Ja zie laatste weken filmpjes van zijn huidige tour en ziet er zo leuk uit.quote:
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom nog niet eens in de buurt van die grens momenteel. En ik heb echt m'n best gedaan
ik zit ook op max. eigen risico. Ik vind het prima zoquote:Op woensdag 13 november 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.
ik ga lekker niet kijkenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Is dat debat nog wat in de kamer? Geen tijd om te volgen.
Samenvatting: Wilders is alleen aan roeptoeteren.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Is dat debat nog wat in de kamer? Geen tijd om te volgen.
Weten we al waar en wanneer?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Nog Linkin Park fans aanwezig hier? Ze komen naar NL.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 13 november 2024 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen had jij daar nog lang geen last van.
Toen dachten jouw ouders nog niet eens na over het maken van jou
De echte Linkin Park jaquote:Op woensdag 13 november 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Nog Linkin Park fans aanwezig hier? Ze komen naar NL.
Wanneer niet maar bij het Gelredome is een bericht te zien wat bij meer plekken in Europa te zien is bij stadions enz:quote:
je bedoelt de oude Linkin Parkquote:
Is het planquote:Op woensdag 13 november 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.
quote:Op woensdag 13 november 2024 14:53 schreef Karzai het volgende:
muziekje luisteren en dansend naar de koelkast voor een biertje en bijna op je plaat gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |