SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
Voor alle kerstballers, champagne knallers,
als die sneeuwpoppers ohh denneboomlallers
Laat het witte vlokken sneeuwen, doe je best.
Tis kerstmis jongens, maak me gek.
[ Bericht 2% gewijzigd door ChevyCaprice op 13-11-2024 12:40:38 ]Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Da's klote.quote:
soep!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
Het huisje waar we zitten heeft erg beperkte kopjes, niet eens aparte theeglazen. En alles zit nu in de vaatwasser, dus ik heb een alternatief gepakt [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
Het huisje waar we zitten heeft erg beperkte kopjes, niet eens aparte theeglazen. En alles zit nu in de vaatwasser, dus ik heb een alternatief gepakt [ afbeelding ]
quote:
yea, sorry voor deze scheetquote:
Jup, van die kopjes waarbij mijn mini handen groot lijkenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoort bij de zeeland-ervaring
Zijn ook meestal van die kopjes in die huisjes waar je 3 slokken in kwijt kunt
[..]
[..]
yea, sorry voor deze scheetMeestal gaat het oke maar soms vind ik dingen even heel vermoeiend en het dan uitspreken en even een klen supportje/steun van anderen doet dan al wonderen
![]()
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:52 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hoort bij de zeeland-ervaring
Zijn ook meestal van die kopjes in die huisjes waar je 3 slokken in kwijt kunt
[..]
[..]
yea, sorry voor deze scheetMeestal gaat het oke maar soms vind ik dingen even heel vermoeiend en het dan uitspreken en even een klen supportje/steun van anderen doet dan al wonderen
![]()
Whehehequote:Op woensdag 13 november 2024 11:59 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com/reel/DCRP5k5IIj9/
Godverdomme.
@:kwiwi
Oke het is weg, via knopje 'data validation'. Nog nooit van gehoord of gebruiktquote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je dat gele vakje wegkrijgt in exceldie tekst verschijnt omdat het vakje erboven 'geschat starten' is aangekruist.
Weet iemand dit wel toevalligweet ook niet hoe ik dit in google moet opzoeken
Misschien komt dit nog uit de tijd dat we allemaal inimini's warenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jup, van die kopjes waarbij mijn mini handen groot lijken
Qua inhoud komt dit soepkommetje meer in de buurt van een normale kop thee.
En we hebben allemaal wel eens wat steun nodig
quote:
Kan van alles zijn. Als je het volledig weg wil hebben kun je het best ALT-F4 doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet hoe je dat gele vakje wegkrijgt in exceldie tekst verschijnt omdat het vakje erboven 'geschat starten' is aangekruist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Kun je rechtsklikken op de cell en op iets van show/hide note klikken?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:56 schreef Crack_ het volgende:
[ afbeelding ]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten wordenquote:Op woensdag 13 november 2024 12:36 schreef essnhills het volgende:
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kan van alles zijn. Als je het volledig weg wil hebben kun je het best ALT-F4 doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoordquote:Op woensdag 13 november 2024 13:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je rechtsklikken op de cell en op iets van show/hide note klikken?
Baby darling doll face honey
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoord
toen had jij daar nog lang geen last van.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten worden
quote:Op woensdag 13 november 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.
Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 november 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.
Kleurtjes in Excelquote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeld
Jaja, voorwaardelijke opmaak enzo. Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeld
Gisteren rozijnenbrood. Dikke plak boter, kaas.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wederzijds. Heb je krentenbollen gehad?
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functiequote:Op woensdag 13 november 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoord
Nog een echte Nederlanderquote:Op woensdag 13 november 2024 13:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gisteren rozijnenbrood. Dikke plak boter, kaas.
't Wordt winter.
Whehehe.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functieMaar dat merk je dan vanzelf wel denk ik.
Yoloquote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functieMaar dat merk je dan vanzelf wel denk ik.
Ik zou dit eerder martelen dan pesten noemen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oke ik heb een nieuw liedje om mijn buren enz mee te pesten.
Zij zingt het meeste.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou dit eerder martelen dan pesten noemen.
Bruno Mars
Het kan best zijn dat zijn stijl niet jouw ding is maar in die kerel zit me toch een partij talentquote:
Je hebt Ctrl+Alt+C en Ctrl+Alt+V ontdekt?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen de knop 'opmaak kopieren/plakken' ontdekt.
Nee dat is alleen de inhoud. En dan ging ik zelf handmatig de opmaak hetzelfde maken. Tot vandaagquote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt Ctrl+Alt+C en Ctrl+Alt+V ontdekt?
Niet tegen andere mensen vertellenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is alleen de inhoud. En dan ging ik zelf handmatig de opmaak hetzelfde maken. Tot vandaag
Ik werk er pas zo'n 30 jaar mee.
Ik zal het doorgeven aan Roompotquote:Op woensdag 13 november 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten worden
Whoop!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zorgverzekering 13 euro omhoog.
valt meequote:Op woensdag 13 november 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zorgverzekering 13 euro omhoog.
Had ik vorig jaar al gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whoop!
Ik ga eigen risico omhoog gooien.
Ik wilde het doen, maar was het vergeten op tijd te doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar al gedaan.
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is zo maar gezien het toenemende aantal mensen die zorg nodig hebben
@CherryLipsquote:Op woensdag 13 november 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?
de alcoholistenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?
Over 5 jaar 6 euro 66 moet ik besparen om die overwaarde eruit te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even kijken of ik die 400 surplus eigen risico ooit al heb terugverdiend.
Denk het ZEER ZEKER NIET!
Scooter?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze Duitsers ook nog een keer live zien.
Straks zwem je weer een keer in open water en moet je naar de dokter toequote:Op woensdag 13 november 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whoop!
Ik ga eigen risico omhoog gooien.
Details, details!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem was juist dat ik van alles alsnog zelf moest betalen
Ik kom nog niet eens in de buurt van die grens momenteel. En ik heb echt m'n best gedaanquote:Op woensdag 13 november 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks zwem je weer een keer in open water en moet je naar de dokter toe
Was echt een toffe show.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Ik wil deze Duitsers ook nog een keer live zien.
Ja zie laatste weken filmpjes van zijn huidige tour en ziet er zo leuk uit.quote:
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik kom nog niet eens in de buurt van die grens momenteel. En ik heb echt m'n best gedaan
Oke, het spijt mequote:
ik zit ook op max. eigen risico. Ik vind het prima zoquote:Op woensdag 13 november 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.
ik ga lekker niet kijkenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Is dat debat nog wat in de kamer? Geen tijd om te volgen.
Samenvatting: Wilders is alleen aan roeptoeteren.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:40 schreef Haags het volgende:
Is dat debat nog wat in de kamer? Geen tijd om te volgen.
Weten we al waar en wanneer?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Nog Linkin Park fans aanwezig hier? Ze komen naar NL.
Kun je nagaanquote:Op woensdag 13 november 2024 13:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
toen had jij daar nog lang geen last van.
Toen dachten jouw ouders nog niet eens na over het maken van jou
De echte Linkin Park jaquote:Op woensdag 13 november 2024 14:44 schreef Ama het volgende:
Nog Linkin Park fans aanwezig hier? Ze komen naar NL.
Wanneer niet maar bij het Gelredome is een bericht te zien wat bij meer plekken in Europa te zien is bij stadions enz:quote:
je bedoelt de oude Linkin Parkquote:
Is het planquote:Op woensdag 13 november 2024 14:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan naar max ER en dat achter de hand houden/rekening mee houden. Ik doe dat nu al een paar jaar en inmiddels is de besparing flink.
quote:Op woensdag 13 november 2024 14:53 schreef Karzai het volgende:
muziekje luisteren en dansend naar de koelkast voor een biertje en bijna op je plaat gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |