Ik zie het al, Bloodborne Remake, God of War Egypt, Last of Us P3 en GTA VI gaan aan ons getoond worden.quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:44 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier on Kinda Funny: There are at least two things at TGA that will make you say "holy shit I can't believe these things are here"
let's fucking go
oh nu al damage control
[ afbeelding ]
Bloodborne zou ik eerder een remaster van verwachten.quote:Op woensdag 11 december 2024 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie het al, Bloodborne Remake, God of War Egypt, Last of Us P3 en GTA VI gaan aan ons getoond worden.
Mooi, het zal eens tijd worden voor een Bloodborne Remake in 16k en 480fps met PS5 Super Duper Pro Enhanced petsjquote:Op woensdag 11 december 2024 11:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik zie het al, Bloodborne Remake, God of War Egypt, Last of Us P3 en GTA VI gaan aan ons getoond worden.
Titanfall 3quote:Op dinsdag 10 december 2024 21:44 schreef Evangelion het volgende:
Jason Schreier on Kinda Funny: There are at least two things at TGA that will make you say "holy shit I can't believe these things are here"
let's fucking go
oh nu al damage control
[ afbeelding ]
Als er een deel 3 komt is de 2e midquote:
Ik wil de Demon's Souls Remake Remasterquote:Op woensdag 11 december 2024 13:10 schreef DKUp het volgende:
Days Gone Remastered en God of War Greek Saga Remastered/Remake gaan de meeste geruchten al een tijdje over.
Boeiend is de update niet echt. Kleurtjes voor je auto, Johnny in de auto, meer customization van je karakter en photomode.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:11 schreef StateOfMind het volgende:
Blijkweer een grote update voor Cyberpunk 2077, 40GB.
Bekijk deze YouTube-video
De oude God of War games zou ik blind aanschaffen. Wel met de oude gameplay en camera.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:10 schreef DKUp het volgende:
Days Gone Remastered en God of War Greek Saga Remastered/Remake gaan de meeste geruchten al een tijdje over.
Tomb Raider zit er ook aan te komen.
Bloodborne Remastered/Remake zou meer een PS6 launctitel zijn.
Borderlands 4, Mafia The Old Country en Kojima (dus van Death Stranding 2) zijn al aangekondigd voor Sjuhoffies Paaipshjuoow.
Wij willen Days Gone 2quote:Op woensdag 11 december 2024 13:13 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik wil de Demon's Souls Remake Remaster
quote:
quote:Op woensdag 11 december 2024 13:15 schreef StateOfMind het volgende:
Dat die zemmels gewoon eens Days Gone 2 gaan maken
shut up and take my likequote:Op woensdag 11 december 2024 12:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als er een deel 3 komt is de 2e mid![]()
![]()
Maar die hebben al een remaster gekregenquote:Op woensdag 11 december 2024 13:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De oude God of War games zou ik blind aanschaffen. Wel met de oude gameplay en camera.
Wat een triestigheid allemaal.quote:Op woensdag 11 december 2024 13:10 schreef DKUp het volgende:
Tja, maar kan je die ps3 games spelen op je ps5?quote:Op woensdag 11 december 2024 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar die hebben al een remaster gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |