Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)r-gemiddeld-156-euro
Gelukkig is de inflatie dalende
Timmermans, "aan problemen benoemen hebben we niets"quote:Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.
Ik pak de popcorn er vast bij. En de wapens. It can go either wayquote:Op woensdag 13 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
With Pete Hegseth at the helm, America’s enemies are on notice – Our Military will be Great Again, and America will Never Back Down
What could possibly go wrong?
Telefoon wegleggen en gaan. Hop hop.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:02 schreef datismijnmening het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de gym voor college maar ben niet locked in
Nee, ken er wel die altijd die naar de camera wijzen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die altijd met hun duim omhoog op de foto staan?
Nee, die mensen ken ik niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die altijd met hun duim omhoog op de foto staan?
Ik ken er twee, die zijn dus echt niet in orde of zoquote:Op woensdag 13 november 2024 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, ken er wel die altijd die naar de camera wijzen.
2 duimen of 2 mensen?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er twee, die zijn dus echt niet in orde of zo
Twee mensen, John (enorme flierefluiter) en die woont op het eiland naast Ballie en dikke Armin, een verkoper in dienst bij mijn zusjequote:
Daar heeft duim omhoog daadwerkelijk een betekenisquote:Op woensdag 13 november 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Zelfs op een foto onder water in scuba gear zag ik net
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
En dan snel naar beneden zwemmenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heeft duim omhoog daadwerkelijk een betekenis
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan snel naar beneden zwemmen
Links beleid?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.
wie? @Haagsquote:Op woensdag 13 november 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Luister weer ff vaak naar Gavin DeGraw laatste tijd.
Die man was zeker behoorlijk goated.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |