Op Solo zijn TV is mijn eigen profiel he. Ik had dat gezeur al meteen dus ik heb al het duurste abonnement die er is.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kregen een melding dat ze een apart account moesten aanmaken.
Die is ook tof maar dan emo-tofquote:Op woensdag 13 november 2024 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik ken alleen deze.
Ze hadden allemaal hun eigen profielen. Op het duurste abonnement dat op mijn naam stond. Ik moest ook bevestigen dat het mijn account was anders kon ik niet kijken.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Op Solo zijn TV is mijn eigen profiel he. Ik had dat gezeur al meteen dus ik heb al het duurste abonnement die er is.
Ja dan moet je voor paar euro een eigen dinges kopen voor ze.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal hun eigen profielen. Op het duurste abonnement dat op mijn naam stond. Ik moest ook bevestigen dat het mijn account was anders kon ik niet kijken.
Hebben ze even gedaan maar hebben ze ondertussen weer opgezegd. Volgens mij.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dan moet je voor paar euro een eigen dinges kopen voor ze.
daar heb je ze mee!!!1!!quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
Als Netflix dan ook nog gaat janken als ik op nog een plek ben ingelogd dan mogen ze de tering krijgen.
*stapt naar de politiequote:Op woensdag 13 november 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds studentenkorting op mijn zorgverzekering
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.quote:
ging me meer over 'tering krijgen want ik wil niet meer betalen voor jullie services'quote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.
Ik vind 27 euro per maand niet echt kosten laag houden.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ging me meer over 'tering krijgen want ik wil niet meer betalen voor jullie services'
en uiteraard vind ik het ook fijn als kosten laag blijven maar ja
als je het te veel vindt dan is 'dus jat ik het maar' apart, denk niet dat je zou willen dat mensen dat bij jou zouden doen. Dat is wat apartquote:Op woensdag 13 november 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind 27 euro per maand niet echt kosten laag houden.Gelukkig betalen we allemaal 1/3de.
Dat mag.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je het te veel vindt dan is 'dus jat ik het maar' apart, denk niet dat je zou willen dat mensen dat bij jou zouden doen. Dat is wat apart
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.
gelukkig is mr overdreven er ook weerquote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragen
Ok.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragen
Het is een erudiete kunstvorm, open je ogenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig is mr overdreven er ook weer
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een erudiete kunstvorm, open je ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |