quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk komt er ook goede dlc.
Die van The Witcher 3 zijn fantastisch, naar het schijnt
O echt? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alle Witcher games zijn na de boeken.
Ik heb weer 0 platina gehaaldquote:
inb4quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik heb gister een pupke gemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
quote:PS5 & PS5 Pro Support and Optimization
• PS5 Pro now supports PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). By enabling it, you can achieve a high-definition visual experience by selecting either Quality Mode or Balanced Mode in Settings.
• The system supports 120 Hz Output. When enabled in Balanced Mode, it maintains a stable 40 FPS output. If you encounter any visual anomalies, you can turn it off in PS5 Settings.
• Various scenes and boss fights have been optimized for better game performance.
• The stability of frame rates and visual clarity in both Balanced Mode and Quality Mode have been enhanced.
• The input response speed has been improved in Performance Mode.
Puppiesquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een pupke gemaakt.
Ik had keuze stress bij die backgrounds!
Niks is op de boeken gebaseerd. De games spelen zich af na de boeken en de Netflix serie heeft alleen dezelfde naam want qua inhoud klopt het van geen kant.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?
Ik geloof ik alleen Raymanquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
Hallo,quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers: de fysieke versie van Black Myth Wukon is vanaf heden te koop.
Je weet dat dat een game is in het Soulslike genre?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hallo,
Je hebt het/de volgende item(s) bij ons besteld: Golden Joystick Nominee - Black Myth: Wukong - PS5
Vanwege een technisch probleem kan er een vertraging optreden bij de verzending van je goederen. We verwachten momenteel dat dit probleem uiterlijk op 12/01/2025 is opgelost. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging en kun je deze volgen via Bestellingen (.
Onze excuses voor deze vertraging. We stellen je begrip op prijs.
Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit doen door naar het gedeelte Bestellingen van de website of app te gaan, onder Account:
(Deze e-mail is verstuurd vanaf een e-mailadres dat geen inkomende berichten kan ontvangen. Beantwoord deze e-mail niet.)
Bedankt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |