SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
eerder een tijd issuequote:
Ahja hoogseizoen voor jou.quote:Op maandag 9 december 2024 16:30 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eerder een tijd issue
meer te doen dan spelletjes spelen he
Straks na het eten de Xbox maar eens aanslingeren, ben reuze benieuwd.quote:Op maandag 9 december 2024 17:35 schreef Friday12 het volgende:
Jammer dat Indiana nog niet op de playstation is. Ziet er echt goed uit
eerste 30 min ff gekeken geeft wel goede indy vibequote:Op maandag 9 december 2024 17:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Straks na het eten de Xbox maar eens aanslingeren, ben reuze benieuwd.
Veel lovende kritieken.
Komt ergens in het voorjaar naar PlayStation.
Ah joh komt rond mei. Ligt hier nog een backlogquote:Op maandag 9 december 2024 19:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerste 30 min ff gekeken geeft wel goede indy vibe
Ja sowieso backlog maar deze zou ik meteen in zitten. Star Wars kom ik tot nu toe wat moeilijk in nogquote:Op maandag 9 december 2024 19:01 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ah joh komt rond mei. Ligt hier nog een backlog
Bezig met The Callisto Protocol, Star Wars Outlaws, Assassin’s Creed Mirage en The Crew Motorfest.
Outlaws is eigenlijk best wel leuk, al het commentaar lijkt nogal overdreven.quote:Op maandag 9 december 2024 19:04 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja sowieso backlog maar deze zou ik meteen in zitten. Star Wars kom ik tot nu toe wat moeilijk in nog
Het is ook een leuke game, zoals gezegd speelde ik hem sinds launch, en ik heb me er goed mee vermaakt.quote:Op maandag 9 december 2024 19:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Outlaws is eigenlijk best wel leuk, al het commentaar lijkt nogal overdreven.
Net het eerste half uurtje gespeeld en je hebt idd meteen die ouderwetse Indie vibe jaquote:Op maandag 9 december 2024 19:00 schreef Friday12 het volgende:
[..]
eerste 30 min ff gekeken geeft wel goede indy vibe
Alleen die Dodge zooi is irritant.quote:Op maandag 9 december 2024 19:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het is ook een leuke game, zoals gezegd speelde ik hem sinds launch, en ik heb me er goed mee vermaakt.
Al schijnt de game sinds de recente patch wel enorm verbeterd te zijn.
Callipo Protocol vond ik persoonlijk ook tof, kreeg ook enorm veel haat.
Maar ja, negativiteit scoort helaas.
Was best makkelijk te omzeilen met een optie in het menu. Dan hoef je maar 1 kant ingedrukt te houden ongeacht van welke kant de aanval komtquote:
New chapter suggereert iets van een reeds bestaande game.quote:Op maandag 9 december 2024 21:11 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Verschillende mensen van Naughty Dog waaronder Neil Druckmann die dit retweeten, zal er een nieuwe game aan komen? Last of Us 3 in de maak?
Fuck die multiplayer. Zijn leuk maar gaat om de single playerquote:Op maandag 9 december 2024 21:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
New chapter suggereert iets van een reeds bestaande game.
Gezien het succes van de serie denk ik idd iets van The Last of Us.
Al hoop ik zelf eigenlijk op een nieuwe Uncharted game.
Hadden ze ook niet een paar jaar terug een stand alone multiplayer van een van beide IP's gecanceld?
Wellicht dat misschien.
Er zijn sowieso te weinig games als Uncharted en Tomb Raider (al schijnt de ontwikkeling van de nieuwe Tomb Raider game goed te vlotten momenteel).quote:Op maandag 9 december 2024 21:20 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Fuck die multiplayer. Zijn leuk maar gaat om de single player
Maar het duurde al te lang voor ze met nieuws kwamen dus letsgo
Er komt een nieuwe Tomb Raider? Nice!quote:Op maandag 9 december 2024 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Er zijn sowieso te weinig games als Uncharted en Tomb Raider (al schijnt de ontwikkeling van de nieuwe Tomb Raider game goed te vlotten momenteel).
Dus wat mij betreft zie ik graag een nieuwe Uncharted game
Die nieuwe Indie game (een AAA indie) vult dat gat nu mooi op.
Beetje jammer alleen dat ik slechts een half uur heb kunnen spelen omdat ik op een gegeven moment weer ontzettend veel pijn aan mijn handen kreeg
Zit nu met wat (schone uiteraard) sokken om diverse vingers gewikkeld om wat druk uit te oefenen om de pijn ietwat te verlichten
Paar weken geen last van gehad, en uitgerekend op de dag dat de Indiana Jones game er is, speelt het weer op![]()
Oh ja, die is ook een tijd in ontwikkelingquote:
Borderlands 4 zag ik staan. Geen idee of Bioshock 4 ook word gemaaktquote:Op maandag 9 december 2024 23:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Oh ja, die is ook een tijd in ontwikkeling
En er was toch ook Bioshock 4 in the making of zo?
Laatste geruchten waren open world lara in India. Klonk niet al te bestquote:Op maandag 9 december 2024 21:42 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Er komt een nieuwe Tomb Raider? Nice!
Unchartedm TLoU of een nieuwe IP mag allemaal van Naughty Dog
Judas is Bioshock in space. Van dezelfde guy iig. Als je onderstaande filmpjes kijkt snap je wat ik bedoel.quote:Op maandag 9 december 2024 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee of Bioshock 4 ook word gemaakt
BioShock 4 is volgens mij recent weer opnieuw begonnen. Setting zou Antarctica zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Borderlands 4 zag ik staan. Geen idee of Bioshock 4 ook word gemaakt
Rogue likequote:Op dinsdag 10 december 2024 10:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Judas is Bioshock in space. Van dezelfde guy iig. Als je onderstaande filmpjes kijkt snap je wat ik bedoel.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Geen fullblown roguelite game gelukkig, maar een lineaire storydriven game met roguelite elementen.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laatste geruchten waren open world lara in India. Klonk niet al te best
Volgens de leaks zou ze magische krachten vrijspelenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom niet?
India heeft een lange en rijke geschiedenis, en oa veel jungle, dus daar zullen ze ongetwijfeld wat leuks van weten te maken.
Dat open wereld stuk in Uncharted 4 (Madagascar volgens mij, met die Jeep) vond ik minder geslaagd.
Maar dat open wereld gedeelte in Shadow of the Tomb Raider (dat dorpje Paichiti oid) vond ik dan wel weer tof.
Volledig lineair past wel beter bij dat soort games
Dat klinkt wel minder, magische krachten, maakt het meer fantasy.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens de leaks zou ze magische krachten vrijspelen![]()
Een goede Tomb Raider zou wel tof zijn.
Welke is dat dan?quote:Op maandag 9 december 2024 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die nieuwe Indie game (een AAA indie) vult dat gat nu mooi op.
Omdat Lara Croft het beste is met goede level design. Met puzzels. Zoals Tomb Raider 1,2,3.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom niet?
India heeft een lange en rijke geschiedenis, en oa veel jungle, dus daar zullen ze ongetwijfeld wat leuks van weten te maken.
Dat open wereld stuk in Uncharted 4 (Madagascar volgens mij, met die Jeep) vond ik minder geslaagd.
Maar dat open wereld gedeelte in Shadow of the Tomb Raider (dat dorpje Paichiti oid) vond ik dan wel weer tof.
Volledig lineair past wel beter bij dat soort games
Indiana Jones And The Great Circlequote:
Grote backlog hier en Indiana Jones komt wel ergens volgend jaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt wel minder, magische krachten, maakt het meer fantasy.
Past er niet bij vind ik.
Jammer dat je geen Xbox meer hebt, want Indie is echt ontzettend tof
Sterker nog, ik slinger de X zo maar eens aan
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat Lara Croft het beste is met goede level design. Met puzzels. Zoals Tomb Raider 1,2,3.
Open wereld is vaak niet goed voor level design.
Sowieso vond ik de nieuwe Trilogy zwaar matig. Meer een shooter ala Uncharted dan dat het Tomb Raider was. En dat gejank van Lara man man man.
Waar is de stoere badass chick met de zonnebril en de dual pistols.
Ja en nu magie, dus meer realistisch als er duizenden jaren niemand is geweestquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.
Haha ja nouja kon ik mij nooit aan storen en nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.
Dat laatste stuk maakte het spel echt raar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja nouja kon ik mij nooit aan storen en nog steeds niet
Deel 1 vind ik echt een pareltje hoe absurd die ook wordt aan het einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat laatste stuk maakte het spel echt raar.
Dan nog liever die survival horror concept wat ze eerder wilden doen.Ja eens, ook niet mijn favoriete deel maar het hele grote deel ervoor is wel heel vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Zonder het einde was het veel beter geweest. Laatste stuk was gewoon raar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja eens, ook niet mijn favoriete deel maar het hele grote deel ervoor is wel heel vet.
Vreemd genoeg nooit aan uncharted begonnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zonder het einde was het veel beter geweest. Laatste stuk was gewoon raar.
Dat deed Uncharted 1 wel een stuk beter![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik zou zeggen spelen en genieten manquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vreemd genoeg nooit aan uncharted begonnen
Dit idd. Die eerste heb ik ook uitgespeeld. Die was nog wel cool. Einde was niet al te best volgens mij. Ik weet nog iets met een brug en gekke Chinese shit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Via de link in mijn mail iig nog niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://wrapup.playstation.com/en-gb/
Werkt dit al voor iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |