een nieuwjaarsduik wel overwegen.
Moet hij weten!quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Luctor woont niet aan de Regge. Luctor woont in Zeeland.
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
*Pakt A4'tje
Ik zie heul geen geel bolletje
stuur maar een kattebelquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:30 schreef Nattekat het volgende:
Ik ben er zojuist ook nog achter gekomen dat er schijnbaar een rechtstreekse trein naar Praag bestaat.
Verkeerde topic Niznoquote:
Degene die de rekeningen stuurtquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon Nieuwjaarsduik in je eigen zwembad regelen, iedereen een Unox-muts op, paar foodtrucks en cateraars regelen met koek en zopie, glühwein, vette worsten, zuurkool, snert en winterpizza, bar en personeel voor de drank, paar oesterwijfjes erbij, wat clowns en springkussens voor de kinderen, podium met rockbandje, wie doet je wat?
Nou het is wat lastig om dat te doen als je geen eigen zwembad hebtquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon Nieuwjaarsduik in je eigen zwembad regelen, iedereen een Unox-muts op, paar foodtrucks en cateraars regelen met koek en zopie, glühwein, vette worsten, zuurkool, snert en winterpizza, bar en personeel voor de drank, paar oesterwijfjes erbij, wat clowns en springkussens voor de kinderen, podium met rockbandje, wie doet je wat?
opgelostquote:
gebruik je die van de burenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou het is wat lastig om dat te doen als je geen eigen zwembad hebt
Die hebben dat ook nietquote:
Klinkt als een geweldig plan.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:31 schreef UitStraling het volgende:
ow..... ja dan wordt het lastigerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |