Doet me denken aan de befaamde Soho treatment maar daar vertel ik hier liever niets over.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ooit in London bij een random dub en drum&bass feest uitgekomen. Hadden we ook gewoon buffet waar je lekker kippetjes kon eten
was je bij de paarden?quote:Op woensdag 13 november 2024 15:55 schreef datismijnmening het volgende:
Ben met mijn laars in de kak gaan staan
Lekker dan.quote:De landelijke manifestatie tegen bezuinigingen in het hoger onderwijs die morgen in Utrecht gepland stond, gaat niet door. Dat schrijft burgemeester Dijksma aan de gemeenteraad van Utrecht.
De driehoek van burgemeester, politie en Openbaar Ministerie heeft recent "concrete informatie van buiten de stad" ontvangen "waaruit blijkt dat een pro-Palestina-organisatie voornemens is de demonstratie te kapen", staat in de brief. "Uit de informatie blijkt tevens dat geweld hierbij niet wordt geschuwd."
Keppeltjes zijn ook soort van hoofddoeken bedenk ik mequote:Op woensdag 13 november 2024 16:19 schreef UitStraling het volgende:
Als die pro-Palestina-organisatie voor morgen niet wil dat vrouwen met bril op straat rondlopen dan heeft Nederland niet het verstand, de middelen, de ballen en zeker niet het gezag om dit tegen te gaan.
Vul voor vrouwen met bril in wat je maar wenst
Is ook een soort schaamte richting de hemelquote:Op woensdag 13 november 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Keppeltjes zijn ook soort van hoofddoeken bedenk ik me
Joodse vrouwen dragen pruiken ipv hoofddoekenquote:Op woensdag 13 november 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik zag ze een keer in een synagoog allemaal keurig in een kistje liggen voor bezoekers en ik dacht even 'wat doen die beha's hier'quote:Op woensdag 13 november 2024 16:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ja je kan hem ook in de vaatwasser doen natuurlijk maar of ie daar echt lekker van wordt...quote:Op woensdag 13 november 2024 16:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog een pizza in de vriezer en ik denk dat ik die straks even in de oven gooi.
De cuckmobiel?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
ben er blij met de bitterbrommert. Het is een pittig ding wel
Ben je al bijna onderuitgegaan?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
ben er blij met de bitterbrommert. Het is een pittig ding wel
Wat extra vulling.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze een keer in een synagoog allemaal keurig in een kistje liggen voor bezoekers en ik dacht even 'wat doen die beha's hier'
Welke aanslag nou weer.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
thaise autoriteiten zeggen dat de geruchten van de aanslag fake news zijn
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopesmaar hij geeft goed gas vergeleken met de vorige bitterbrommert
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja je kan hem ook in de vaatwasser doen natuurlijk maar of ie daar echt lekker van wordt...
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van Ballies Pro Pallies beweging
Denk dat Ballie haar scooter maar even na moet kijken of die niet gevuld is met explosieven.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van Ballies Pro Pallies beweging
Ze zit ook al illegaal in Thailand. Autoriteiten zoeken haar nog steeds in Vietnam volgens mij.quote:
Gewoon pensionado invullenquote:Op woensdag 13 november 2024 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ze begrepen niet dat ik niet werkte![]()
Moest ik ikea invullen
Ik ben hier niet illegaalquote:Op woensdag 13 november 2024 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zit ook al illegaal in Thailand. Autoriteiten zoeken haar nog steeds in Vietnam volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |