Ho even, nothing compares to her, he!quote:
Nou ja, op Sugar Lee Hooper na danquote:Op vrijdag 13 december 2024 10:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ho even, nothing compares to her, he!
Ok, fair point.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:53 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Nou ja, op Sugar Lee Hooper na dan
Mja het is wat het is vooral een beetje voorspelbaar, maar verder qua game ben ik wel bebieuwd zeker gezien het track record van de studioquote:
Zelfde hier.quote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Iedereen en z'n moeder zit zeker in dat ding?quote:
Waren 1 en 2 dat niet dan?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ook weer open world meh.
Ik heb mijn moeder even gebeld, die zit er niet inquote:Op vrijdag 13 december 2024 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iedereen en z'n moeder zit zeker in dat ding?
Laaadt voor geen meter
Lijkt wel op dat jochie dat met Abby is in TLOU2quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:32 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Daar zat ik mij meteen aan te irriteren. Is het nog Naughty Dog nieuwe IP ook
Ja vast wel maar tochquote:Op vrijdag 13 december 2024 12:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Lijkt wel op dat jochie dat met Abby is in TLOU2
Had even gemist dat dat die nieuwe Ondeugende Hond game is.
Qua verhaal en algehele kwaliteit zat het wel snor zitten.
Krijgen we vast te zien of te horen in de aanloop naar de release.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:24 schreef Drankster het volgende:
[..]
Eens, ze is officieel niet eens een Witcher, ze speelt het alleen. Of ze heeft de trial of grasses een keer gedaan want ze ziet er wel een stuk ouder uit en ze drinkt witcher potions, iets dat een normaal mens niet overleefd.
Jaja, zou ik ook zeggen.quote:Op vrijdag 13 december 2024 10:46 schreef Questular het volgende:
Lego City Undercover meest gespeelde game in 2024, zo zie je maar dat mijn ps5 officieel in beslag is genomen door mijn zoontje.
Is altijd lastig met een vervolg. Heb je nog een verhaal te vertellen? Hoe en met wie? Welke dingen neem je mee, welke verander je?quote:Op vrijdag 13 december 2024 11:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelfde hier.
Ook weer open world meh.
Lees: ik heb de Platinum gehaald en zit nu in NG+7quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:23 schreef Questular het volgende:
[..]
Ok ok misschien heb ik ook wel even gespeeld om wat blokjes voor hem te verzamelen.
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?quote:Op vrijdag 13 december 2024 12:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is altijd lastig met een vervolg. Heb je nog een verhaal te vertellen? Hoe en met wie? Welke dingen neem je mee, welke verander je?
Ik ben niet iemand die 3x hetzelfde spel hoeft te spelen, maar zijn zat mensen die dat wel leuk vinden.
Alle Witcher games zijn na de boeken.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?
quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk komt er ook goede dlc.
Die van The Witcher 3 zijn fantastisch, naar het schijnt
O echt? Dat wist ik nietquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:10 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Alle Witcher games zijn na de boeken.
Ik heb weer 0 platina gehaaldquote:
inb4quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Ik heb gister een pupke gemaakt.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
quote:PS5 & PS5 Pro Support and Optimization
• PS5 Pro now supports PlayStation Spectral Super Resolution (PSSR). By enabling it, you can achieve a high-definition visual experience by selecting either Quality Mode or Balanced Mode in Settings.
• The system supports 120 Hz Output. When enabled in Balanced Mode, it maintains a stable 40 FPS output. If you encounter any visual anomalies, you can turn it off in PS5 Settings.
• Various scenes and boss fights have been optimized for better game performance.
• The stability of frame rates and visual clarity in both Balanced Mode and Quality Mode have been enhanced.
• The input response speed has been improved in Performance Mode.
Puppiesquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb gister een pupke gemaakt.
Ik had keuze stress bij die backgrounds!
Niks is op de boeken gebaseerd. De games spelen zich af na de boeken en de Netflix serie heeft alleen dezelfde naam want qua inhoud klopt het van geen kant.quote:Op vrijdag 13 december 2024 13:03 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is t nog wel op boeken gebaseerd of is het spel inmiddels "verder"?
Ik geloof ik alleen Raymanquote:Op vrijdag 13 december 2024 13:22 schreef StateOfMind het volgende:
Ik 1 Platinum dit jaar
Dragon Age
Hallo,quote:Op vrijdag 13 december 2024 17:01 schreef StateOfMind het volgende:
Voor de liefhebbers: de fysieke versie van Black Myth Wukon is vanaf heden te koop.
Je weet dat dat een game is in het Soulslike genre?quote:Op vrijdag 13 december 2024 20:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
Hallo,
Je hebt het/de volgende item(s) bij ons besteld: Golden Joystick Nominee - Black Myth: Wukong - PS5
Vanwege een technisch probleem kan er een vertraging optreden bij de verzending van je goederen. We verwachten momenteel dat dit probleem uiterlijk op 12/01/2025 is opgelost. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een verzendbevestiging en kun je deze volgen via Bestellingen (.
Onze excuses voor deze vertraging. We stellen je begrip op prijs.
Als je je bestelling wilt wijzigen of annuleren, kun je dit doen door naar het gedeelte Bestellingen van de website of app te gaan, onder Account:
(Deze e-mail is verstuurd vanaf een e-mailadres dat geen inkomende berichten kan ontvangen. Beantwoord deze e-mail niet.)
Bedankt,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |