Judas is Bioshock in space. Van dezelfde guy iig. Als je onderstaande filmpjes kijkt snap je wat ik bedoel.quote:Op maandag 9 december 2024 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Geen idee of Bioshock 4 ook word gemaakt
BioShock 4 is volgens mij recent weer opnieuw begonnen. Setting zou Antarctica zijn.quote:Op maandag 9 december 2024 23:41 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Borderlands 4 zag ik staan. Geen idee of Bioshock 4 ook word gemaakt
Rogue likequote:Op dinsdag 10 december 2024 10:26 schreef Drankster het volgende:
[..]
Judas is Bioshock in space. Van dezelfde guy iig. Als je onderstaande filmpjes kijkt snap je wat ik bedoel.
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Geen fullblown roguelite game gelukkig, maar een lineaire storydriven game met roguelite elementen.quote:
Waarom niet?quote:Op dinsdag 10 december 2024 07:58 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Laatste geruchten waren open world lara in India. Klonk niet al te best
Volgens de leaks zou ze magische krachten vrijspelenquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom niet?
India heeft een lange en rijke geschiedenis, en oa veel jungle, dus daar zullen ze ongetwijfeld wat leuks van weten te maken.
Dat open wereld stuk in Uncharted 4 (Madagascar volgens mij, met die Jeep) vond ik minder geslaagd.
Maar dat open wereld gedeelte in Shadow of the Tomb Raider (dat dorpje Paichiti oid) vond ik dan wel weer tof.
Volledig lineair past wel beter bij dat soort games
Dat klinkt wel minder, magische krachten, maakt het meer fantasy.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:41 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens de leaks zou ze magische krachten vrijspelen![]()
Een goede Tomb Raider zou wel tof zijn.
Welke is dat dan?quote:Op maandag 9 december 2024 21:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die nieuwe Indie game (een AAA indie) vult dat gat nu mooi op.
Omdat Lara Croft het beste is met goede level design. Met puzzels. Zoals Tomb Raider 1,2,3.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:39 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Waarom niet?
India heeft een lange en rijke geschiedenis, en oa veel jungle, dus daar zullen ze ongetwijfeld wat leuks van weten te maken.
Dat open wereld stuk in Uncharted 4 (Madagascar volgens mij, met die Jeep) vond ik minder geslaagd.
Maar dat open wereld gedeelte in Shadow of the Tomb Raider (dat dorpje Paichiti oid) vond ik dan wel weer tof.
Volledig lineair past wel beter bij dat soort games
Indiana Jones And The Great Circlequote:
Grote backlog hier en Indiana Jones komt wel ergens volgend jaarquote:Op dinsdag 10 december 2024 18:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat klinkt wel minder, magische krachten, maakt het meer fantasy.
Past er niet bij vind ik.
Jammer dat je geen Xbox meer hebt, want Indie is echt ontzettend tof
Sterker nog, ik slinger de X zo maar eens aan
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.quote:Op dinsdag 10 december 2024 18:49 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Omdat Lara Croft het beste is met goede level design. Met puzzels. Zoals Tomb Raider 1,2,3.
Open wereld is vaak niet goed voor level design.
Sowieso vond ik de nieuwe Trilogy zwaar matig. Meer een shooter ala Uncharted dan dat het Tomb Raider was. En dat gejank van Lara man man man.
Waar is de stoere badass chick met de zonnebril en de dual pistols.
Ja en nu magie, dus meer realistisch als er duizenden jaren niemand is geweestquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.
Haha ja nouja kon ik mij nooit aan storen en nog steeds nietquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Vooral heel bijzonder dat je wapen upgrades kan vinden in een tombe waar al duizenden jaren niemand is geweest. Die eerste van de laatste trilogie was tof. De tweede en derde wel gestart maar niet uitgespeeld, pakte me gewoon niet beetje meer van hetzelfde. Het was vooral veel te veel schieten.
Dat laatste stuk maakte het spel echt raar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Haha ja nouja kon ik mij nooit aan storen en nog steeds niet
Deel 1 vind ik echt een pareltje hoe absurd die ook wordt aan het einde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat laatste stuk maakte het spel echt raar.
Dan nog liever die survival horror concept wat ze eerder wilden doen.Ja eens, ook niet mijn favoriete deel maar het hele grote deel ervoor is wel heel vet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
Zonder het einde was het veel beter geweest. Laatste stuk was gewoon raar.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:51 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja eens, ook niet mijn favoriete deel maar het hele grote deel ervoor is wel heel vet.
Vreemd genoeg nooit aan uncharted begonnenquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Zonder het einde was het veel beter geweest. Laatste stuk was gewoon raar.
Dat deed Uncharted 1 wel een stuk beter![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ik zou zeggen spelen en genieten manquote:Op dinsdag 10 december 2024 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Vreemd genoeg nooit aan uncharted begonnen
Dit idd. Die eerste heb ik ook uitgespeeld. Die was nog wel cool. Einde was niet al te best volgens mij. Ik weet nog iets met een brug en gekke Chinese shit.quote:Op dinsdag 10 december 2024 19:38 schreef Drankster het volgende:
[..]
Via de link in mijn mail iig nog niet.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
https://wrapup.playstation.com/en-gb/
Werkt dit al voor iemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |