Die nieuwe Elden Ring is een coopquote:Op vrijdag 13 december 2024 07:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Witcher 4 doet het nog niet echt voor mij. Snap dat je na 3 delen afscheid neemt van Geralt als hoofdpersoon, maar Ciri vond ik niet zo boeiend om te spelen.
Als ze nou coop of solo doen. Dit soort games wil je toch niet echt verplicht coop doenquote:Op vrijdag 13 december 2024 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die nieuwe Elden Ring is een coop
Vooral hierdoor benieuwd. Souls vind ik wel ok maar toen ik nog WoW hardcore speelde enzo wilde ik chillen na datquote:Op vrijdag 13 december 2024 20:52 schreef StateOfMind het volgende:
Wel ontzettend toffe game, en wat vergeeflijker dan de meeste games in dat genre.
Voor mij een skip helaas.quote:Op vrijdag 13 december 2024 23:41 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Die nieuwe Elden Ring is een coop
Wat ook een toffe soulslike is Asterigos Curse of the Stars.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Vooral hierdoor benieuwd. Souls vind ik wel ok maar toen ik nog WoW hardcore speelde enzo wilde ik chillen na dat
Mischien binnekort na wat backlog toch maar souls proberen
Dat is ook zo las ik op power unlimited, maar dan is nog wel de vraag of je dan veel mist qua gameplay element solo.quote:Op zaterdag 14 december 2024 00:01 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Als ze nou coop of solo doen. Dit soort games wil je toch niet echt verplicht coop doen
Is geen verplichte coop kan gewoon in je eentjequote:Op zaterdag 14 december 2024 10:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Voor mij een skip helaas.
Heb sowieso niks met coop en PvP.
Heb je de onderbroek van Lewis in de pot gegooid?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, de gouverneur getrakteerd op een heerlijke stoofschotel.
Nu verder sparen om de boot de repareren, en om de wasbeerfamilie te helpen.
Getrouwd met Leah.
Nee, een iridium truffel. Je krijgt er nu namelijk een trofee voor.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:49 schreef Drankster het volgende:
[..]
Heb je de onderbroek van Lewis in de pot gegooid?
Niet eens deze gruwelijke shizzle?quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:02 schreef 7nightwing7 het volgende:
Meh. Niet echt games waar ik voor warm loop.
Yakuza deel 25, neem eens een break van vier jaar.quote:Op zaterdag 14 december 2024 16:02 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Niet eens deze gruwelijke shizzle?
Bekijk deze YouTube-video
Ziet er 10x beter uit dan welke Yakuza dan ook, ziet er meer uit als een soort van Sleepy dogsquote:Op zaterdag 14 december 2024 16:26 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yakuza deel 25, neem eens een break van vier jaar.
PS4 remaster bestaat al en deel 2 komt niet. RIP.quote:Op zaterdag 14 december 2024 17:06 schreef StateOfMind het volgende:
Sleeping Dogs
Laat dáâr maar een PS5 remaster van komen.
Of een deel 2.
Hmm nieuwe trophies? Heb wel de platinum maar kan me niks heugen van een iridium truffel trophy.quote:Op zaterdag 14 december 2024 15:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, een iridium truffel. Je krijgt er nu namelijk een trofee voor.
Nieuww 1.6 trophy set.quote:Op zaterdag 14 december 2024 21:30 schreef Drankster het volgende:
[..]
Hmm nieuwe trophies? Heb wel de platinum maar kan me niks heugen van een iridium truffel trophy.
Ik heb m, en die andere ook (Blood & Wine, even uit m'n hoofd?)quote:Op vrijdag 13 december 2024 16:35 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Hearts of stone schijnt wel goed te zijn ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |