Sorry, was de mist hier zatquote:Op woensdag 13 november 2024 09:40 schreef gianni61 het volgende:
waar komt al die mist opeens vandaan?
Zou dat wel een half jaartje vol kunnen houden denk ik.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Zou dat eigenlijk ook wel willen, een dag per week lekker freubelen.
Ik doe dit nu bijna 10 jaarquote:Op woensdag 13 november 2024 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou dat wel een half jaartje vol kunnen houden denk ik.
Ik moet het eerst leren denk ikquote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Same.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Veel plezier!
Al doende leren.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet het eerst leren denk ik
We starten wel een klasje als we langzaam met pensioen gaan hier in Foqueville. Lekker met de rollators naar de dagelijkse dagbesteding.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik moet het eerst leren denk ik
Zat net te denken, misschien moet ik 80% gaan werken en dan heb ik een dag om lekker dat soort dingen te doen en in de tuin bezig te zijn. Maar vrees dat ik dan 100% werk over 4 dagen en de 5e dag naar het huishouden gaatquote:
Dat is leegscheppen, schoonschrapen en volstorten.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef rival het volgende:
Jullie doen freubelen toch ook, in de hamster/kavia/knaagdierenkooien.
Ok we doen twee klasjes:quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar ook de rust en het geduld vooral.
Het allerbelangrijkste is de helm.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou weleens een cursus bloemschikken ofzo willen doen.
Knutsel je nooit stimulerende bouwwerken voor ze oid?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is leegscheppen, schoonschrapen en volstorten.
Ik moet hier altijd om lachen maar waarom weet ik niet zo goed.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef CherryLips het volgende:
Zou weleens een cursus bloemschikken ofzo willen doen.
End of a eraquote:Op woensdag 13 november 2024 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blokker vraagt faillissement aan.
Als je de laatste 10 jaar nog bij de Blokker bent geweest ben je een soort coelacanth.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Blokker.. als student m'n halve keuken gekochtquote:Op woensdag 13 november 2024 10:02 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Dit jaar nog een radiator was rek gekocht, want die ik bij Ikea had besteld was te breed voor de radiator die ik heb.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de laatste 10 jaar nog bij de Blokker bent geweest ben je een soort coelacanth.
Geloof niet dat ik er de afgelopen tien jaar ben geweest.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je de laatste 10 jaar nog bij de Blokker bent geweest ben je een soort coelacanth.
Echt wauw, dat het heel bleefquote:Op woensdag 13 november 2024 10:04 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Blokker.. als student m'n halve keuken gekochtMet een grote doos servies op de fiets
Voor de lachgas gebruikers tochquote:Op woensdag 13 november 2024 10:06 schreef rival het volgende:
Blokker, waar je een slagroomspuit en vulpatronen vandaan haalde.
Alles achter glasquote:Op woensdag 13 november 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Vreemdste maar als kind toch ook wel fascinerende winkel ooit vond ik wel de Kijkshop
Dat vond ik een vage winkel.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Vreemdste maar als kind toch ook wel fascinerende winkel ooit vond ik wel de Kijkshop
Jep.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Zat net te denken, misschien moet ik 80% gaan werken en dan heb ik een dag om lekker dat soort dingen te doen en in de tuin bezig te zijn. Maar vrees dat ik dan 100% werk over 4 dagen en de 5e dag naar het huishouden gaat
Godver, gelachen.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort prostitutie voor huishoudspullen
Preciesquote:Op woensdag 13 november 2024 10:06 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Voor de lachgas gebruikers toch
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort prostitutie voor huishoudspullen
Aapquote:Op woensdag 13 november 2024 10:12 schreef kwiwi het volgende:
Voor ... staan, 3 letters. Zal wel niet "lul" zijn
Nee, niet voor de cavia's. En bij de hamster hoeft dat ook niet zo vaak.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:01 schreef rival het volgende:
[..]
Knutsel je nooit stimulerende bouwwerken voor ze oid?
Ja, dat was echt raar, met die briefjes met codes. Daar ging ik met mijn vader wel vaak kijken.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:07 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb daar ooit mijn tent gekocht.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was echt raar, met die briefjes met codes. Daar ging ik met mijn vader wel vaak kijken.
Vandaar de naam.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, dat was echt raar, met die briefjes met codes. Daar ging ik met mijn vader wel vaak kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |