SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerder een tijd issuequote:
Ahja hoogseizoen voor jou.quote:Op maandag 9 december 2024 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eerder een tijd issue
meer te doen dan spelletjes spelen he
Straks na het eten de Xbox maar eens aanslingeren, ben reuze benieuwd.quote:Op maandag 9 december 2024 17:35 schreef Friday12 het volgende:
Jammer dat Indiana nog niet op de playstation is. Ziet er echt goed uit
eerste 30 min ff gekeken geeft wel goede indy vibequote:Op maandag 9 december 2024 17:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Straks na het eten de Xbox maar eens aanslingeren, ben reuze benieuwd.
Veel lovende kritieken.
Komt ergens in het voorjaar naar PlayStation.
Ah joh komt rond mei. Ligt hier nog een backlogquote:Op maandag 9 december 2024 19:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerste 30 min ff gekeken geeft wel goede indy vibe
Ja sowieso backlog maar deze zou ik meteen in zitten. Star Wars kom ik tot nu toe wat moeilijk in nogquote:Op maandag 9 december 2024 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ah joh komt rond mei. Ligt hier nog een backlog
Bezig met The Callisto Protocol, Star Wars Outlaws, Assassin’s Creed Mirage en The Crew Motorfest.
Outlaws is eigenlijk best wel leuk, al het commentaar lijkt nogal overdreven.quote:Op maandag 9 december 2024 19:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja sowieso backlog maar deze zou ik meteen in zitten. Star Wars kom ik tot nu toe wat moeilijk in nog
Het is ook een leuke game, zoals gezegd speelde ik hem sinds launch, en ik heb me er goed mee vermaakt.quote:Op maandag 9 december 2024 19:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Outlaws is eigenlijk best wel leuk, al het commentaar lijkt nogal overdreven.
Net het eerste half uurtje gespeeld en je hebt idd meteen die ouderwetse Indie vibe jaquote:Op maandag 9 december 2024 19:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerste 30 min ff gekeken geeft wel goede indy vibe
Alleen die Dodge zooi is irritant.quote:Op maandag 9 december 2024 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is ook een leuke game, zoals gezegd speelde ik hem sinds launch, en ik heb me er goed mee vermaakt.
Al schijnt de game sinds de recente patch wel enorm verbeterd te zijn.
Callipo Protocol vond ik persoonlijk ook tof, kreeg ook enorm veel haat.
Maar ja, negativiteit scoort helaas.
Was best makkelijk te omzeilen met een optie in het menu. Dan hoef je maar 1 kant ingedrukt te houden ongeacht van welke kant de aanval komtquote:
New chapter suggereert iets van een reeds bestaande game.quote:Op maandag 9 december 2024 21:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Verschillende mensen van Naughty Dog waaronder Neil Druckmann die dit retweeten, zal er een nieuwe game aan komen? Last of Us 3 in de maak?
Fuck die multiplayer. Zijn leuk maar gaat om de single playerquote:Op maandag 9 december 2024 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
New chapter suggereert iets van een reeds bestaande game.
Gezien het succes van de serie denk ik idd iets van The Last of Us.
Al hoop ik zelf eigenlijk op een nieuwe Uncharted game.
Hadden ze ook niet een paar jaar terug een stand alone multiplayer van een van beide IP's gecanceld?
Wellicht dat misschien.
Er zijn sowieso te weinig games als Uncharted en Tomb Raider (al schijnt de ontwikkeling van de nieuwe Tomb Raider game goed te vlotten momenteel).quote:Op maandag 9 december 2024 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fuck die multiplayer. Zijn leuk maar gaat om de single player
Maar het duurde al te lang voor ze met nieuws kwamen dus letsgo
Er komt een nieuwe Tomb Raider? Nice!quote:Op maandag 9 december 2024 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn sowieso te weinig games als Uncharted en Tomb Raider (al schijnt de ontwikkeling van de nieuwe Tomb Raider game goed te vlotten momenteel).
Dus wat mij betreft zie ik graag een nieuwe Uncharted game
Die nieuwe Indie game (een AAA indie) vult dat gat nu mooi op.
Beetje jammer alleen dat ik slechts een half uur heb kunnen spelen omdat ik op een gegeven moment weer ontzettend veel pijn aan mijn handen kreeg
Zit nu met wat (schone uiteraard) sokken om diverse vingers gewikkeld om wat druk uit te oefenen om de pijn ietwat te verlichten
Paar weken geen last van gehad, en uitgerekend op de dag dat de Indiana Jones game er is, speelt het weer op![]()
Oh ja, die is ook een tijd in ontwikkelingquote:
Borderlands 4 zag ik staan. Geen idee of Bioshock 4 ook word gemaaktquote:Op maandag 9 december 2024 23:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook een tijd in ontwikkeling
En er was toch ook Bioshock 4 in the making of zo?
Laatste geruchten waren open world lara in India. Klonk niet al te bestquote:Op maandag 9 december 2024 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe Tomb Raider? Nice!
Unchartedm TLoU of een nieuwe IP mag allemaal van Naughty Dog
Judas is Bioshock in space. Van dezelfde guy iig. Als je onderstaande filmpjes kijkt snap je wat ik bedoel.quote:Op maandag 9 december 2024 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee of Bioshock 4 ook word gemaakt
BioShock 4 is volgens mij recent weer opnieuw begonnen. Setting zou Antarctica zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Borderlands 4 zag ik staan. Geen idee of Bioshock 4 ook word gemaakt
Rogue likequote:Op dinsdag 10 december 2024 10:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Judas is Bioshock in space. Van dezelfde guy iig. Als je onderstaande filmpjes kijkt snap je wat ik bedoel.
Bekijk deze YouTube-video
Geen fullblown roguelite game gelukkig, maar een lineaire storydriven game met roguelite elementen.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laatste geruchten waren open world lara in India. Klonk niet al te best
Volgens de leaks zou ze magische krachten vrijspelenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom niet?
India heeft een lange en rijke geschiedenis, en oa veel jungle, dus daar zullen ze ongetwijfeld wat leuks van weten te maken.
Dat open wereld stuk in Uncharted 4 (Madagascar volgens mij, met die Jeep) vond ik minder geslaagd.
Maar dat open wereld gedeelte in Shadow of the Tomb Raider (dat dorpje Paichiti oid) vond ik dan wel weer tof.
Volledig lineair past wel beter bij dat soort games
Dat klinkt wel minder, magische krachten, maakt het meer fantasy.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens de leaks zou ze magische krachten vrijspelen![]()
Een goede Tomb Raider zou wel tof zijn.
Welke is dat dan?quote:Op maandag 9 december 2024 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die nieuwe Indie game (een AAA indie) vult dat gat nu mooi op.
Omdat Lara Croft het beste is met goede level design. Met puzzels. Zoals Tomb Raider 1,2,3.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom niet?
India heeft een lange en rijke geschiedenis, en oa veel jungle, dus daar zullen ze ongetwijfeld wat leuks van weten te maken.
Dat open wereld stuk in Uncharted 4 (Madagascar volgens mij, met die Jeep) vond ik minder geslaagd.
Maar dat open wereld gedeelte in Shadow of the Tomb Raider (dat dorpje Paichiti oid) vond ik dan wel weer tof.
Volledig lineair past wel beter bij dat soort games
Indiana Jones And The Great Circlequote:
Grote backlog hier en Indiana Jones komt wel ergens volgend jaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt wel minder, magische krachten, maakt het meer fantasy.
Past er niet bij vind ik.
Jammer dat je geen Xbox meer hebt, want Indie is echt ontzettend tof
Sterker nog, ik slinger de X zo maar eens aan
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat Lara Croft het beste is met goede level design. Met puzzels. Zoals Tomb Raider 1,2,3.
Open wereld is vaak niet goed voor level design.
Sowieso vond ik de nieuwe Trilogy zwaar matig. Meer een shooter ala Uncharted dan dat het Tomb Raider was. En dat gejank van Lara man man man.
Waar is de stoere badass chick met de zonnebril en de dual pistols.
Ja en nu magie, dus meer realistisch als er duizenden jaren niemand is geweestquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.
Haha ja nouja kon ik mij nooit aan storen en nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.
Dat laatste stuk maakte het spel echt raar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja nouja kon ik mij nooit aan storen en nog steeds niet
Deel 1 vind ik echt een pareltje hoe absurd die ook wordt aan het einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat laatste stuk maakte het spel echt raar.
Dan nog liever die survival horror concept wat ze eerder wilden doen.Ja eens, ook niet mijn favoriete deel maar het hele grote deel ervoor is wel heel vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Zonder het einde was het veel beter geweest. Laatste stuk was gewoon raar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja eens, ook niet mijn favoriete deel maar het hele grote deel ervoor is wel heel vet.
Vreemd genoeg nooit aan uncharted begonnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zonder het einde was het veel beter geweest. Laatste stuk was gewoon raar.
Dat deed Uncharted 1 wel een stuk beter![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik zou zeggen spelen en genieten manquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vreemd genoeg nooit aan uncharted begonnen
Dit idd. Die eerste heb ik ook uitgespeeld. Die was nog wel cool. Einde was niet al te best volgens mij. Ik weet nog iets met een brug en gekke Chinese shit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Via de link in mijn mail iig nog niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://wrapup.playstation.com/en-gb/
Werkt dit al voor iemand
Ik zie het al, Bloodborne Remake, God of War Egypt, Last of Us P3 en GTA VI gaan aan ons getoond worden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:44 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier on Kinda Funny: There are at least two things at TGA that will make you say "holy shit I can't believe these things are here"
let's fucking go
oh nu al damage control
[ afbeelding ]
Bloodborne zou ik eerder een remaster van verwachten.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie het al, Bloodborne Remake, God of War Egypt, Last of Us P3 en GTA VI gaan aan ons getoond worden.
Mooi, het zal eens tijd worden voor een Bloodborne Remake in 16k en 480fps met PS5 Super Duper Pro Enhanced petsjquote:Op woensdag 11 december 2024 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie het al, Bloodborne Remake, God of War Egypt, Last of Us P3 en GTA VI gaan aan ons getoond worden.
Titanfall 3quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:44 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier on Kinda Funny: There are at least two things at TGA that will make you say "holy shit I can't believe these things are here"
let's fucking go
oh nu al damage control
[ afbeelding ]
Als er een deel 3 komt is de 2e midquote:
Ik wil de Demon's Souls Remake Remasterquote:Op woensdag 11 december 2024 13:10 schreef DKUp het volgende:
Days Gone Remastered en God of War Greek Saga Remastered/Remake gaan de meeste geruchten al een tijdje over.
Boeiend is de update niet echt. Kleurtjes voor je auto, Johnny in de auto, meer customization van je karakter en photomode.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Blijkweer een grote update voor Cyberpunk 2077, 40GB.
De oude God of War games zou ik blind aanschaffen. Wel met de oude gameplay en camera.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:10 schreef DKUp het volgende:
Days Gone Remastered en God of War Greek Saga Remastered/Remake gaan de meeste geruchten al een tijdje over.
Tomb Raider zit er ook aan te komen.
Bloodborne Remastered/Remake zou meer een PS6 launctitel zijn.
Borderlands 4, Mafia The Old Country en Kojima (dus van Death Stranding 2) zijn al aangekondigd voor Sjuhoffies Paaipshjuoow.
Wij willen Days Gone 2quote:Op woensdag 11 december 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wil de Demon's Souls Remake Remaster
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:15 schreef StateOfMind het volgende:
Dat die zemmels gewoon eens Days Gone 2 gaan maken
shut up and take my likequote:Op woensdag 11 december 2024 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er een deel 3 komt is de 2e mid![]()
![]()
Maar die hebben al een remaster gekregenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De oude God of War games zou ik blind aanschaffen. Wel met de oude gameplay en camera.
Wat een triestigheid allemaal.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:10 schreef DKUp het volgende:
Tja, maar kan je die ps3 games spelen op je ps5?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die hebben al een remaster gekregen
*pakt pek en verenquote:
Nee wat een faalquote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://wrapup.playstation.com/en-gb/
Werkt dit al voor iemand
Bij mij werkt ie, niet echt noemenswaardige prestaties voor mij.quote:
Heb ik t potdomme net uitgespeeld!quote:Op woensdag 11 december 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Blijkweer een grote update voor Cyberpunk 2077, 40GB.
Is t fantasy of meer realistisch historisch?quote:Op donderdag 12 december 2024 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Kingdom Come Deliverance nog nooit gespeeld hebben: de Royal Edition (met alle dlc) is nu 3,99 euro in de Store.
Damn, dikke deal.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Voor degenen die Kingdom Come Deliverance nog nooit gespeeld hebben: de Royal Edition (met alle dlc) is nu 3,99 euro in de Store.
Realistisch historisch.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t fantasy of meer realistisch historisch?
Je kunt hem allicht alvast gewoon kopen voor dat geld, dan heb je hem vast.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Damn, dikke deal.
Het is dat ik geen tijd heb en teveel voorraad heb.
Ik zie alle DLC's voor ¤ 3,99 in de store, maar dat is exclusief de basis game. Die is nu ¤ 29,99.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:23 schreef StateOfMind het volgende:
Ok, dan haal ik m weer uit m'n mandjequote:
smh.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik m weer uit m'n mandje
https://store.playstation(...)_00-KCDROYALEDITION0quote:Op donderdag 12 december 2024 12:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik zie alle DLC's voor ¤ 3,99 in de store, maar dat is exclusief de basis game. Die is nu ¤ 29,99.
Daar ligt de hond al inquote:Op donderdag 12 december 2024 12:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ok, dan haal ik m weer uit m'n mandje
Thanks!quote:Op donderdag 12 december 2024 12:47 schreef Drankster het volgende:
https://store.playstation(...)_00-KCDROYALEDITION0
Sowieso doen, al doe je alleen de story. Het begin van deel 2 is enkele dagen na deel 1 dus je gaat echt verder waar je in deel 1 gestopt bent.quote:Op donderdag 12 december 2024 12:52 schreef StateOfMind het volgende:
Nadat ik destijds een savegame van 40 uur progressie ben kwijtgeraakt, nooit meer opnieuw aan begonnen.
Wellicht voor deel 2 nog eens doen.
Realistischquote:Op donderdag 12 december 2024 12:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t fantasy of meer realistisch historisch?
Ach hij is elke maand die prijs nuquote:Op donderdag 12 december 2024 12:37 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Je kunt hem allicht alvast gewoon kopen voor dat geld, dan heb je hem vast.
Ik had geen idee, ik zag hem toevallig staanquote:Op donderdag 12 december 2024 13:16 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ach hij is elke maand die prijs nu
[ afbeelding ]
#resistimpulsaankopen
Aanstaande zomer al dusquote:Op donderdag 12 december 2024 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Mafia The Old Country trailer
https://streamable.com/bptzml
Echt benieuwd. Leuke games zijn het.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aanstaande zomer al dus
En op Siciliė of zo.
Toffe setting
1 en 2 zijnquote:Op donderdag 12 december 2024 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt benieuwd. Leuke games zijn het.
Ja dat vond ik jammer van 3 inderdaad. Maar het einde was wel echt vet gedaan met de keuzes die je had.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
1 en 2 zijn
3 Werd jammer genoeg op een gegeven zo ontzettend repetitief qua gameplay en missie opzet dat ik er op een gegeven moment mee gestopt ben.
Gewoon DHL opbellen met een hese stem en een paardenkop voor het hoofdkantoor leggenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik jammer van 3 inderdaad. Maar het einde was wel echt vet gedaan met de keuzes die je had.
2 ga ik binnenkort spelen als die ooit nog binnenkomt met dhl
Morgen toch?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:16 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer zijn de game awards? Vanacht of morgen nacht?
Vannachtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:16 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer zijn de game awards? Vanacht of morgen nacht?
ja deze beelden. In engine cinematics. Zegt niks dusquote:Op donderdag 12 december 2024 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnen vannacht op The Game Awards beelden van getoond te worden.
Ja echt wat een kneuzen tijdstipquote:Op donderdag 12 december 2024 17:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geoff haat EU
[ afbeelding ]
Maarja het is toch de grote reclame show. Lekker de highlights kijken achteraf.
heb je t nou trouwens over die lvls met de driehoed/x symbolen enzo?quote:
Ja maar dan aan het einde heb je de ultieme tyfus variantquote:Op donderdag 12 december 2024 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je t nou trouwens over die lvls met de driehoed/x symbolen enzo?
die zijn wel pittiger idd, al merk ik hier vooral dat ze teringg kut zijn door mn controller die imputs geeft die ik niet doe enzo, wat in die levels wel echt zuur is.
zin annnquote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dan aan het einde heb je de ultieme tyfus variant
Zet er ff perslucht op... Waarschijnlijk zit er dorito stof tussen ergensquote:Op donderdag 12 december 2024 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zin annn
ff een controller scoren voor die tijd dan maar
Je had al deze tijd geen ps5?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Over 2 weken ook een PS5
Kan een mooie launch editie overkopen van mn neef die een pro heeft gehaald
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:52 schreef Drankster het volgende:
Onimusha ein-de-lijk terug 😭😭😍
Intergalacticquote:
Het gekste is dat ze de 'best ending' nu bij het vuil gooien. Voor mijn ending klopt het overigens wel, en ik mag Ciri wel. Dus laat maar komenquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Pfoe, was best ending niet dat ze een Witcher werd?quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gekste is dat ze de 'best ending' nu bij het vuil gooien. Voor mijn ending klopt het overigens wel, en ik mag Ciri wel. Dus laat maar komen
Vond ik best ending, maar koningin was 'best ending'. Daar ging ze zorgen voor het volk enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, was best ending niet dat ze een Witcher werd?
Er was er een dat ze koningin werd, en een dat ze verdween? Te lang geleden voor mij. Hoort bij de leeftijd heb ik me laten vertellen.
Eens, ze is officieel niet eens een Witcher, ze speelt het alleen. Of ze heeft de trial of grasses een keer gedaan want ze ziet er wel een stuk ouder uit en ze drinkt witcher potions, iets dat een normaal mens niet overleefd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Ho even, nothing compares to her, he!quote:
Nou ja, op Sugar Lee Hooper na danquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho even, nothing compares to her, he!
Ok, fair point.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, op Sugar Lee Hooper na dan
Mja het is wat het is vooral een beetje voorspelbaar, maar verder qua game ben ik wel bebieuwd zeker gezien het track record van de studioquote:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder zit zeker in dat ding?quote:
Waren 1 en 2 dat niet dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ook weer open world meh.
Ik heb mijn moeder even gebeld, die zit er niet inquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder zit zeker in dat ding?
Laaadt voor geen meter
Lijkt wel op dat jochie dat met Abby is in TLOU2quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar zat ik mij meteen aan te irriteren. Is het nog Naughty Dog nieuwe IP ook
Ja vast wel maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt wel op dat jochie dat met Abby is in TLOU2
Had even gemist dat dat die nieuwe Ondeugende Hond game is.
Qua verhaal en algehele kwaliteit zat het wel snor zitten.
Krijgen we vast te zien of te horen in de aanloop naar de release.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eens, ze is officieel niet eens een Witcher, ze speelt het alleen. Of ze heeft de trial of grasses een keer gedaan want ze ziet er wel een stuk ouder uit en ze drinkt witcher potions, iets dat een normaal mens niet overleefd.
Jaja, zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:46 schreef Questular het volgende:
Lego City Undercover meest gespeelde game in 2024, zo zie je maar dat mijn ps5 officieel in beslag is genomen door mijn zoontje.
Is altijd lastig met een vervolg. Heb je nog een verhaal te vertellen? Hoe en met wie? Welke dingen neem je mee, welke verander je?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ook weer open world meh.
Lees: ik heb de Platinum gehaald en zit nu in NG+7quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Ok ok misschien heb ik ook wel even gespeeld om wat blokjes voor hem te verzamelen.
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is altijd lastig met een vervolg. Heb je nog een verhaal te vertellen? Hoe en met wie? Welke dingen neem je mee, welke verander je?
Ik ben niet iemand die 3x hetzelfde spel hoeft te spelen, maar zijn zat mensen die dat wel leuk vinden.
Alle Witcher games zijn na de boeken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk komt er ook goede dlc.
Die van The Witcher 3 zijn fantastisch, naar het schijnt
O echt? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alle Witcher games zijn na de boeken.
Ik heb weer 0 platina gehaaldquote:
inb4quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik heb gister een pupke gemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
quote:PS5 & PS5 Pro Support and Optimization
• PS5 Pro now supports PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). By enabling it, you can achieve a high-definition visual experience by selecting either Quality Mode or Balanced Mode in Settings.
• The system supports 120 Hz Output. When enabled in Balanced Mode, it maintains a stable 40 FPS output. If you encounter any visual anomalies, you can turn it off in PS5 Settings.
• Various scenes and boss fights have been optimized for better game performance.
• The stability of frame rates and visual clarity in both Balanced Mode and Quality Mode have been enhanced.
• The input response speed has been improved in Performance Mode.
Puppiesquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een pupke gemaakt.
Ik had keuze stress bij die backgrounds!
Niks is op de boeken gebaseerd. De games spelen zich af na de boeken en de Netflix serie heeft alleen dezelfde naam want qua inhoud klopt het van geen kant.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?
Ik geloof ik alleen Raymanquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
Hallo,quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers: de fysieke versie van Black Myth Wukon is vanaf heden te koop.
Je weet dat dat een game is in het Soulslike genre?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hallo,
Je hebt het/de volgende item(s) bij ons besteld: Golden Joystick Nominee - Black Myth: Wukong - PS5
Vanwege een technisch probleem kan er een vertraging optreden bij de verzending van je goederen. We verwachten momenteel dat dit probleem uiterlijk op 12/01/2025 is opgelost. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging en kun je deze volgen via Bestellingen (.
Onze excuses voor deze vertraging. We stellen je begrip op prijs.
Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit doen door naar het gedeelte Bestellingen van de website of app te gaan, onder Account:
(Deze e-mail is verstuurd vanaf een e-mailadres dat geen inkomende berichten kan ontvangen. Beantwoord deze e-mail niet.)
Bedankt,
Die nieuwe Elden Ring is een coopquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze nou coop of solo doen. Dit soort games wil je toch niet echt verplicht coop doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die nieuwe Elden Ring is een coop
Vooral hierdoor benieuwd. Souls vind ik wel ok maar toen ik nog WoW hardcore speelde enzo wilde ik chillen na datquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
Wel ontzettend toffe game, en wat vergeeflijker dan de meeste games in dat genre.
Voor mij een skip helaas.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die nieuwe Elden Ring is een coop
Wat ook een toffe soulslike is Asterigos Curse of the Stars.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vooral hierdoor benieuwd. Souls vind ik wel ok maar toen ik nog WoW hardcore speelde enzo wilde ik chillen na dat
Mischien binnekort na wat backlog toch maar souls proberen
Dat is ook zo las ik op power unlimited, maar dan is nog wel de vraag of je dan veel mist qua gameplay element solo.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze nou coop of solo doen. Dit soort games wil je toch niet echt verplicht coop doen
Is geen verplichte coop kan gewoon in je eentjequote:Op zaterdag 14 december 2024 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor mij een skip helaas.
Heb sowieso niks met coop en PvP.
Heb je de onderbroek van Lewis in de pot gegooid?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de gouverneur getrakteerd op een heerlijke stoofschotel.
Nu verder sparen om de boot de repareren, en om de wasbeerfamilie te helpen.
Getrouwd met Leah.
Nee, een iridium truffel. Je krijgt er nu namelijk een trofee voor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb je de onderbroek van Lewis in de pot gegooid?
Niet eens deze gruwelijke shizzle?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
Meh. Niet echt games waar ik voor warm loop.
Yakuza deel 25, neem eens een break van vier jaar.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet eens deze gruwelijke shizzle?
Ziet er 10x beter uit dan welke Yakuza dan ook, ziet er meer uit als een soort van Sleepy dogsquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yakuza deel 25, neem eens een break van vier jaar.
PS4 remaster bestaat al en deel 2 komt niet. RIP.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:06 schreef StateOfMind het volgende:
Sleeping Dogs
Laat dáâr maar een PS5 remaster van komen.
Of een deel 2.
Hmm nieuwe trophies? Heb wel de platinum maar kan me niks heugen van een iridium truffel trophy.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, een iridium truffel. Je krijgt er nu namelijk een trofee voor.
Nieuww 1.6 trophy set.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hmm nieuwe trophies? Heb wel de platinum maar kan me niks heugen van een iridium truffel trophy.
Ik heb m, en die andere ook (Blood & Wine, even uit m'n hoofd?)quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hearts of stone schijnt wel goed te zijn ja.
O, beide spellen vond ik erg leuk!quote:Op zaterdag 14 december 2024 10:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wat ook een toffe soulslike is Asterigos Curse of the Stars.
Qua sfeer/character een kruising tussen Immortals Fenyx Rising en Kena Bridge of Spirits, maar mét difficulty settings.
Ook maar eens aan het downloaden, misschien een leuk tussendoor games als je snel ff een potje wilt spelen.quote:Op maandag 16 december 2024 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus echt hele-maal niet van online gamen.
Ik heb nog nooit Overwatch gespeeld.
Ik heb geen PS Plus abonnement dus ga eigenlijk nooit online (want kan meestal niet).
Maar ik ben een Marvel jeugdsentiment fanboy.
En toen kwam deze, die gratis is (als je geen nieuwe outfits en stickers wil) en die ook zonder abbo online kan.Behoorlijk wat uur in gestoken dit weekend.
Begin er langzaam wel in te komen (maar nog LANG niet alle characters gespeeld).
Ik was dus heul kei MVP met Scarlet Witch jonguh.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de art style ook erg mooi. Dat hoekige doet me denken aan Joe Madureira (mijn fav vroeger, als X-MEN artist)
Die heb ik ook regelmatig aangeklikt omdat ie m'n interesse wekte.quote:Op maandag 16 december 2024 12:57 schreef StateOfMind het volgende:
Banishers Ghosts of New Eden is nu 30 euro in de Store.
En aangezien ik die al een tijd op mijn 'koop ik wel een keer als ie 3 tientjes is' lijst staat, straks maar eens kopen, voor in de backlog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo hallo
quote:Op maandag 16 december 2024 18:09 schreef Evangelion het volgende:
[ x ]@DranksterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.zo halloThe hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Koreaanse devs genot.quote:
Daar kunnen een hoop grote Westerse studio's een hoop van leren jaquote:Op maandag 16 december 2024 19:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Koreaanse devs genot.
De echte winnaars van deze generatie. Al die games lopen vanaf release zo stabiel als een sneltrein en maanden na release nog gratis content. Lies of P had dit ook al.
Lies of Pquote:Op maandag 16 december 2024 19:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Koreaanse devs genot.
De echte winnaars van deze generatie. Al die games lopen vanaf release zo stabiel als een sneltrein en maanden na release nog gratis content. Lies of P had dit ook al.
Speel je ook tank en healer of alleen maar dps.quote:Op maandag 16 december 2024 09:42 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben dus echt hele-maal niet van online gamen.
Ik heb nog nooit Overwatch gespeeld.
Ik heb geen PS Plus abonnement dus ga eigenlijk nooit online (want kan meestal niet).
Maar ik ben een Marvel jeugdsentiment fanboy.
En toen kwam deze, die gratis is (als je geen nieuwe outfits en stickers wil) en die ook zonder abbo online kan.Behoorlijk wat uur in gestoken dit weekend.
Begin er langzaam wel in te komen (maar nog LANG niet alle characters gespeeld).
Ik was dus heul kei MVP met Scarlet Witch jonguh.![]()
[ afbeelding ]
Ik vind de art style ook erg mooi. Dat hoekige doet me denken aan Joe Madureira (mijn fav vroeger, als X-MEN artist)
Oeh, ik heb al kaarten voor Antwerpen. Extra voorstelling in Rotterdam? Ze waren daar eerst uitverkocht..quote:Op maandag 16 december 2024 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
https://www.ticketmaster.(...)=5049924335717158510
Concert van Stardew Valley
@:Drankster
Ik moest dps googlen, want zoals gezegd speel ik normaal dfit soort spellen nietquote:Op maandag 16 december 2024 19:44 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Speel je ook tank en healer of alleen maar dps.
Nee de community support winnaar was Larian (Baldur's Gate 3), ook nog maanden na release gratis extra's etc.quote:Op maandag 16 december 2024 19:06 schreef Drankster het volgende:
[..]
Koreaanse devs genot.
Zij en die gasten van No Mans Sky zijn inderdaad de enige van de duizenden Westerse devs die dat ook doen.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de community support winnaar was Larian (Baldur's Gate 3), ook nog maanden na release gratis extra's etc.
In januari komt er zelfs een enorme gratis patch aan met extra classes.
Larian is echt een verademingquote:Op dinsdag 17 december 2024 10:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Zij en die gasten van No Mans Sky zijn inderdaad de enige van de duizenden Westerse devs die dat ook doen.
Okay, dan wacht ik nog even voordat ik eraan begin.quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee de community support winnaar was Larian (Baldur's Gate 3), ook nog maanden na release gratis extra's etc.
In januari komt er zelfs een enorme gratis patch aan met extra classes.
Ja ik zit ook te wachten op een tweede keer, tot Januari.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Okay, dan wacht ik nog even voordat ik eraan begin.
Ik zit inmiddels op level 21,quote:Op dinsdag 17 december 2024 08:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moest dps googlen, want zoals gezegd speel ik normaal dfit soort spellen niet
Ik heb een tijd met Luna Snow gespeeld en dat is een mix van damage en healer.
Daarnaast Psylocke (da's een DPS denk ik dan) en Scarlet Witch (dat is een easy beginners character).
Heb pas met zo'n 5 characters gespeeld.
De meiden, je weet toch.
Als ie eenmaal beschikbaar is op de PlayStation dan kan ik die van harte aanbevelen als day one aankoop.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve dat we nog even moeten wachten op Indiana Jones.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Die kameleon was ergerquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:38 schreef Q. het volgende:
Eindelijk voorbij die fucking slang in Astrobot.Kan ik eindelijk verder met de GOTY.
Haha ja, ik wil de komende tijd sowieso focussen op mn Switch backlog omdat daar in maart een nieuwe console voor komt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te wachten op een tweede keer, tot Januari.
Ze voegen echt 12 nieuwe subclasses toe, en nog wat andere zaken.
Dus het is de moeite!
Hmm, ik vraag me af waar ik Jan 25 vandaan heb gehaald.
Als ik google zie ik alleen "somewhere in 2025".
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:38 schreef Q. het volgende:
Eindelijk voorbij die fucking slang in Astrobot.Kan ik eindelijk verder met de GOTY.
n00bs gespotquote:
https://gamer.nl/nieuws/x(...)clusieve-games-meer/quote:Volgens Windows Central-journalist Jez Corden is de tijd van exclusieve Xbox-titels voorbij.
Op X plaatste Corden zijn visie op Microsofts huidige Xbox-strategie. "Xbox heeft vanaf nu geen exclusieve games meer. Op z'n hoogst is alles tijdelijk exclusief." In een andere tweet meldt hij het volgende: "Als sommige games exclusief zullen zijn, zal het op zijn hoogst incidenteel zijn. Ze zullen bovenal multiplatform zijn en tijdelijk exclusief, en misschien een paar uitschieters."
Toen iemand aan hem Fable opperde als voorbeeld van een exclusieve game, reageerde Corden met het volgende: "De ontwikkeling van die game is monsterlijk duur. De game komt misschien niet op dag van release naar andere platforms, maar met de huidige plannen gebeurt dat uiteindelijk wel."
Jezquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://gamer.nl/nieuws/x(...)clusieve-games-meer/
Mooie is dat diezelfde fanboys altijd roepen dat de exclusives van Xbox kut zijn. Maar het idee dat die games op PS uitkomt geeft ze een natte onderbroek.quote:
Laat ze joh die hebben nog nooit een Mario uitgespeeldquote:
Wat vind je van die constant aanwezige vrolijke muziek en geluidjes?quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:38 schreef Q. het volgende:
Ik heb de chat nog nooit aangekeken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je kan beter in de avond marvel rivals doen ipv van in de middag als de kinderen online zijn hoop toxic gedrag in die chats.
Kut niet het zijn er alleen niet genoeg om ook een Xbox aan te schaffenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie is dat diezelfde fanboys altijd roepen dat de exclusives van Xbox kut zijn. Maar het idee dat die games op PS uitkomt geeft ze een natte onderbroek.
Ja ik snap het ook niet. Dan kan je toch beter Overwatch spelen? Ongetwijfeld de betere games lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Even rivals geprobeerd, maar het is echt een 1 op 1 kloon van Overwatch.
Onzin. het is third person. Dus daar stopt je 1 op 1 vergelijking alquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Even rivals geprobeerd, maar het is echt een 1 op 1 kloon van Overwatch.
Net wat potjes ranked gedaan. (wat bizar goed gaat. 9 van de 11 potjes gewonnen)quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je kan beter in de avond marvel rivals doen ipv van in de middag als de kinderen online zijn hoop toxic gedrag in die chats.
Ben nog maar kort met Rivals bezig en bij Overwatch 2 snel afgehaakt na echt jaren Overwatch 1 gespeeld te hebben maar weet niet of Overwatch persee een betere game is als Rivals.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Dan kan je toch beter Overwatch spelen? Ongetwijfeld de betere games lijkt mij.
Snap dat Marvel cool is, ik speel ook graag Snap dus ken alle characters. Maar dat maakt het niet interessant genoeg om een Overwatch kloon te spelen voor mij
merkte het vandaag eigenlijk voor het eerst terwijl ik elke dag wel gespeeld heb sinds release.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net wat potjes ranked gedaan. (wat bizar goed gaat. 9 van de 11 potjes gewonnen)
Moet zeggen dat ik nog geen toxic chats gezien heb. Valt me tot nu toe alles mee
Ja teams waar niemand wilt wisselen heb ik wel al paar keer gehad. Wel irritant. Ik speel wel samen met een vriend van me. Dus dan zijn wij steeds maar de genen die wisselen naar healers en tank als het moet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben nog maar kort met Rivals bezig en bij Overwatch 2 snel afgehaakt na echt jaren Overwatch 1 gespeeld te hebben maar weet niet of Overwatch persee een betere game is als Rivals.
Voorlopig voelt Rivals wel weer als een frisse wind.
[..]
merkte het vandaag eigenlijk voor het eerst terwijl ik elke dag wel gespeeld heb sinds release.
Eerste potje een Jeff the Shark die voor het begon al vroeg in matchchat ofAi Mods een trower konden detecteren envervolgens eindigt met 0 kills en 700 max health..
Tweede potje was ik de enige healer in een team vol dps waarbij er eentje begon te miepen dat ik hem te weinig had gehealed terwijl die geen moment in mijn blikveld was tijdens de eerste ronde daar sleepte we overigens wonder boven wonder nog een draw uit.(Eerste draw die ik heb heb meegemaakt in een week spelen)
En derde potje moest ik dps begon er een loki te zeuren dat ik Hela moest voor die team up special terwijl ik nog nooit Hela gespeeld heb![]()
Was geen beste middag van Zilver terug naar Brons gevallen terwijl ik zo blij was dat ik Zilver had gehaald afgelopen nacht. Merk dat als ik in de avond speel mensen iets serieuzer zijn had gister juist een mooie winstreak waar ik healer en dps mooi kon afwisselen enige wat ik heel lastig vind is Vanguard/tank te moeten spelen je moet dan elke keer volop voorin de strijd in duiken en maar hopen dat je een goeie healer bij je hebt dan ben ik liever zelf de healer heb je meer controle.
eens wel, op wat trials na is die hele game wel met 2 vingers in de poeper te spelenquote:
Zo speel ik ieder spel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens wel, op wat trials na is die hele game wel met 2 vingers in de poeper te spelen
120 uur in Gran Turismo hier. 🤣quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb 60% van mijn uren in gran turismo de rest verspreid over van alles om even te checken met een uurtje hier en daar.
ik had deze post eerder van ang3l verwachtquote:
Goddelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vind je van die constant aanwezige vrolijke muziek en geluidjes?
"No game footage at all"quote:Op woensdag 18 december 2024 18:23 schreef Drankster het volgende:
Wake up honey, new Mark Cerny ASMR just dropped.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"No game footage at all"
[ afbeelding ]Ook niet verwacht bij een technical seminar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatste minuut: BAMBOOZLED hier is bloodborne 2quote:Op woensdag 18 december 2024 18:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ook niet verwacht bij een technical seminar.
Trutquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had deze post eerder van ang3l verwacht
Je gaat me toch niet vertellen dat ik deze nu ook al weer terug op de verlanglijstmoet zetten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik Forspoken (zit nu bij de nieuwe PS Plus Extra games) eigenlijk best leuk vind tot mijn grote verbazing
Zo zie je maar weer dat een demo een game kan maken, of juist breken.
Destijds begon je met de demo ergens midgame zonder enige notie van het verhaal, en kwam je in een lege wereld terecht.
Daarna had ik zoiets van meh, en heel internet ook, waardoor het kwaad geschied was.
Hadden ze de demo ergens in het begin plaats laten vinden, had het misschien heel anders gelopen voor deze game.
Natuurlijk blijft het probleem van de lege wereld bestaan (maar door je magic parkour manier van jezelf door de wereld begeven is dat uiteindelijk niet zo erg), maar ik heb nu toch een andere mening over de game als na de demo.
Het is een typische 7/10 game of AA game.
Niks bijzonders of hoogstaand, maar onder aan de streep wel vermakelijk.
Marvel Rivals heeft karakters waar ik daadwerkelijk iets om geef.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Dan kan je toch beter Overwatch spelen? Ongetwijfeld de betere games lijkt mij.
Nee ik dus ook niet en dat is wat me echt altijd van online gamen weghield.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net wat potjes ranked gedaan. (wat bizar goed gaat. 9 van de 11 potjes gewonnen)
Moet zeggen dat ik nog geen toxic chats gezien heb. Valt me tot nu toe alles mee
Oke gister nog wat meer gespeeld. En kwam ik een leuke lossstreak terechtquote:Op donderdag 19 december 2024 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet en dat is wat me echt altijd van online gamen weghield.
Nou moet ik zeggen daat ik ook niet echt enorm naar de chat kijk hoor.
Enige "vervelende" wat ik tot nu toe wel heb gehad is als een teamgenoot midgame t spel verlaat, dta je dna verliest. Potdorie!Maar kan ook connection loss zijn misschien? Als je net voor de match opgeeft krijg je bv een penalty (al weet ik niet wat die dan zou zijn).
Gister weer een par uurtjes gedaan
Nieuwe favorieten: Loki & Psylocke.
Prima tussendoor game.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik deze nu ook al weer terug op de verlanglijstmoet zetten?
Trailer --> enthousiast
Demo --> afgeknapt
.......
Ik ben er gewoon nog niet zo in thuis, dus ik speel vooral wat ik zelf "lekker vindt spelen".quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja teams waar niemand wilt wisselen heb ik wel al paar keer gehad. Wel irritant. Ik speel wel samen met een vriend van me. Dus dan zijn wij steeds maar de genen die wisselen naar healers en tank als het moet.
Maar mensen die gaan lopen zeuren dat je moet wisselen lekker negeren. Tank vind ik ook de miste rol. Maar met venom wel prima te doen. Omdat je met je E een super groot schild kan krijgen. En daarom bijna niet te killen bent als je het een beetje goed speelt
Hou op met me op te winden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens wel, op wat trials na is die hele game wel met 2 vingers in de poeper te spelen
2 tanks - 2 dps - 2 healers lijkt wel aardig de standaard te zijn. Als je team dat heeft win je 9 van de 10x van teams die niet zo spelen.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog niet zo in thuis, dus ik speel vooral wat ik zelf "lekker vindt spelen".
Moet die hele rolverdeling nog een beetje leren, maar het is bij sommige synergies wel handig dat je extra powers krijgt ja
Ik zal vast ene frustrerende teamgenoot zijn
(maar wel 2x MVP jonguh)
Nah, alleen leuk als je niets te doen hebt heul de dagquote:Op donderdag 19 december 2024 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik deze nu ook al weer terug op de verlanglijstmoet zetten?
Trailer --> enthousiast
Demo --> afgeknapt
.......
quote:Op donderdag 19 december 2024 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah, alleen leuk als je niets te doen hebt heul de dag
Dan laat maar.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Prima tussendoor game.
Niet meer, niet minder.
En kost je niks extra's nu die bij PS Plus Extra zit.
De wereld is nog steeds leeg (al zijn er natuurlijk wel her en der dungeons, caves en altars) maar door de snelle manier van je voortbewegen ga je er snel doorheen.
En door te pingen zie je waar in de buurt materials en chest zijn.