Als ie eenmaal beschikbaar is op de PlayStation dan kan ik die van harte aanbevelen als day one aankoop.quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Behalve dat we nog even moeten wachten op Indiana Jones.
Bekijk deze YouTube-videoquote:
Die kameleon was ergerquote:Op dinsdag 17 december 2024 12:38 schreef Q. het volgende:
Eindelijk voorbij die fucking slang in Astrobot.Kan ik eindelijk verder met de GOTY.
Haha ja, ik wil de komende tijd sowieso focussen op mn Switch backlog omdat daar in maart een nieuwe console voor komt.quote:Op dinsdag 17 december 2024 11:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik zit ook te wachten op een tweede keer, tot Januari.
Ze voegen echt 12 nieuwe subclasses toe, en nog wat andere zaken.
Dus het is de moeite!
Hmm, ik vraag me af waar ik Jan 25 vandaan heb gehaald.
Als ik google zie ik alleen "somewhere in 2025".
quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:38 schreef Q. het volgende:
Eindelijk voorbij die fucking slang in Astrobot.Kan ik eindelijk verder met de GOTY.
n00bs gespotquote:
https://gamer.nl/nieuws/x(...)clusieve-games-meer/quote:Volgens Windows Central-journalist Jez Corden is de tijd van exclusieve Xbox-titels voorbij.
Op X plaatste Corden zijn visie op Microsofts huidige Xbox-strategie. "Xbox heeft vanaf nu geen exclusieve games meer. Op z'n hoogst is alles tijdelijk exclusief." In een andere tweet meldt hij het volgende: "Als sommige games exclusief zullen zijn, zal het op zijn hoogst incidenteel zijn. Ze zullen bovenal multiplatform zijn en tijdelijk exclusief, en misschien een paar uitschieters."
Toen iemand aan hem Fable opperde als voorbeeld van een exclusieve game, reageerde Corden met het volgende: "De ontwikkeling van die game is monsterlijk duur. De game komt misschien niet op dag van release naar andere platforms, maar met de huidige plannen gebeurt dat uiteindelijk wel."
Jezquote:Op dinsdag 17 december 2024 13:51 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
https://gamer.nl/nieuws/x(...)clusieve-games-meer/
Mooie is dat diezelfde fanboys altijd roepen dat de exclusives van Xbox kut zijn. Maar het idee dat die games op PS uitkomt geeft ze een natte onderbroek.quote:
Laat ze joh die hebben nog nooit een Mario uitgespeeldquote:
Wat vind je van die constant aanwezige vrolijke muziek en geluidjes?quote:Op dinsdag 17 december 2024 12:38 schreef Q. het volgende:
Ik heb de chat nog nooit aangekeken eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je kan beter in de avond marvel rivals doen ipv van in de middag als de kinderen online zijn hoop toxic gedrag in die chats.
Kut niet het zijn er alleen niet genoeg om ook een Xbox aan te schaffenquote:Op dinsdag 17 december 2024 14:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooie is dat diezelfde fanboys altijd roepen dat de exclusives van Xbox kut zijn. Maar het idee dat die games op PS uitkomt geeft ze een natte onderbroek.
Ja ik snap het ook niet. Dan kan je toch beter Overwatch spelen? Ongetwijfeld de betere games lijkt mij.quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Even rivals geprobeerd, maar het is echt een 1 op 1 kloon van Overwatch.
Onzin. het is third person. Dus daar stopt je 1 op 1 vergelijking alquote:Op dinsdag 17 december 2024 15:51 schreef Kickinalfa het volgende:
Even rivals geprobeerd, maar het is echt een 1 op 1 kloon van Overwatch.
Net wat potjes ranked gedaan. (wat bizar goed gaat. 9 van de 11 potjes gewonnen)quote:Op dinsdag 17 december 2024 15:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Je kan beter in de avond marvel rivals doen ipv van in de middag als de kinderen online zijn hoop toxic gedrag in die chats.
Ben nog maar kort met Rivals bezig en bij Overwatch 2 snel afgehaakt na echt jaren Overwatch 1 gespeeld te hebben maar weet niet of Overwatch persee een betere game is als Rivals.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Dan kan je toch beter Overwatch spelen? Ongetwijfeld de betere games lijkt mij.
Snap dat Marvel cool is, ik speel ook graag Snap dus ken alle characters. Maar dat maakt het niet interessant genoeg om een Overwatch kloon te spelen voor mij
merkte het vandaag eigenlijk voor het eerst terwijl ik elke dag wel gespeeld heb sinds release.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net wat potjes ranked gedaan. (wat bizar goed gaat. 9 van de 11 potjes gewonnen)
Moet zeggen dat ik nog geen toxic chats gezien heb. Valt me tot nu toe alles mee
Ja teams waar niemand wilt wisselen heb ik wel al paar keer gehad. Wel irritant. Ik speel wel samen met een vriend van me. Dus dan zijn wij steeds maar de genen die wisselen naar healers en tank als het moet.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben nog maar kort met Rivals bezig en bij Overwatch 2 snel afgehaakt na echt jaren Overwatch 1 gespeeld te hebben maar weet niet of Overwatch persee een betere game is als Rivals.
Voorlopig voelt Rivals wel weer als een frisse wind.
[..]
merkte het vandaag eigenlijk voor het eerst terwijl ik elke dag wel gespeeld heb sinds release.
Eerste potje een Jeff the Shark die voor het begon al vroeg in matchchat ofAi Mods een trower konden detecteren envervolgens eindigt met 0 kills en 700 max health..
Tweede potje was ik de enige healer in een team vol dps waarbij er eentje begon te miepen dat ik hem te weinig had gehealed terwijl die geen moment in mijn blikveld was tijdens de eerste ronde daar sleepte we overigens wonder boven wonder nog een draw uit.(Eerste draw die ik heb heb meegemaakt in een week spelen)
En derde potje moest ik dps begon er een loki te zeuren dat ik Hela moest voor die team up special terwijl ik nog nooit Hela gespeeld heb![]()
Was geen beste middag van Zilver terug naar Brons gevallen terwijl ik zo blij was dat ik Zilver had gehaald afgelopen nacht. Merk dat als ik in de avond speel mensen iets serieuzer zijn had gister juist een mooie winstreak waar ik healer en dps mooi kon afwisselen enige wat ik heel lastig vind is Vanguard/tank te moeten spelen je moet dan elke keer volop voorin de strijd in duiken en maar hopen dat je een goeie healer bij je hebt dan ben ik liever zelf de healer heb je meer controle.
eens wel, op wat trials na is die hele game wel met 2 vingers in de poeper te spelenquote:
Zo speel ik ieder spel.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens wel, op wat trials na is die hele game wel met 2 vingers in de poeper te spelen
120 uur in Gran Turismo hier. 🤣quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:40 schreef FlippingCoin het volgende:
Heb 60% van mijn uren in gran turismo de rest verspreid over van alles om even te checken met een uurtje hier en daar.
ik had deze post eerder van ang3l verwachtquote:
Goddelijk.quote:Op dinsdag 17 december 2024 16:03 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Wat vind je van die constant aanwezige vrolijke muziek en geluidjes?
"No game footage at all"quote:Op woensdag 18 december 2024 18:23 schreef Drankster het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Wake up honey, new Mark Cerny ASMR just dropped.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 18 december 2024 18:26 schreef Evangelion het volgende:
[..]
"No game footage at all"
[ afbeelding ]Ook niet verwacht bij een technical seminar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
laatste minuut: BAMBOOZLED hier is bloodborne 2quote:Op woensdag 18 december 2024 18:32 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ook niet verwacht bij een technical seminar.
Trutquote:Op dinsdag 17 december 2024 23:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik had deze post eerder van ang3l verwacht
Je gaat me toch niet vertellen dat ik deze nu ook al weer terug op de verlanglijstmoet zetten?quote:Op dinsdag 17 december 2024 22:24 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik Forspoken (zit nu bij de nieuwe PS Plus Extra games) eigenlijk best leuk vind tot mijn grote verbazing
Zo zie je maar weer dat een demo een game kan maken, of juist breken.
Destijds begon je met de demo ergens midgame zonder enige notie van het verhaal, en kwam je in een lege wereld terecht.
Daarna had ik zoiets van meh, en heel internet ook, waardoor het kwaad geschied was.
Hadden ze de demo ergens in het begin plaats laten vinden, had het misschien heel anders gelopen voor deze game.
Natuurlijk blijft het probleem van de lege wereld bestaan (maar door je magic parkour manier van jezelf door de wereld begeven is dat uiteindelijk niet zo erg), maar ik heb nu toch een andere mening over de game als na de demo.
Het is een typische 7/10 game of AA game.
Niks bijzonders of hoogstaand, maar onder aan de streep wel vermakelijk.
Marvel Rivals heeft karakters waar ik daadwerkelijk iets om geef.quote:Op dinsdag 17 december 2024 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Ja ik snap het ook niet. Dan kan je toch beter Overwatch spelen? Ongetwijfeld de betere games lijkt mij.
Nee ik dus ook niet en dat is wat me echt altijd van online gamen weghield.quote:Op dinsdag 17 december 2024 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Net wat potjes ranked gedaan. (wat bizar goed gaat. 9 van de 11 potjes gewonnen)
Moet zeggen dat ik nog geen toxic chats gezien heb. Valt me tot nu toe alles mee
Oke gister nog wat meer gespeeld. En kwam ik een leuke lossstreak terechtquote:Op donderdag 19 december 2024 09:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee ik dus ook niet en dat is wat me echt altijd van online gamen weghield.
Nou moet ik zeggen daat ik ook niet echt enorm naar de chat kijk hoor.
Enige "vervelende" wat ik tot nu toe wel heb gehad is als een teamgenoot midgame t spel verlaat, dta je dna verliest. Potdorie!Maar kan ook connection loss zijn misschien? Als je net voor de match opgeeft krijg je bv een penalty (al weet ik niet wat die dan zou zijn).
Gister weer een par uurtjes gedaan
Nieuwe favorieten: Loki & Psylocke.
Prima tussendoor game.quote:Op donderdag 19 december 2024 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik deze nu ook al weer terug op de verlanglijstmoet zetten?
Trailer --> enthousiast
Demo --> afgeknapt
.......
Ik ben er gewoon nog niet zo in thuis, dus ik speel vooral wat ik zelf "lekker vindt spelen".quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:16 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja teams waar niemand wilt wisselen heb ik wel al paar keer gehad. Wel irritant. Ik speel wel samen met een vriend van me. Dus dan zijn wij steeds maar de genen die wisselen naar healers en tank als het moet.
Maar mensen die gaan lopen zeuren dat je moet wisselen lekker negeren. Tank vind ik ook de miste rol. Maar met venom wel prima te doen. Omdat je met je E een super groot schild kan krijgen. En daarom bijna niet te killen bent als je het een beetje goed speelt
Hou op met me op te winden.quote:Op dinsdag 17 december 2024 20:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
eens wel, op wat trials na is die hele game wel met 2 vingers in de poeper te spelen
2 tanks - 2 dps - 2 healers lijkt wel aardig de standaard te zijn. Als je team dat heeft win je 9 van de 10x van teams die niet zo spelen.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon nog niet zo in thuis, dus ik speel vooral wat ik zelf "lekker vindt spelen".
Moet die hele rolverdeling nog een beetje leren, maar het is bij sommige synergies wel handig dat je extra powers krijgt ja
Ik zal vast ene frustrerende teamgenoot zijn
(maar wel 2x MVP jonguh)
Nah, alleen leuk als je niets te doen hebt heul de dagquote:Op donderdag 19 december 2024 09:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je gaat me toch niet vertellen dat ik deze nu ook al weer terug op de verlanglijstmoet zetten?
Trailer --> enthousiast
Demo --> afgeknapt
.......
quote:Op donderdag 19 december 2024 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nah, alleen leuk als je niets te doen hebt heul de dag
Dan laat maar.quote:Op donderdag 19 december 2024 11:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Prima tussendoor game.
Niet meer, niet minder.
En kost je niks extra's nu die bij PS Plus Extra zit.
De wereld is nog steeds leeg (al zijn er natuurlijk wel her en der dungeons, caves en altars) maar door de snelle manier van je voortbewegen ga je er snel doorheen.
En door te pingen zie je waar in de buurt materials en chest zijn.
GOTY GENOTquote:Op donderdag 19 december 2024 20:33 schreef Jimbo het volgende:
Astrobot uitgespeeldWat een spel.
Dit is nou echt een titel waar ze van mij een hardmode in mogen stoppen zodat ik hem nóg een keer kan spelen, poh deze game
Zag dat ze een kerstlevel gemaakt hadden, nu al zin om die ook te spelen!
Absoluut, die keuze snap ik 100%quote:
Nog niet, de rest komt wel.quote:Op donderdag 19 december 2024 10:45 schreef Evangelion het volgende:
Sony-Kadokawa is official, but not what we expected -- Sony will buy a 10% stake in Kadokawa, the owner of Elden Ring maker FromSoftware, but won't raise its stake any higher than that.
HermenFLOP
Moet zeggen dat mijn initiële enthousiasme inmiddels wel getemperd isquote:Op donderdag 19 december 2024 13:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Dan laat maar.
Want ook geen PS Plus abo, dus niet gratis voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |