Ja je kan hem ook in de vaatwasser doen natuurlijk maar of ie daar echt lekker van wordt...quote:Op woensdag 13 november 2024 16:32 schreef Ama het volgende:
Ik heb nog een pizza in de vriezer en ik denk dat ik die straks even in de oven gooi.
De cuckmobiel?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
ben er blij met de bitterbrommert. Het is een pittig ding wel
Ben je al bijna onderuitgegaan?quote:Op woensdag 13 november 2024 16:33 schreef bitterbal het volgende:
ben er blij met de bitterbrommert. Het is een pittig ding wel
Wat extra vulling.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zag ze een keer in een synagoog allemaal keurig in een kistje liggen voor bezoekers en ik dacht even 'wat doen die beha's hier'
Welke aanslag nou weer.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef bitterbal het volgende:
thaise autoriteiten zeggen dat de geruchten van de aanslag fake news zijn
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nopesmaar hij geeft goed gas vergeleken met de vorige bitterbrommert
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:34 schreef Haags het volgende:
[..]
Ja je kan hem ook in de vaatwasser doen natuurlijk maar of ie daar echt lekker van wordt...
quote:Op woensdag 13 november 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van Ballies Pro Pallies beweging
Denk dat Ballie haar scooter maar even na moet kijken of die niet gevuld is met explosieven.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die van Ballies Pro Pallies beweging
Ze zit ook al illegaal in Thailand. Autoriteiten zoeken haar nog steeds in Vietnam volgens mij.quote:
Gewoon pensionado invullenquote:Op woensdag 13 november 2024 16:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja![]()
ze begrepen niet dat ik niet werkte![]()
Moest ik ikea invullen
Ik ben hier niet illegaalquote:Op woensdag 13 november 2024 16:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ze zit ook al illegaal in Thailand. Autoriteiten zoeken haar nog steeds in Vietnam volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |