Zwemmen, dat zie je tochquote:
quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd wel zorgen dat je genoeg centjes hebt eerst.
Jarenlang gedaan zo, was eigenlijk altijd wel heel erg gezellig en leuk en vooral ook makkelijk.quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klinkt als een geweldig plan.
Na alle organisaties in ons dorp rond kerst en O&N hadden ze dit er zo achteraan kunnen plakken
Er staat nog een grote verwarmde gesissoleerde tent naast een grote waterplas
Ik had ¤5quote:
Whoep whoep same herequote:
Ja, ik snap dat met vingertjes wijzen onderdeel is van rouwverwerking, maar...quote:Ze vertelt haar verhaal omdat ze verdrietig is. Maar ook omdat ze boos is, vooral omdat op wat ze leest op sociale media: dat er met vuurwerk geknutseld zou zijn, dat het 'zijn eigen schuld' was of dat er met vuurwerk gestunt zou zijn.
"Sommige mensen moeten echt een stuk tape op hun mond doen en nooit meer in het openbaar praten. Gewoon ongegeneerd", stelt ze. "En ja, wij hebben er altijd voor gekozen... om dan toch Jackie zijn passie uit te laten voeren... maar wel gewoon gecontroleerd."
Wat voor ouder ben je als je je 14-jarig kind met zulke explosieven laat spelen?quote:"Het was een shell. Dat is een enorme vuurpijl met een krachtige knal", vertelt een van de broers bij de regionale omroep Rijnmond. Hij was er gisteravond bij toen Jack de vuurpijl tot ontploffing wilde brengen. "Zo'n shell doe je in een speciale buis. Dat deden we hier in het gras. Normaal heb je twee explosies. Eentje waardoor de shell omhoogschiet en de tweede is dan een grote knal. Maar toen Jack hem aanstak, ontplofte die meteen. De grote knal zeg maar."
"Ik zag Jack daarna door de lucht vliegen. Zijn schouder kwam hier terecht op de tramrails. Hij was op slag dood", vervolgt de broer. Hij benadrukt dat het geen risicovolle actie was van zijn 14-jarige broer, maar een ongeluk omdat het vuurwerk niet deugdelijk was.
Ja een speciekuip ofzoquote:
Ook nog geen extra huis in een warm land dusquote:
Neequote:Op woensdag 1 januari 2025 14:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ook nog geen extra huis in een warm land dus
Ik had die gereserveerdquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:38 schreef Nizno het volgende:
weten we al waar de winnende postcode is?
Hopen dat je buren maar weer snel terug zijn om de verwarming aan te zetten danquote:
ik heb geen lot gekocht dus ik gun het jequote:
Die zijn er weerquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopen dat je buren maar weer snel terug zijn om de verwarming aan te zetten dan
Nog maanden tegen deze grijze ellende aankijkenquote:
Ze zijn veiligquote:Op zaterdag 28 december 2024 10:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
![]()
NK pls.
Liggen die arme buren al wekenlang dood.
Weer zo'n krantenkop: "buurjongen had wekenlang niets door, maar mistte de warmte wel."
Gelukkig maar, je had bijna je cv aan moeten zettenquote:
Ik heb flink zitten stoken de afgelopen dagenquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar, je had bijna je cv aan moeten zetten
Oei, dat wordt januari op droog brood en waterquote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb flink zitten stoken de afgelopen dagen
Dynamisch contractje?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:42 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb flink zitten stoken de afgelopen dagen
Het zou toch gaan sneeuwen met vrieskou des doods enzo deze week?quote:Op woensdag 1 januari 2025 14:41 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nog maanden tegen deze grijze ellende aankijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |