..huehue?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar iedereen krijgt een kans.
Ik ga er niet voor naar de bioscoop maar als hij online staat ga ik hem vast wel kijken.quote:
Een tuiny forestquote:Een Tuiny Forest bestaat uit: 5 heesters, 5 bomen, 3 liter bodemverbeteraar, een zakje inheemse zaden, een bomenwaaier en instructies voor aanleg.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik moet natuurlijk wel zeggen: in mijn nieuwe levensfases ga ik anders aankijken tegen entertainment, kunst en cultuur.
Misschien ga ik deze drie mentaal anders aanvliegen.
Een constante erin is toch wel het fantastische werk van held Michael Jackson.
quote:
Volgens mij is het een soort woordspeling met 'tiny', bedenk ik me nu 10 minuten laterquote:
Ik vermoed het ja.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het een soort woordspeling met 'tiny', bedenk ik me nu 10 minuten later
Die draait toch nog in de bios?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
Ik weet wat ik ga kijken vanavond.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom hier dan naar toe
Vergeet je paspoort niet mee te nemen
doe het in etappesquote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
Ik heb twee droogrekken vol met wasgoed staan en dat vond ik zondag best een goed idee maar ik moet het natuurlijk nu ook weer opruimen.
Nee staat op Disney.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die draait toch nog in de bios?
Moet sowieso denk ik. Denk dat mijn hoodies nog niet helemaal droog zijn.quote:
Ohja, dat duurt lang. Nu met die koud voelt het soms ook nog nat terwijl het dan gewoon koud isquote:Op woensdag 13 november 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet sowieso denk ik. Denk dat mijn hoodies nog niet helemaal droog zijn.
Pics?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. Nieuwe outfit besteld voor bedrijfskerst.
Fout kersttruitje?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. Nieuwe outfit besteld voor bedrijfskerst.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat duurt lang. Nu met die koud voelt het soms ook nog nat terwijl het dan gewoon koud is
[..]
Pics?
Waarom kijkt die onderste zo boos?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een blazer erbij:
[ afbeelding ]
Mooi outfitquote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een blazer erbij:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |