SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Trustselsquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedjestijd. Morgen weer werken.
mwaquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gestel is lekker groen en chique
Neuh, dat houdt mensen bij elkaar en biedt ze steun en hoop. Anders vallen hele gemeenschappen als los zand uit elkaar en blijft er vooral gezeik over. Er zit ook veel liefdadigheid en eensgezindheid achter.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
Van mij mogen al die kerken wel gesloopt worden in die dorpen
U heeft een wrok tegen kerken?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmendquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, dat houdt mensen bij elkaar en biedt ze steun en hoop. Anders vallen hele gemeenschappen als los zand uit elkaar en blijft er vooral gezeik over. Er zit ook veel liefdadigheid en eensgezindheid achter.
Je zit niet bij de kerk dus hoeft er niets van te merken verder.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmend
Zolang je geloof gebruikt om jezelf te verbeteren vind ik het prima.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmend
dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn geloof is sowieso superieur aan alle andere.
heb je ergens inklaringskosten moeten betalen of iets uit het buitenland besteld??quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt morgen een pakketje bezorgd. Maar ik heb geen idee van wie. Als afzender staat er in de Postnl-app 'PostNL Inklaring', dus daar heb ik ook niks aan.
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
heb je ergens inklaringskosten moeten betalen of iets uit het buitenland besteld??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom eraan.
@Recce
[ Bericht 3% gewijzigd door liesje1979 op 13-11-2024 02:08:24 ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recs, ik denk dat ik eraan kom.Ik zie dat die er wat scheurtjes onstaan in de roze bril en je ze nog probeert te lijmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom eraan.
@:Recce![]()
Wtf is mis met jou?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
quote:
Tijd voor sporten.quote:
Nee, dat heb ik eerder vandaag al gedaan.quote:
en iets om de paté om te smeren?quote:
Nee gewoon uit het vuistjequote:Op woensdag 13 november 2024 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iets om de paté om te smeren?
lekker decadent weer hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gewoon uit het vuistje
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recs, ik denk dat ik eraan kom.
Ik kom eraan.
@:Recce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee natuurlijk op brooddquote:Op woensdag 13 november 2024 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker decadent weer hoor.
stukje brie er bij dat je als een pizzapunt naar binnen werkt
En Elon gaat alles oplossen met DOGE!quote:Op woensdag 13 november 2024 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Amazing Trump wint EN we krijgen een nieuw album.
Kun je een beetje leuk langlaufen bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Sneeuwgrens vandaag tussen 500 en 600 meter, dat is precies waar ik woon. Misschien in de achtertuin sneeuw en in de voortuin regen
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf nietquote:Op woensdag 13 november 2024 08:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je een beetje leuk langlaufen bij jou in de buurt?
Dat zou wel grappig zijn om te zien.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Sneeuwgrens vandaag tussen 500 en 600 meter, dat is precies waar ik woon. Misschien in de achtertuin sneeuw en in de voortuin regen
Het was toevallig vanmorgen dat ik me afvroeg of er al sneeuw ligt bij jou.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf niet
Ah, vlak in de buurt is er meestal niet genoeg sneeuw om te langlaufen?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf niet
Op zich wel regelmatig genoeg sneeuw, maar geen idee of ze langlaufloipen hebbenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, vlak in de buurt is er meestal niet genoeg sneeuw om te langlaufen?
November is wel vroeg hoor op zo'n 'lage' hoogte. Eerder ergens in December normaal de eerste fatsoenlijke sneeuw.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was toevallig vanmorgen dat ik me afvroeg of er al sneeuw ligt bij jou.
Ja je ziet het soms, huizen die in de achtertuin sneeuw hebben liggen en in de voortuin niks, altijd geinigquote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn om te zien.
Ik zou het wel cool vinden om vanuit huis te kunnen langlaufen. Een paar winters geleden gingen mensen dat hier ook in het bos doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel regelmatig genoeg sneeuw, maar geen idee of ze langlaufloipen hebbenGoogle zegt me dat er hier in het kanton een aantal zijn op zo'n 700m.
quote:Op woensdag 13 november 2024 07:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En Elon gaat alles oplossen met DOGE!
Ontvoert en haar organen gestolenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal zich al gemeld sinds ze met die man heeft afgesproken?
Dan is het vermoord denk ik, tenzij ze de vitale organen hebben laten zittenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontvoert en haar organen gestolen
Of ze is een partysnack fabriek geworden.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontvoert en haar organen gestolen
Om 2:52 was ze er nog.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal zich al gemeld sinds ze met die man heeft afgesproken?
Misschien alleen een nier en lever danquote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het vermoord denk ik, tenzij ze de vitale organen hebben laten zitten
Heb nog bitterballen in de vriezer. Die kan ik vanmiddag wel op brood doen. Zin in.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze is een partysnack fabriek geworden.
Goed plan.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nog bitterballen in de vriezer. Die kan ik vanmiddag wel op brood doen. Zin in.
Of haar overblijfselen worden verwerkt in een partysnack fabriek. Had ze een vooruitziende blik met haar username.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze is een partysnack fabriek geworden.
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)r-gemiddeld-156-euro
Gelukkig is de inflatie dalende
Timmermans, "aan problemen benoemen hebben we niets"quote:Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.
Ik pak de popcorn er vast bij. En de wapens. It can go either wayquote:Op woensdag 13 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
With Pete Hegseth at the helm, America’s enemies are on notice – Our Military will be Great Again, and America will Never Back Down
What could possibly go wrong?
Telefoon wegleggen en gaan. Hop hop.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:02 schreef datismijnmening het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de gym voor college maar ben niet locked in
Nee, ken er wel die altijd die naar de camera wijzen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die altijd met hun duim omhoog op de foto staan?
Nee, die mensen ken ik niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die altijd met hun duim omhoog op de foto staan?
Ik ken er twee, die zijn dus echt niet in orde of zoquote:Op woensdag 13 november 2024 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, ken er wel die altijd die naar de camera wijzen.
2 duimen of 2 mensen?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er twee, die zijn dus echt niet in orde of zo
Twee mensen, John (enorme flierefluiter) en die woont op het eiland naast Ballie en dikke Armin, een verkoper in dienst bij mijn zusjequote:
Daar heeft duim omhoog daadwerkelijk een betekenisquote:Op woensdag 13 november 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Zelfs op een foto onder water in scuba gear zag ik net
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
En dan snel naar beneden zwemmenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heeft duim omhoog daadwerkelijk een betekenis
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan snel naar beneden zwemmen
Links beleid?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.
wie? @Haagsquote:Op woensdag 13 november 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Luister weer ff vaak naar Gavin DeGraw laatste tijd.
Die man was zeker behoorlijk goated.
Sorry, was de mist hier zatquote:Op woensdag 13 november 2024 09:40 schreef gianni61 het volgende:
waar komt al die mist opeens vandaan?
Zou dat wel een half jaartje vol kunnen houden denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Zou dat eigenlijk ook wel willen, een dag per week lekker freubelen.
Ik doe dit nu bijna 10 jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat wel een half jaartje vol kunnen houden denk ik.
Ik moet het eerst leren denk ikquote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Same.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Al doende leren.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet het eerst leren denk ik
We starten wel een klasje als we langzaam met pensioen gaan hier in Foqueville. Lekker met de rollators naar de dagelijkse dagbesteding.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet het eerst leren denk ik
Zat net te denken, misschien moet ik 80% gaan werken en dan heb ik een dag om lekker dat soort dingen te doen en in de tuin bezig te zijn. Maar vrees dat ik dan 100% werk over 4 dagen en de 5e dag naar het huishouden gaatquote:
Dat is leegscheppen, schoonschrapen en volstorten.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef rival het volgende:
Jullie doen freubelen toch ook, in de hamster/kavia/knaagdierenkooien.
Ok we doen twee klasjes:quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook de rust en het geduld vooral.
Het allerbelangrijkste is de helm.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou weleens een cursus bloemschikken ofzo willen doen.
Knutsel je nooit stimulerende bouwwerken voor ze oid?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is leegscheppen, schoonschrapen en volstorten.
Ik moet hier altijd om lachen maar waarom weet ik niet zo goed.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou weleens een cursus bloemschikken ofzo willen doen.
End of a eraquote:Op woensdag 13 november 2024 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blokker vraagt faillissement aan.
Als je de laatste 10 jaar nog bij de Blokker bent geweest ben je een soort coelacanth.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blokker.. als student m'n halve keuken gekochtquote:Op woensdag 13 november 2024 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit jaar nog een radiator was rek gekocht, want die ik bij Ikea had besteld was te breed voor de radiator die ik heb.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de laatste 10 jaar nog bij de Blokker bent geweest ben je een soort coelacanth.
Geloof niet dat ik er de afgelopen tien jaar ben geweest.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de laatste 10 jaar nog bij de Blokker bent geweest ben je een soort coelacanth.
Echt wauw, dat het heel bleefquote:Op woensdag 13 november 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blokker.. als student m'n halve keuken gekochtMet een grote doos servies op de fiets
Voor de lachgas gebruikers tochquote:Op woensdag 13 november 2024 10:06 schreef rival het volgende:
Blokker, waar je een slagroomspuit en vulpatronen vandaan haalde.
Alles achter glasquote:Op woensdag 13 november 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Vreemdste maar als kind toch ook wel fascinerende winkel ooit vond ik wel de Kijkshop
Dat vond ik een vage winkel.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Vreemdste maar als kind toch ook wel fascinerende winkel ooit vond ik wel de Kijkshop
Jep.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat net te denken, misschien moet ik 80% gaan werken en dan heb ik een dag om lekker dat soort dingen te doen en in de tuin bezig te zijn. Maar vrees dat ik dan 100% werk over 4 dagen en de 5e dag naar het huishouden gaat
Godver, gelachen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort prostitutie voor huishoudspullen
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2024 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de lachgas gebruikers toch
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort prostitutie voor huishoudspullen
Aapquote:Op woensdag 13 november 2024 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Voor ... staan, 3 letters. Zal wel niet "lul" zijn
Nee, niet voor de cavia's. En bij de hamster hoeft dat ook niet zo vaak.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Knutsel je nooit stimulerende bouwwerken voor ze oid?
Ja, dat was echt raar, met die briefjes met codes. Daar ging ik met mijn vader wel vaak kijken.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb daar ooit mijn tent gekocht.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was echt raar, met die briefjes met codes. Daar ging ik met mijn vader wel vaak kijken.
Vandaar de naam.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was echt raar, met die briefjes met codes. Daar ging ik met mijn vader wel vaak kijken.
De opmerking die je wist dat ging komen.quote:
Hij heeft het eten niet klaar staan als je thuis komt?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
En nu valt het mee met m'n tijdelijke huisman, maar wanneer die weer aan de gang gaat, ben ik m'n uurtje tussen werk en koken ook weer kwijt aan klusjes tussendoor natuurlijk.
Oh, en ik ben dan waarschijnlijk weer aan de beurt om te koken, want ik ga ook niet met trek zitten wachten tot 'ie een keer kan beginnen met koken.
Ja of dat je toch altijd even twijfelde of je het juiste nummer wel had ingevuld, dat er ineens een paars opblaasschaap achter dat luik vandaan kwamquote:Op woensdag 13 november 2024 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat ging komen.Ik vond het altijd fascinerend na te denken wat er zich achter dat luik afspeelde.
Het sleutelwoord is "dan".quote:Op woensdag 13 november 2024 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij heeft het eten niet klaar staan als je thuis komt?
Om de een of andere reden heb ik hierbij een Rad van Fortuin-deuntje bij in m'n hoofd.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat je toch altijd even twijfelde of je het juiste nummer wel had ingevuld, dat er ineens een paars opblaasschaap achter dat luik vandaan kwam
Zou er iemand wel eens willekeurige nummers hebben geprobeerd? Misschien was er wel een kernfusiereactor uitgekomen met de juiste code!quote:Op woensdag 13 november 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat je toch altijd even twijfelde of je het juiste nummer wel had ingevuld, dat er ineens een paars opblaasschaap achter dat luik vandaan kwam
Of toch dat schaapquote:Op woensdag 13 november 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er iemand wel eens willekeurige nummers hebben geprobeerd? Misschien was er wel een kernfusiereactor uitgekomen met de juiste code!
Ik zou zeggen, probeer het eens, maar dat kan helaas niet meer.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er iemand wel eens willekeurige nummers hebben geprobeerd? Misschien was er wel een kernfusiereactor uitgekomen met de juiste code!
Moeten we nog snel iets bij de Blokker proberen voordat dat niet meer kan?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens, maar dat kan helaas niet meer.
Ah. Ik lees verkeerdquote:Op woensdag 13 november 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is "dan".
Nu kookt 'ie, maar het is wel de bedoeling dat 'ie weer aan het werk gaat en de kans is zeg maar 90% dat ik eerder thuis ben dan hij aangezien ik om 8u begin.
Edit: en ik heb zo'n 10 minuten reistijd.
Hoor je die kerel achter dat geheimzinnige luik ineens vloekenquote:Op woensdag 13 november 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je die kerel achter dat geheimzinnige luik ineens vloeken
Valt tegen tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef rival het volgende:
Jullie doen freubelen toch ook, in de hamster/kavia/knaagdierenkooien.
Heeft hij nou al een langere tijd geen werk of herinner ik me dat nu verkeerd?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is "dan".
Nu kookt 'ie, maar het is wel de bedoeling dat 'ie weer aan het werk gaat en de kans is zeg maar 90% dat ik eerder thuis ben dan hij aangezien ik om 8u begin.
Edit: en ik heb zo'n 10 minuten reistijd.
fancyquote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Nieuwe bitterbrommert !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gemiste kans op 180ccquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
En ander groot nieuws!!
IK HEB EEN BANKREKENING![]()
Mooi ding.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi he:D had deze online gezien maar niet in de winkel. Dit is de special edition. Dus toen ik vandaag er heen ging stonden er 3 maar ze zeiden dat die al waren verkocht. Dus ik zei doe dan maar de zwarte. Dus ik ging geld halen en toen ik wilde betalen zeiden ze dat er toch 1 te koop was.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft hij nou al een langere tijd geen werk of herinner ik me dat nu verkeerd?
En 10 minuten reistijd, heerlie de peerlie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Of wat meer snacken?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:45 schreef bitterbal het volgende:
vind vooral die goude velgen vet. Het zadel zit alleen echt hard. misschien is dat een kwestie nog van inzitten?
je bent al goed aan het integrerenquote:
Zwaarwegende snackquote:
Ik ben hier wel klaar mee eigenlijk.quote:In deze e-mail vind je belangrijke informatie over een aanpassing van onze prijzen.
Hoezo? Misschien hoef je minder te betalen!quote:Op woensdag 13 november 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben hier wel klaar mee eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Vloeibare stikstof is de enige oplossing.
Dat is wel fijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi he:D had deze online gezien maar niet in de winkel. Dit is de special edition. Dus toen ik vandaag er heen ging stonden er 3 maar ze zeiden dat die al waren verkocht. Dus ik zei doe dan maar de zwarte. Dus ik ging geld halen en toen ik wilde betalen zeiden ze dat er toch 1 te koop was.
De rode was ook mooi maar die heeft een maand levertijd
quote:John Krasinski dit jaar uitgeroepen tot meest sexy man op aarde.
He kak, die is echt net opquote:Op woensdag 13 november 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Vloeibare stikstof is de enige oplossing.
Tuinieren, ben de aarde aan het omploegen en mengen met zand want heb veengrond en dat is niet de beste grondquote:Op woensdag 13 november 2024 11:19 schreef gianni61 het volgende:
maar de vraag is natuurlijk: hoe komt die blaar daar?
Hehe.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien hoef je minder te betalen!
Echt he.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En er is blijkbaar niks beters?
Mijn linker teelbalhaar is sexier dan dit man!quote:
Die wilden waarschijnlijk allemaal niet meedoen.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:27 schreef TaMieke het volgende:
Ik las het vanmorgen ook. Er zijn echt wel knappere mannen te vinden dat dit...
Maar ook het allerleukst van de hele wereld?quote:
Je geeft hiermee erg exact aan wat er hier gaande is. Chapeau.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
Meest sexy is niet hetzelfde als knapste.
Nog even los van het compleet nietszeggende "want we moeten clicks"-bericht.
Staat er nou "cuck" op je scooter?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee maar iedereen krijgt een kans.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar ook het allerleukst van de hele wereld?
Sow!quote:Op woensdag 13 november 2024 11:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Een soort mannelijke Bal met die oren.
Dat las ik ook eerst.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat er nou "cuck" op je scooter?![]()
lol. Lijkt zo.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Staat er nou "cuck" op je scooter?![]()
Je zal er geen spijt van krijgen om deze film te kijken.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
Ik weet wat ik ga kijken vanavond.
[ afbeelding ]
Kom hier dan naar toequote:
Hier ook.quote:
kijkt lekker weg ja, al waren de eerdere delen wel leukerquote:Op woensdag 13 november 2024 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Je zal er geen spijt van krijgen om deze film te kijken.
Ja zag het, maar weet niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:55 schreef Ama het volgende:
@:cherrylips 12 februari een nieuwe Bridget Jones in de bios.
..huehue?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee maar iedereen krijgt een kans.
Ik ga er niet voor naar de bioscoop maar als hij online staat ga ik hem vast wel kijken.quote:
Een tuiny forestquote:Een Tuiny Forest bestaat uit: 5 heesters, 5 bomen, 3 liter bodemverbeteraar, een zakje inheemse zaden, een bomenwaaier en instructies voor aanleg.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:02 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik moet natuurlijk wel zeggen: in mijn nieuwe levensfases ga ik anders aankijken tegen entertainment, kunst en cultuur.
Misschien ga ik deze drie mentaal anders aanvliegen.
Een constante erin is toch wel het fantastische werk van held Michael Jackson.
quote:
Volgens mij is het een soort woordspeling met 'tiny', bedenk ik me nu 10 minuten laterquote:
Ik vermoed het ja.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij is het een soort woordspeling met 'tiny', bedenk ik me nu 10 minuten later
Die draait toch nog in de bios?quote:Op woensdag 13 november 2024 11:53 schreef Ama het volgende:
Ik weet wat ik ga kijken vanavond.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kom hier dan naar toe
Vergeet je paspoort niet mee te nemen
doe het in etappesquote:Op woensdag 13 november 2024 12:03 schreef Ama het volgende:
Ik heb twee droogrekken vol met wasgoed staan en dat vond ik zondag best een goed idee maar ik moet het natuurlijk nu ook weer opruimen.
Nee staat op Disney.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die draait toch nog in de bios?
Moet sowieso denk ik. Denk dat mijn hoodies nog niet helemaal droog zijn.quote:
Ohja, dat duurt lang. Nu met die koud voelt het soms ook nog nat terwijl het dan gewoon koud isquote:Op woensdag 13 november 2024 12:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Moet sowieso denk ik. Denk dat mijn hoodies nog niet helemaal droog zijn.
Pics?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. Nieuwe outfit besteld voor bedrijfskerst.
Fout kersttruitje?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo. Nieuwe outfit besteld voor bedrijfskerst.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohja, dat duurt lang. Nu met die koud voelt het soms ook nog nat terwijl het dan gewoon koud is
[..]
Pics?
Waarom kijkt die onderste zo boos?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een blazer erbij:
[ afbeelding ]
Mooi outfitquote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een blazer erbij:
[ afbeelding ]
Zal d'r gevraagd zijn door de fotograaf. Da's hoe opdrachten werken.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom kijkt die onderste zo boos?
mooie jurk, mooie kleurquote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een blazer erbij:
[ afbeelding ]
Het is een jumpsuit, dus een beetje een gokje hoe dat gaat zitten.quote:
Zeggen ze dan ook wat er niet goed is?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:12 schreef Crack_ het volgende:
kak, bij de tuincontroles krijg je géén bericht als je tuin goed is. Ik dacht dat mijn tuin goed was, ging er niet van uit dat ze er twee maanden over zouden doen om te vertellen dat het dat niet is.
Beter sturen ze iedereen een bericht, of het nou wel of niet goed is
Wat een ellende.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
Zit ik echt net op de wc.. belt er iemand serieus tien keer aan.
Op de foto lijkt het net een jurkquote:Op woensdag 13 november 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een jumpsuit, dus een beetje een gokje hoe dat gaat zitten.
Sheez.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
En wat er niet goed was is 'er ligt snoeiafval op je tuin'en dat blijft er nog wel even liggen want de takkendagen zijn pas weer in februari oid geloof ik, dus even mail sturen wat ze precies willen dat ik ga doen
Leuk. Ik krijg vandaag ook een pakket.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Update van Postnl. "we staan vandaag voor je deur tussen 12.10 en 14.10".
Ik denk dat ze 12:10 niet meer gaan halen.
Wat zei je?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
Dacht mijn huis staat in de fik maar iemand zocht Janny of Jannie. Nee die woont hier niet.
ooh nicequote:Op woensdag 13 november 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een jumpsuit, dus een beetje een gokje hoe dat gaat zitten.
gelukkig welquote:Op woensdag 13 november 2024 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeggen ze dan ook wat er niet goed is?
haha ja, dacht ik ook een beetje. En het ligt achter mn huisje, super netjes weggestopt. Het zijn takken van een paar meterquote:
In je compostbak doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
En wat er niet goed was is 'er ligt snoeiafval op je tuin'en dat blijft er nog wel even liggen want de takkendagen zijn pas weer in februari oid geloof ik, dus even mail sturen wat ze precies willen dat ik ga doen
Die zit in de tent.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
Dacht mijn huis staat in de fik maar iemand zocht Janny of Jannie. Nee die woont hier niet.
Kijk maar uit dat de snoeiafvalpolitie je niet in de boeien slaat!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja, dacht ik ook een beetje. En het ligt achter mn huisje, super netjes weggestopt. Het zijn takken van een paar meterhet kleinere snoeiafval ruim ik meteen op. Maar gok dat ik reactie ga krijgen 'ja nee ok is prima' maar dat ze er wel een comment over moeten geven 'want staat in het regelement'
Ja, ok, fair.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooh nicelekker naakt op het toiletje zitten ghihi
[..]
gelukkig wel
[..]
haha ja, dacht ik ook een beetje. En het ligt achter mn huisje, super netjes weggestopt. Het zijn takken van een paar meterhet kleinere snoeiafval ruim ik meteen op. Maar gok dat ik reactie ga krijgen 'ja nee ok is prima' maar dat ze er wel een comment over moeten geven 'want staat in het regelement'
Het was zonnig, maar @ESF1Gamer heeft die ingepikt.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:18 schreef essnhills het volgende:
Half bewolkt in Zeeland, hopelijk vanmiddag weer wat zon.
Gister op het strand was echt heerlijk
Lekker op tijd welquote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
quote:Een vrouw wilde ook eens een gebruikt kledingstuk verkopen via de populaire website Vinted. In plaats van een zakcentje erbij raakte zij 20.432 euro kwijt aan een oplichter.
De vrouw plaatste begin januari een advertentie voor een kledingstuk op Vinted. Al snel diende zich een potentiële koper aan. Deze stuurde haar een mail met een link naar een website waarop zij werd gevraagd „om haar betaalgegevens te verifiëren”. Iemand die zich voordeed als ’medewerker’ van de site stuurde de vrouw daarna meerdere QR-codes die zij moest scannen.
Na het scannen van de codes kreeg de vrouw steeds een melding dat er iets mis was gegaan, waarop zij een nieuwe QR-code toegestuurd kreeg. In werkelijkheid werd telkens geld afgeschreven van haar rekening bij de Rabobank, in totaal 20.432 euro.
quote:Op woensdag 13 november 2024 12:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was zonnig, maar @:ESF1Gamer heeft die ingepikt.
nomnomnomquote:
Wordt dit jouw jumpsuit voor het bedrijfskerstfeest?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
nomnomnom
ik ga straks deze bestellen, denk ik
[ afbeelding ]
https://www.lidl.nl/p/pepperts-kinder-overall/p100367894006
Oehhh ja, gisteren was een mooie dag. En anders maar een minder-mooie dag vandaag?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:18 schreef essnhills het volgende:
Half bewolkt in Zeeland, hopelijk vanmiddag weer wat zon.
Gister op het strand was echt heerlijk
ik ben bangquote:Op woensdag 13 november 2024 12:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Kijk maar uit dat de snoeiafvalpolitie je niet in de boeien slaat!
Je kan toch via Vinted zelf betalen?quote:
quote:
Ja hoor komt evengoed wel goed. We gaan vanmiddag naar een Landgoed in de buurt om een stukje te wandelen geloof ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:21 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oehhh ja, gisteren was een mooie dag. En anders maar een minder-mooie dag vandaag?
[..]
ik ben bang
Ja eensquote:Op woensdag 13 november 2024 12:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok, fair.
Maar gewoon iedereen een berichtje zou het wel makkelijker maken, dan kan je ook wat makkelijker alleen een opmerking geven in plaats van AFGEKEURD, zeg maar.
Mja, dat het lang duurt is opzich ok (bij voorkeur wat sneller) maar wat hier boven staat, irritant dat je dan gaat denken dat het goed isquote:
welk feestquote:Op woensdag 13 november 2024 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wordt dit jouw jumpsuit voor het bedrijfskerstfeest?
Gadverdamme.quote:
Ahja lekker, en dan goed aankleden en het is heerlijkquote:Op woensdag 13 november 2024 12:23 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoor komt evengoed wel goed. We gaan vanmiddag naar een Landgoed in de buurt om een stukje te wandelen geloof ik.
Ouders zijn vanmorgen ook ergens de hort op maar weet niet precies waarheen
Die van @IJsdraakjequote:
Ja preciesquote:Op woensdag 13 november 2024 12:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahja lekker, en dan goed aankleden en het is heerlijkals het maar niet regent oid dat je steeds naar de grond meot kijken
Ohhh, mag die meequote:Op woensdag 13 november 2024 12:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Die overall is een mooie outfit voor de snoeiafvalgevangenis.
Die zijn heerlijk!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja precies
Maar heb waterdichte boots met een bontje mee. Dus voor natte voeten hoef ik niet bang te zijn
Ja en super comfortabelquote:Op woensdag 13 november 2024 12:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, mag die mee
[..]
Die zijn heerlijk!
Leuke combiquote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een blazer erbij:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |