Het was zonnig, maar @ESF1Gamer heeft die ingepikt.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:18 schreef essnhills het volgende:
Half bewolkt in Zeeland, hopelijk vanmiddag weer wat zon.
Gister op het strand was echt heerlijk
Lekker op tijd welquote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
En wat er niet goed was is 'er ligt snoeiafval op je tuin'en dat blijft er nog wel even liggen want de takkendagen zijn pas weer in februari oid geloof ik, dus even mail sturen wat ze precies willen dat ik ga doen
quote:Een vrouw wilde ook eens een gebruikt kledingstuk verkopen via de populaire website Vinted. In plaats van een zakcentje erbij raakte zij 20.432 euro kwijt aan een oplichter.
De vrouw plaatste begin januari een advertentie voor een kledingstuk op Vinted. Al snel diende zich een potentiėle koper aan. Deze stuurde haar een mail met een link naar een website waarop zij werd gevraagd „om haar betaalgegevens te verifiėren”. Iemand die zich voordeed als ’medewerker’ van de site stuurde de vrouw daarna meerdere QR-codes die zij moest scannen.
Na het scannen van de codes kreeg de vrouw steeds een melding dat er iets mis was gegaan, waarop zij een nieuwe QR-code toegestuurd kreeg. In werkelijkheid werd telkens geld afgeschreven van haar rekening bij de Rabobank, in totaal 20.432 euro.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was zonnig, maar @:ESF1Gamer heeft die ingepikt.
nomnomnomquote:
Wordt dit jouw jumpsuit voor het bedrijfskerstfeest?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nomnomnom
ik ga straks deze bestellen, denk ik
[ afbeelding ]
https://www.lidl.nl/p/pepperts-kinder-overall/p100367894006
Oehhh ja, gisteren was een mooie dag. En anders maar een minder-mooie dag vandaag?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:18 schreef essnhills het volgende:
Half bewolkt in Zeeland, hopelijk vanmiddag weer wat zon.
Gister op het strand was echt heerlijk
ik ben bangquote:Op woensdag 13 november 2024 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat de snoeiafvalpolitie je niet in de boeien slaat!
Je kan toch via Vinted zelf betalen?quote:
quote:
Ja hoor komt evengoed wel goed. We gaan vanmiddag naar een Landgoed in de buurt om een stukje te wandelen geloof ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh ja, gisteren was een mooie dag. En anders maar een minder-mooie dag vandaag?
[..]
ik ben bang
Ja eensquote:Op woensdag 13 november 2024 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok, fair.
Maar gewoon iedereen een berichtje zou het wel makkelijker maken, dan kan je ook wat makkelijker alleen een opmerking geven in plaats van AFGEKEURD, zeg maar.
Mja, dat het lang duurt is opzich ok (bij voorkeur wat sneller) maar wat hier boven staat, irritant dat je dan gaat denken dat het goed isquote:
welk feestquote:Op woensdag 13 november 2024 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt dit jouw jumpsuit voor het bedrijfskerstfeest?
Gadverdamme.quote:
Ahja lekker, en dan goed aankleden en het is heerlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor komt evengoed wel goed. We gaan vanmiddag naar een Landgoed in de buurt om een stukje te wandelen geloof ik.
Ouders zijn vanmorgen ook ergens de hort op maar weet niet precies waarheen
Die van @IJsdraakjequote:
Ja preciesquote:Op woensdag 13 november 2024 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahja lekker, en dan goed aankleden en het is heerlijkals het maar niet regent oid dat je steeds naar de grond meot kijken
Ohhh, mag die meequote:Op woensdag 13 november 2024 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Die overall is een mooie outfit voor de snoeiafvalgevangenis.
Die zijn heerlijk!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Maar heb waterdichte boots met een bontje mee. Dus voor natte voeten hoef ik niet bang te zijn
Ja en super comfortabelquote:Op woensdag 13 november 2024 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, mag die mee
[..]
Die zijn heerlijk!
Leuke combiquote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een blazer erbij:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |