Aanstaande zomer al dusquote:Op donderdag 12 december 2024 15:27 schreef MMaRsu het volgende:
Mafia The Old Country trailer
https://streamable.com/bptzml
Echt benieuwd. Leuke games zijn het.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:15 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Aanstaande zomer al dus
En op Siciliė of zo.
Toffe setting
1 en 2 zijnquote:Op donderdag 12 december 2024 16:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Echt benieuwd. Leuke games zijn het.
Ja dat vond ik jammer van 3 inderdaad. Maar het einde was wel echt vet gedaan met de keuzes die je had.quote:Op donderdag 12 december 2024 16:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
1 en 2 zijn
3 Werd jammer genoeg op een gegeven zo ontzettend repetitief qua gameplay en missie opzet dat ik er op een gegeven moment mee gestopt ben.
Gewoon DHL opbellen met een hese stem en een paardenkop voor het hoofdkantoor leggenquote:Op donderdag 12 december 2024 16:25 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja dat vond ik jammer van 3 inderdaad. Maar het einde was wel echt vet gedaan met de keuzes die je had.
2 ga ik binnenkort spelen als die ooit nog binnenkomt met dhl
Morgen toch?quote:Op donderdag 12 december 2024 17:16 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer zijn de game awards? Vanacht of morgen nacht?
Vannachtquote:Op donderdag 12 december 2024 17:16 schreef Friday12 het volgende:
Wanneer zijn de game awards? Vanacht of morgen nacht?
ja deze beelden. In engine cinematics. Zegt niks dusquote:Op donderdag 12 december 2024 16:18 schreef StateOfMind het volgende:
Schijnen vannacht op The Game Awards beelden van getoond te worden.
Ja echt wat een kneuzen tijdstipquote:Op donderdag 12 december 2024 17:29 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Geoff haat EU
[ afbeelding ]
Maarja het is toch de grote reclame show. Lekker de highlights kijken achteraf.
heb je t nou trouwens over die lvls met de driehoed/x symbolen enzo?quote:
Ja maar dan aan het einde heb je de ultieme tyfus variantquote:Op donderdag 12 december 2024 20:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
heb je t nou trouwens over die lvls met de driehoed/x symbolen enzo?
die zijn wel pittiger idd, al merk ik hier vooral dat ze teringg kut zijn door mn controller die imputs geeft die ik niet doe enzo, wat in die levels wel echt zuur is.
zin annnquote:Op donderdag 12 december 2024 21:07 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar dan aan het einde heb je de ultieme tyfus variant
Zet er ff perslucht op... Waarschijnlijk zit er dorito stof tussen ergensquote:Op donderdag 12 december 2024 22:01 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zin annn
ff een controller scoren voor die tijd dan maar
Je had al deze tijd geen ps5?quote:Op donderdag 12 december 2024 23:26 schreef MMaRsu het volgende:
Over 2 weken ook een PS5
Kan een mooie launch editie overkopen van mn neef die een pro heeft gehaald
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 06:52 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Onimusha ein-de-lijk terug 😭😭😍
Intergalacticquote:
Het gekste is dat ze de 'best ending' nu bij het vuil gooien. Voor mijn ending klopt het overigens wel, en ik mag Ciri wel. Dus laat maar komenquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Pfoe, was best ending niet dat ze een Witcher werd?quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Het gekste is dat ze de 'best ending' nu bij het vuil gooien. Voor mijn ending klopt het overigens wel, en ik mag Ciri wel. Dus laat maar komen
Vond ik best ending, maar koningin was 'best ending'. Daar ging ze zorgen voor het volk enzo.quote:Op vrijdag 13 december 2024 08:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pfoe, was best ending niet dat ze een Witcher werd?
Er was er een dat ze koningin werd, en een dat ze verdween? Te lang geleden voor mij. Hoort bij de leeftijd heb ik me laten vertellen.
Eens, ze is officieel niet eens een Witcher, ze speelt het alleen. Of ze heeft de trial of grasses een keer gedaan want ze ziet er wel een stuk ouder uit en ze drinkt witcher potions, iets dat een normaal mens niet overleefd.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |