Nah. Ze hadden moeten stoppen na de dood van Chester net als Nirvanaquote:Op woensdag 13 november 2024 14:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
je bedoelt de oude Linkin Park
Ik moet zeggend at ik de nieuwe ook wel lekker vind klinken.
En als het goed is valt vrijdag de LP op de mat
had ik ook mee kunnen leven, maar ik vind dit wel een goede revivalquote:Op woensdag 13 november 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah. Ze hadden moeten stoppen na de dood van Chester net als Nirvana
Oh, zou goed kunnen. Al zijn er nog Heel Veel Meer die als inspo hadden kunnen dienen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:43 schreef Ama het volgende:
@:ijsdraakje Ik denk dat Hypa Hypa van EC ook een beetje geīnspireerd is door Scooter? Vooral dat stukje.
Die waren al lang voor de dood van Chester gestopt hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nah. Ze hadden moeten stoppen na de dood van Chester net als Nirvana
Lekker scharen met de meiden.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik lees dit heel anders dan het bedoeld is waarschijnlijk
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Wat nou dan weer. M'n ouders kunnen echt niet meer meekijken andersquote:Accounts delen wordt bij Netflix niet altijd afgestraft: abonnees met een Standaard-abonnement mogen hun account delen met één persoon die niet in hetzelfde huis woont. Bij een Premium-abonnement mag je dat met twee personen doen. Als je je abonnement met nog meer mensen wil delen, dan kun je voor een extra bedrag dit aantal verhogen.
Ik deel mijn account nog steeds met een vriend en zn gezinquote:Op woensdag 13 november 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat nou dan weer. M'n ouders kunnen echt niet meer meekijken anders
nog langess niee, nog langesss niequote:Op woensdag 13 november 2024 15:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wij gaan nog lang niet dood![]()
Meekijken is altijd zo schraal en huisje-op-wielen gedragquote:Op woensdag 13 november 2024 15:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat nou dan weer. M'n ouders kunnen echt niet meer meekijken anders
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 13 november 2024 15:18 schreef Crack_ het volgende:
OHBOEHOLOELE chase & status treedt op in antwerpen
kom ook naar hollandia pls?
Ze kregen een melding dat ze een apart account moesten aanmaken.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:17 schreef Ama het volgende:
Ik heb wel twee mensen die tegen betaling meekijken maar ik sta ook ingelogd op Solo zijn TV en dat kan gewoon.
Op Solo zijn TV is mijn eigen profiel he. Ik had dat gezeur al meteen dus ik heb al het duurste abonnement die er is.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze kregen een melding dat ze een apart account moesten aanmaken.
Die is ook tof maar dan emo-tofquote:Op woensdag 13 november 2024 15:18 schreef Ama het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Ik ken alleen deze.
Ze hadden allemaal hun eigen profielen. Op het duurste abonnement dat op mijn naam stond. Ik moest ook bevestigen dat het mijn account was anders kon ik niet kijken.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:20 schreef Ama het volgende:
[..]
Op Solo zijn TV is mijn eigen profiel he. Ik had dat gezeur al meteen dus ik heb al het duurste abonnement die er is.
Ja dan moet je voor paar euro een eigen dinges kopen voor ze.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hadden allemaal hun eigen profielen. Op het duurste abonnement dat op mijn naam stond. Ik moest ook bevestigen dat het mijn account was anders kon ik niet kijken.
Hebben ze even gedaan maar hebben ze ondertussen weer opgezegd. Volgens mij.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja dan moet je voor paar euro een eigen dinges kopen voor ze.
daar heb je ze mee!!!1!!quote:Op woensdag 13 november 2024 15:21 schreef Ama het volgende:
Als Netflix dan ook nog gaat janken als ik op nog een plek ben ingelogd dan mogen ze de tering krijgen.
*stapt naar de politiequote:Op woensdag 13 november 2024 15:22 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb nog steeds studentenkorting op mijn zorgverzekering
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.quote:
ging me meer over 'tering krijgen want ik wil niet meer betalen voor jullie services'quote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.
Ik vind 27 euro per maand niet echt kosten laag houden.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ging me meer over 'tering krijgen want ik wil niet meer betalen voor jullie services'
en uiteraard vind ik het ook fijn als kosten laag blijven maar ja
als je het te veel vindt dan is 'dus jat ik het maar' apart, denk niet dat je zou willen dat mensen dat bij jou zouden doen. Dat is wat apartquote:Op woensdag 13 november 2024 15:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind 27 euro per maand niet echt kosten laag houden.Gelukkig betalen we allemaal 1/3de.
Dat mag.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
als je het te veel vindt dan is 'dus jat ik het maar' apart, denk niet dat je zou willen dat mensen dat bij jou zouden doen. Dat is wat apart
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:23 schreef Ama het volgende:
[..]
Tot nu toe gaat dat wel goed. Denk dat ik vaak genoeg bij Solo thuis ben dat het wel kan. Is ook gewoon mijn tweede huis toch.
gelukkig is mr overdreven er ook weerquote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragen
Ok.quote:Op woensdag 13 november 2024 15:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon normaal betalen en af en toe wat extra storten (1000 of zo rond de feestdagen) op hun rekening om ze te bedanken voor de geweldige entertainment en content die ze maken en aanbieden aan de wereld voor zulke kleine bedragen
Het is een erudiete kunstvorm, open je ogenquote:Op woensdag 13 november 2024 15:29 schreef Crack_ het volgende:
[..]
gelukkig is mr overdreven er ook weer
quote:Op woensdag 13 november 2024 15:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is een erudiete kunstvorm, open je ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |