Ho even, nothing compares to her, he!quote:
Nou ja, op Sugar Lee Hooper na danquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho even, nothing compares to her, he!
Ok, fair point.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, op Sugar Lee Hooper na dan
Mja het is wat het is vooral een beetje voorspelbaar, maar verder qua game ben ik wel bebieuwd zeker gezien het track record van de studioquote:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Iedereen en z'n moeder zit zeker in dat ding?quote:
Waren 1 en 2 dat niet dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ook weer open world meh.
Ik heb mijn moeder even gebeld, die zit er niet inquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder zit zeker in dat ding?
Laaadt voor geen meter
Lijkt wel op dat jochie dat met Abby is in TLOU2quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar zat ik mij meteen aan te irriteren. Is het nog Naughty Dog nieuwe IP ook
Ja vast wel maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt wel op dat jochie dat met Abby is in TLOU2
Had even gemist dat dat die nieuwe Ondeugende Hond game is.
Qua verhaal en algehele kwaliteit zat het wel snor zitten.
Krijgen we vast te zien of te horen in de aanloop naar de release.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eens, ze is officieel niet eens een Witcher, ze speelt het alleen. Of ze heeft de trial of grasses een keer gedaan want ze ziet er wel een stuk ouder uit en ze drinkt witcher potions, iets dat een normaal mens niet overleefd.
Jaja, zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:46 schreef Questular het volgende:
Lego City Undercover meest gespeelde game in 2024, zo zie je maar dat mijn ps5 officieel in beslag is genomen door mijn zoontje.
Is altijd lastig met een vervolg. Heb je nog een verhaal te vertellen? Hoe en met wie? Welke dingen neem je mee, welke verander je?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ook weer open world meh.
Lees: ik heb de Platinum gehaald en zit nu in NG+7quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Ok ok misschien heb ik ook wel even gespeeld om wat blokjes voor hem te verzamelen.
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is altijd lastig met een vervolg. Heb je nog een verhaal te vertellen? Hoe en met wie? Welke dingen neem je mee, welke verander je?
Ik ben niet iemand die 3x hetzelfde spel hoeft te spelen, maar zijn zat mensen die dat wel leuk vinden.
Alle Witcher games zijn na de boeken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |