Twee mensen, John (enorme flierefluiter) en die woont op het eiland naast Ballie en dikke Armin, een verkoper in dienst bij mijn zusjequote:
Daar heeft duim omhoog daadwerkelijk een betekenisquote:Op woensdag 13 november 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Zelfs op een foto onder water in scuba gear zag ik net
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die altijd met hun duim omhoog op de foto staan?
En dan snel naar beneden zwemmenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heeft duim omhoog daadwerkelijk een betekenis
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan snel naar beneden zwemmen
Links beleid?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.
wie? @Haagsquote:Op woensdag 13 november 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Luister weer ff vaak naar Gavin DeGraw laatste tijd.
Die man was zeker behoorlijk goated.
Sorry, was de mist hier zatquote:Op woensdag 13 november 2024 09:40 schreef gianni61 het volgende:
waar komt al die mist opeens vandaan?
Zou dat wel een half jaartje vol kunnen houden denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Zou dat eigenlijk ook wel willen, een dag per week lekker freubelen.
Ik doe dit nu bijna 10 jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat wel een half jaartje vol kunnen houden denk ik.
Ik moet het eerst leren denk ikquote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Same.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Al doende leren.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet het eerst leren denk ik
We starten wel een klasje als we langzaam met pensioen gaan hier in Foqueville. Lekker met de rollators naar de dagelijkse dagbesteding.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet het eerst leren denk ik
Zat net te denken, misschien moet ik 80% gaan werken en dan heb ik een dag om lekker dat soort dingen te doen en in de tuin bezig te zijn. Maar vrees dat ik dan 100% werk over 4 dagen en de 5e dag naar het huishouden gaatquote:
Dat is leegscheppen, schoonschrapen en volstorten.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef rival het volgende:
Jullie doen freubelen toch ook, in de hamster/kavia/knaagdierenkooien.
Ok we doen twee klasjes:quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook de rust en het geduld vooral.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |