SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
[ Bericht 2% gewijzigd door ChevyCaprice op 13-11-2024 12:40:38 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Da's klote.quote:
soep!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
Het huisje waar we zitten heeft erg beperkte kopjes, niet eens aparte theeglazen. En alles zit nu in de vaatwasser, dus ik heb een alternatief gepakt [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
Het huisje waar we zitten heeft erg beperkte kopjes, niet eens aparte theeglazen. En alles zit nu in de vaatwasser, dus ik heb een alternatief gepakt [ afbeelding ]
quote:
yea, sorry voor deze scheetquote:
Jup, van die kopjes waarbij mijn mini handen groot lijkenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoort bij de zeeland-ervaring
Zijn ook meestal van die kopjes in die huisjes waar je 3 slokken in kwijt kunt
[..]
[..]
yea, sorry voor deze scheetMeestal gaat het oke maar soms vind ik dingen even heel vermoeiend en het dan uitspreken en even een klen supportje/steun van anderen doet dan al wonderen
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoort bij de zeeland-ervaring
Zijn ook meestal van die kopjes in die huisjes waar je 3 slokken in kwijt kunt
[..]
[..]
yea, sorry voor deze scheetMeestal gaat het oke maar soms vind ik dingen even heel vermoeiend en het dan uitspreken en even een klen supportje/steun van anderen doet dan al wonderen
![]()
Whehehequote:Op woensdag 13 november 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DCRP5k5IIj9/
Godverdomme.
@:kwiwi
Oke het is weg, via knopje 'data validation'. Nog nooit van gehoord of gebruiktquote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je dat gele vakje wegkrijgt in exceldie tekst verschijnt omdat het vakje erboven 'geschat starten' is aangekruist.
Weet iemand dit wel toevalligweet ook niet hoe ik dit in google moet opzoeken
Misschien komt dit nog uit de tijd dat we allemaal inimini's warenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, van die kopjes waarbij mijn mini handen groot lijken
Qua inhoud komt dit soepkommetje meer in de buurt van een normale kop thee.
En we hebben allemaal wel eens wat steun nodig
quote:
Kan van alles zijn. Als je het volledig weg wil hebben kun je het best ALT-F4 doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je dat gele vakje wegkrijgt in exceldie tekst verschijnt omdat het vakje erboven 'geschat starten' is aangekruist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Kun je rechtsklikken op de cell en op iets van show/hide note klikken?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten wordenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Als je het volledig weg wil hebben kun je het best ALT-F4 doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 13 november 2024 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je rechtsklikken op de cell en op iets van show/hide note klikken?
Baby darling doll face honey
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoord
toen had jij daar nog lang geen last van.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten worden
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.
Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 november 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.
Kleurtjes in Excelquote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeld
Jaja, voorwaardelijke opmaak enzo. Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeld
Gisteren rozijnenbrood. Dikke plak boter, kaas.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wederzijds. Heb je krentenbollen gehad?
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functiequote:Op woensdag 13 november 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoord
Nog een echte Nederlanderquote:Op woensdag 13 november 2024 13:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gisteren rozijnenbrood. Dikke plak boter, kaas.
't Wordt winter.
Whehehe.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functieMaar dat merk je dan vanzelf wel denk ik.
Yoloquote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functieMaar dat merk je dan vanzelf wel denk ik.
Ik zou dit eerder martelen dan pesten noemen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oke ik heb een nieuw liedje om mijn buren enz mee te pesten.
Zij zingt het meeste.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou dit eerder martelen dan pesten noemen.
Bruno Mars
Het kan best zijn dat zijn stijl niet jouw ding is maar in die kerel zit me toch een partij talentquote:
Je hebt Ctrl+Alt+C en Ctrl+Alt+V ontdekt?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen de knop 'opmaak kopieren/plakken' ontdekt.
Nee dat is alleen de inhoud. En dan ging ik zelf handmatig de opmaak hetzelfde maken. Tot vandaagquote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt Ctrl+Alt+C en Ctrl+Alt+V ontdekt?
Niet tegen andere mensen vertellenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is alleen de inhoud. En dan ging ik zelf handmatig de opmaak hetzelfde maken. Tot vandaag
Ik werk er pas zo'n 30 jaar mee.
Ik zal het doorgeven aan Roompotquote:Op woensdag 13 november 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten worden
Whoop!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zorgverzekering 13 euro omhoog.
valt meequote:Op woensdag 13 november 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zorgverzekering 13 euro omhoog.
Had ik vorig jaar al gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whoop!
Ik ga eigen risico omhoog gooien.
Ik wilde het doen, maar was het vergeten op tijd te doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar al gedaan.
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is zo maar gezien het toenemende aantal mensen die zorg nodig hebben
@CherryLipsquote:Op woensdag 13 november 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?
de alcoholistenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?
Over 5 jaar 6 euro 66 moet ik besparen om die overwaarde eruit te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even kijken of ik die 400 surplus eigen risico ooit al heb terugverdiend.
Denk het ZEER ZEKER NIET!
Scooter?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze Duitsers ook nog een keer live zien.
Straks zwem je weer een keer in open water en moet je naar de dokter toequote:Op woensdag 13 november 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whoop!
Ik ga eigen risico omhoog gooien.
Details, details!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem was juist dat ik van alles alsnog zelf moest betalen
Ik kom nog niet eens in de buurt van die grens momenteel. En ik heb echt m'n best gedaanquote:Op woensdag 13 november 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks zwem je weer een keer in open water en moet je naar de dokter toe
Was echt een toffe show.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze Duitsers ook nog een keer live zien.
Ja zie laatste weken filmpjes van zijn huidige tour en ziet er zo leuk uit.quote:
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom nog niet eens in de buurt van die grens momenteel. En ik heb echt m'n best gedaan
Oke, het spijt mequote:
ik zit ook op max. eigen risico. Ik vind het prima zoquote:Op woensdag 13 november 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.
ik ga lekker niet kijkenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Is dat debat nog wat in de kamer? Geen tijd om te volgen.
Samenvatting: Wilders is alleen aan roeptoeteren.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Is dat debat nog wat in de kamer? Geen tijd om te volgen.
Weten we al waar en wanneer?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Nog Linkin Park fans aanwezig hier? Ze komen naar NL.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 13 november 2024 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen had jij daar nog lang geen last van.
Toen dachten jouw ouders nog niet eens na over het maken van jou
De echte Linkin Park jaquote:Op woensdag 13 november 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Nog Linkin Park fans aanwezig hier? Ze komen naar NL.
Wanneer niet maar bij het Gelredome is een bericht te zien wat bij meer plekken in Europa te zien is bij stadions enz:quote:
je bedoelt de oude Linkin Parkquote:
Is het planquote:Op woensdag 13 november 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.
quote:Op woensdag 13 november 2024 14:53 schreef Karzai het volgende:
muziekje luisteren en dansend naar de koelkast voor een biertje en bijna op je plaat gaan
bij de nerds in de kringloop ga ik morgen wel een nieuw kabeltje halen, of er zit er hier ook een om de hoekquote:
Nah. Ze hadden moeten stoppen na de dood van Chester net als Nirvanaquote:Op woensdag 13 november 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt de oude Linkin Park
Ik moet zeggend at ik de nieuwe ook wel lekker vind klinken.
En als het goed is valt vrijdag de LP op de mat
had ik ook mee kunnen leven, maar ik vind dit wel een goede revivalquote:Op woensdag 13 november 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah. Ze hadden moeten stoppen na de dood van Chester net als Nirvana
Oh, zou goed kunnen. Al zijn er nog Heel Veel Meer die als inspo hadden kunnen dienen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:43 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Ik denk dat Hypa Hypa van EC ook een beetje geïnspireerd is door Scooter? Vooral dat stukje.
Ik wil nog steeds wel een boerderijtjequote:
ik lees dit heel anders dan het bedoeld is waarschijnlijkquote:
Die waren al lang voor de dood van Chester gestopt hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah. Ze hadden moeten stoppen na de dood van Chester net als Nirvana
Lekker scharen met de meiden.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees dit heel anders dan het bedoeld is waarschijnlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat nou dan weer. M'n ouders kunnen echt niet meer meekijken andersquote:Accounts delen wordt bij Netflix niet altijd afgestraft: abonnees met een Standaard-abonnement mogen hun account delen met één persoon die niet in hetzelfde huis woont. Bij een Premium-abonnement mag je dat met twee personen doen. Als je je abonnement met nog meer mensen wil delen, dan kun je voor een extra bedrag dit aantal verhogen.
Ik deel mijn account nog steeds met een vriend en zn gezinquote:Op woensdag 13 november 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat nou dan weer. M'n ouders kunnen echt niet meer meekijken anders
nog langess niee, nog langesss niequote:Op woensdag 13 november 2024 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij gaan nog lang niet dood![]()
Meekijken is altijd zo schraal en huisje-op-wielen gedragquote:Op woensdag 13 november 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat nou dan weer. M'n ouders kunnen echt niet meer meekijken anders
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 november 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
OHBOEHOLOELE chase & status treedt op in antwerpen
kom ook naar hollandia pls?
Ze kregen een melding dat ze een apart account moesten aanmaken.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel twee mensen die tegen betaling meekijken maar ik sta ook ingelogd op Solo zijn TV en dat kan gewoon.
Op Solo zijn TV is mijn eigen profiel he. Ik had dat gezeur al meteen dus ik heb al het duurste abonnement die er is.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kregen een melding dat ze een apart account moesten aanmaken.
Die is ook tof maar dan emo-tofquote:Op woensdag 13 november 2024 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ken alleen deze.
Ze hadden allemaal hun eigen profielen. Op het duurste abonnement dat op mijn naam stond. Ik moest ook bevestigen dat het mijn account was anders kon ik niet kijken.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Op Solo zijn TV is mijn eigen profiel he. Ik had dat gezeur al meteen dus ik heb al het duurste abonnement die er is.
Ja dan moet je voor paar euro een eigen dinges kopen voor ze.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal hun eigen profielen. Op het duurste abonnement dat op mijn naam stond. Ik moest ook bevestigen dat het mijn account was anders kon ik niet kijken.
Hebben ze even gedaan maar hebben ze ondertussen weer opgezegd. Volgens mij.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dan moet je voor paar euro een eigen dinges kopen voor ze.
daar heb je ze mee!!!1!!quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
Als Netflix dan ook nog gaat janken als ik op nog een plek ben ingelogd dan mogen ze de tering krijgen.
*stapt naar de politiequote:Op woensdag 13 november 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds studentenkorting op mijn zorgverzekering
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.quote:
ging me meer over 'tering krijgen want ik wil niet meer betalen voor jullie services'quote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.
Ik vind 27 euro per maand niet echt kosten laag houden.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ging me meer over 'tering krijgen want ik wil niet meer betalen voor jullie services'
en uiteraard vind ik het ook fijn als kosten laag blijven maar ja
als je het te veel vindt dan is 'dus jat ik het maar' apart, denk niet dat je zou willen dat mensen dat bij jou zouden doen. Dat is wat apartquote:Op woensdag 13 november 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind 27 euro per maand niet echt kosten laag houden.Gelukkig betalen we allemaal 1/3de.
Dat mag.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je het te veel vindt dan is 'dus jat ik het maar' apart, denk niet dat je zou willen dat mensen dat bij jou zouden doen. Dat is wat apart
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.
gelukkig is mr overdreven er ook weerquote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragen
Ok.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragen
Het is een erudiete kunstvorm, open je ogenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig is mr overdreven er ook weer
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een erudiete kunstvorm, open je ogen
Soms moet nu eenmaal het handje van de peuter plat op de hete oven om iets duidelijk te maken.quote:
Doet me denken aan de befaamde Soho treatment maar daar vertel ik hier liever niets over.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ooit in London bij een random dub en drum&bass feest uitgekomen. Hadden we ook gewoon buffet waar je lekker kippetjes kon eten
was je bij de paarden?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ben met mijn laars in de kak gaan staan
Lekker dan.quote:De landelijke manifestatie tegen bezuinigingen in het hoger onderwijs die morgen in Utrecht gepland stond, gaat niet door. Dat schrijft burgemeester Dijksma aan de gemeenteraad van Utrecht.
De driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie heeft recent "concrete informatie van buiten de stad" ontvangen "waaruit blijkt dat een pro-Palestina-organisatie voornemens is de demonstratie te kapen", staat in de brief. "Uit de informatie blijkt tevens dat geweld hierbij niet wordt geschuwd."
het wordt steeds gezelliger in de grote stedenquote:
Keppeltjes zijn ook soort van hoofddoeken bedenk ik mequote:Op woensdag 13 november 2024 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Als die pro-Palestina-organisatie voor morgen niet wil dat vrouwen met bril op straat rondlopen dan heeft Nederland niet het verstand, de middelen, de ballen en zeker niet het gezag om dit tegen te gaan.
Vul voor vrouwen met bril in wat je maar wenst
Is ook een soort schaamte richting de hemelquote:Op woensdag 13 november 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keppeltjes zijn ook soort van hoofddoeken bedenk ik me
Joodse vrouwen dragen pruiken ipv hoofddoekenquote:Op woensdag 13 november 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag ze een keer in een synagoog allemaal keurig in een kistje liggen voor bezoekers en ik dacht even 'wat doen die beha's hier'quote:Op woensdag 13 november 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja je kan hem ook in de vaatwasser doen natuurlijk maar of ie daar echt lekker van wordt...quote:Op woensdag 13 november 2024 16:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog een pizza in de vriezer en ik denk dat ik die straks even in de oven gooi.
De cuckmobiel?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
ben er blij met de bitterbrommert. Het is een pittig ding wel
Ben je al bijna onderuitgegaan?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
ben er blij met de bitterbrommert. Het is een pittig ding wel
Wat extra vulling.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze een keer in een synagoog allemaal keurig in een kistje liggen voor bezoekers en ik dacht even 'wat doen die beha's hier'
Welke aanslag nou weer.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
thaise autoriteiten zeggen dat de geruchten van de aanslag fake news zijn
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopesmaar hij geeft goed gas vergeleken met de vorige bitterbrommert
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja je kan hem ook in de vaatwasser doen natuurlijk maar of ie daar echt lekker van wordt...
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van Ballies Pro Pallies beweging
Denk dat Ballie haar scooter maar even na moet kijken of die niet gevuld is met explosieven.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van Ballies Pro Pallies beweging
Ze zit ook al illegaal in Thailand. Autoriteiten zoeken haar nog steeds in Vietnam volgens mij.quote:
Gewoon pensionado invullenquote:Op woensdag 13 november 2024 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ze begrepen niet dat ik niet werkte![]()
Moest ik ikea invullen
Ik ben hier niet illegaalquote:Op woensdag 13 november 2024 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zit ook al illegaal in Thailand. Autoriteiten zoeken haar nog steeds in Vietnam volgens mij.
hadden ze nietquote:Op woensdag 13 november 2024 17:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon pensionado invullen
Weer net niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:56 schreef gianni61 het volgende:
@:Essnhills ik had weer bijna een doos
Neequote:Op woensdag 13 november 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koens! Heb je mijn nieuwe bitterbrommert gezien
Dat zeggen die vluchtelingen hier ook.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:00 schreef bitterbal het volgende:
Ze zit ook al illegaal in Thailand. Autoriteiten zoeken haar nog steeds in Vietnam volgens mij.
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:03 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zo is het mij ook gelukt.
De inmiddels befaamde Golden Cuckquote:Op woensdag 13 november 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag gekocht
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De inmiddels befaamde Golden Cuck
Misschien koop ik wel een Bentley, misschien koop ik wel een Hondaquote:Op woensdag 13 november 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag gekocht
die staat nu in ONZquote:
in ONZ zijn gelijkgestemdenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar nu gaat niemand hem helpen
Gaat dan vast radicaliseren.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar nu gaat niemand hem helpen
Deporteren danquote:Op woensdag 13 november 2024 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dan vast radicaliseren.
Waarom wordt dat niet gewoon meteen op slot geflikkerd. Dat figuur post nu in 83 topics tegelijk met dezelfde strekking. Zal wel weer een reuzegrappige crew-trollkloon zijn ofzoquote:
als er al een FA in gereageerd heeft vertik ik het een slot er op te zettenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet gewoon meteen op slot geflikkerd. Dat figuur post nu in 83 topics tegelijk met dezelfde strekking. Zal wel weer een reuzegrappige crew-trollkloon zijn ofzo
Ja want die FA geeft ook zo veel om het welzijn van Fokquote:Op woensdag 13 november 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
als er al een FA in gereageerd heeft vertik ik het een slot er op te zetten
er is vast een bed waar plek voor je is en een dekbed waar je onder kan liggen.quote:
ik ben er ook nog niet uit maar neig naar nadeelquote:Op woensdag 13 november 2024 17:29 schreef Modus het volgende:
Ik weet nog niet of het een voordeel of nadeel is dat ik alleen nog maar een afbeelding (geen namen/titels) zie bij YTs die gepost worden
wist niet wat het betekende maar hoor het in al die twerkliedjes, het betekent 'motherfucker'. Oke, had iets vrolijkers verwacht eigenlijkquote:
Neequote:Op woensdag 13 november 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koens! Heb je mijn nieuwe bitterbrommert gezien
Nicequote:Op woensdag 13 november 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag gekocht
Was wel raar geweest als het mariakaakje had betekend.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist niet wat het betekende maar hoor het in al die twerkliedjes, het betekent 'motherfucker'. Oke, had iets vrolijkers verwacht eigenlijk
ik luister deze altijdquote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Na veertig jaar nieuwe versie van kerstklassieker 'Do they know it's Christmas?' - https://nos.nl/l/2544359
Hmpf oke.
qua vrolijkheid vond ik dat logischer dan dat iemand hele tijd blij 'MOTHERFUCKERquote:Op woensdag 13 november 2024 17:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Was wel raar geweest als het mariakaakje had betekend.
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
bad bad badman party![]()
Toevallig vandaag even niet neequote:Op woensdag 13 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Hier doet niemand aan salsa dansen eigenlijk he?
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is vast een bed waar plek voor je is en een dekbed waar je onder kan liggen.
Dan bed ik om 24 uur weer klaar wakker.quote:
Ik kan een basic bachata en anders moet ik je blij maken met een Tangoquote:Op woensdag 13 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe niet eens aan dansenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
beetje wiebelen ook niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niet eens aan dansen
quote:
basic bachata kan ik ook, maar echt very very basicquote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan een basic bachata en anders moet ik je blij maken met een Tango
Nieeeet?! Vind je het niet leuk?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niet eens aan dansen
Nee, ik voel me dan verschrikkelijk opgelatenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
hou jij niet van twerk whine dingen, vind dit wel bij je passen (baseer ik op.. weet ik veel)
[..]
basic bachata kan ik ook, maar echt very very basic
Dus doe maar tango?
[..]
Nieeeet?! Vind je het niet leuk?
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
We zijn uberhaupt niet echt een dansland, dat vind ik wel jammer. Die landen waar iedereen meteen begint te bewegen zodra de muziek begint
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
hou jij niet van twerk whine dingen, vind dit wel bij je passen (baseer ik op.. weet ik veel)
[..]
ohquote:Op woensdag 13 november 2024 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik voel me dan verschrikkelijk opgelaten
boeiend hoe het eruit ziet?quote:
wat, hoezoquote:Op woensdag 13 november 2024 18:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan ken je echt totaal niet. Ongecultureerd bavianengedrag is het
past perfect in onze samenleving!!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet klassiek genoeg. En past niet zo goed in onze samenleving.
Wel eens een workshop in gehad op mijn toenmalige werk.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Verloedering van de maatschappijquote:Op woensdag 13 november 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
past perfect in onze samenleving!!
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“HOOOOHOOEEEE HIER IS MIJN KONTGAT! KOM NEUKEN!!!”
[..]
[..]
quote:past perfect in onze samenleving!!
en?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel eens een workshop in gehad op mijn toenmalige werk.
ja oke, als je denkt dat dat twerken isquote:Op woensdag 13 november 2024 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
maar niet voor herhaling vatbaar?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was wel leuk om te doen.
Bij mijn dansfilmpjes is die disclaimer niet nodigquote:Op woensdag 13 november 2024 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik zet bij mn eigen dansfilmpjes vaak wel een disclaimer dat ik geen interesse heb in seks. Want dansen en geil zijn is duidelijk hetzelfde, duh
Want jij hebt wel interesse in seks natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn dansfilmpjes is die disclaimer niet nodig
jij hebt wel interessequote:Op woensdag 13 november 2024 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn dansfilmpjes is die disclaimer niet nodig
verdomme!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want jij hebt wel interesse in seks natuurlijk.
Dansmoves lokken het niet altijd uit.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want jij hebt wel interesse in seks natuurlijk.
Wij kregen een workshop van drie van dat soort dansen op één avond, dus dan ga je ze ook door elkaar halen en dat is echt niks voor mij.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar niet voor herhaling vatbaar?Het lijkt mij ook wel leuk maar dat wisselen van partner oid lijkt me pas leuk als je het kan
En heb wel eens een proefles gehad, ging niet goed
GMTAquote:
Ik denk nog vaak met genegenheid en plezier terug hoe je met je been tegen de mijne probeerde de maat te houden op de polyritmes van Tool.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dansmoves lokken het niet altijd uit.
waarom zie ik zo'n soort helikopter move voor me op de dansvloer, dit is niet bestquote:Op woensdag 13 november 2024 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dansmoves lokken het niet altijd uit.
hahahahquote:Op woensdag 13 november 2024 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij kregen een workshop van drie van dat soort dansen op één avond, dus dan ga je ze ook door elkaar halen en dat is echt niks voor mij.
wij kennen CE gewoon héél goedquote:
seequote:Op woensdag 13 november 2024 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk nog vaak met genegenheid en plezier terug hoe je met je been tegen de mijne probeerde de maat te houden op de polyritmes van Tool.
meeste mensen hebben kleren aan bij het dansenquote:
Plot twist, het was niet zijn been dat ik voelde.quote:
Ohshitquote:Op woensdag 13 november 2024 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
meeste mensen hebben kleren aan bij het dansen
Saaiquote:Op woensdag 13 november 2024 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
meeste mensen hebben kleren aan bij het dansen
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en?
[..]
ja oke, als je denkt dat dat twerken is
Ik zei dan ook niet dat het classy isquote:
als jij dit goed kan zou ik dat nog best bewonderenswaardig vindenquote:
*bedenkt random andere dingenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plot twist, het was niet zijn been dat ik voelde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |