SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Trustselsquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedjestijd. Morgen weer werken.
mwaquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gestel is lekker groen en chique
Neuh, dat houdt mensen bij elkaar en biedt ze steun en hoop. Anders vallen hele gemeenschappen als los zand uit elkaar en blijft er vooral gezeik over. Er zit ook veel liefdadigheid en eensgezindheid achter.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
Van mij mogen al die kerken wel gesloopt worden in die dorpen
U heeft een wrok tegen kerken?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmendquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, dat houdt mensen bij elkaar en biedt ze steun en hoop. Anders vallen hele gemeenschappen als los zand uit elkaar en blijft er vooral gezeik over. Er zit ook veel liefdadigheid en eensgezindheid achter.
Je zit niet bij de kerk dus hoeft er niets van te merken verder.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmend
Zolang je geloof gebruikt om jezelf te verbeteren vind ik het prima.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmend
dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn geloof is sowieso superieur aan alle andere.
heb je ergens inklaringskosten moeten betalen of iets uit het buitenland besteld??quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt morgen een pakketje bezorgd. Maar ik heb geen idee van wie. Als afzender staat er in de Postnl-app 'PostNL Inklaring', dus daar heb ik ook niks aan.
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
heb je ergens inklaringskosten moeten betalen of iets uit het buitenland besteld??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom eraan.
@Recce
[ Bericht 3% gewijzigd door liesje1979 op 13-11-2024 02:08:24 ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recs, ik denk dat ik eraan kom.Ik zie dat die er wat scheurtjes onstaan in de roze bril en je ze nog probeert te lijmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom eraan.
@:Recce![]()
Wtf is mis met jou?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
quote:
Tijd voor sporten.quote:
Nee, dat heb ik eerder vandaag al gedaan.quote:
en iets om de paté om te smeren?quote:
Nee gewoon uit het vuistjequote:Op woensdag 13 november 2024 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iets om de paté om te smeren?
lekker decadent weer hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gewoon uit het vuistje
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recs, ik denk dat ik eraan kom.
Ik kom eraan.
@:Recce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee natuurlijk op brooddquote:Op woensdag 13 november 2024 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker decadent weer hoor.
stukje brie er bij dat je als een pizzapunt naar binnen werkt
En Elon gaat alles oplossen met DOGE!quote:Op woensdag 13 november 2024 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Amazing Trump wint EN we krijgen een nieuw album.
Kun je een beetje leuk langlaufen bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Sneeuwgrens vandaag tussen 500 en 600 meter, dat is precies waar ik woon. Misschien in de achtertuin sneeuw en in de voortuin regen
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf nietquote:Op woensdag 13 november 2024 08:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je een beetje leuk langlaufen bij jou in de buurt?
Dat zou wel grappig zijn om te zien.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Sneeuwgrens vandaag tussen 500 en 600 meter, dat is precies waar ik woon. Misschien in de achtertuin sneeuw en in de voortuin regen
Het was toevallig vanmorgen dat ik me afvroeg of er al sneeuw ligt bij jou.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf niet
Ah, vlak in de buurt is er meestal niet genoeg sneeuw om te langlaufen?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf niet
Op zich wel regelmatig genoeg sneeuw, maar geen idee of ze langlaufloipen hebbenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, vlak in de buurt is er meestal niet genoeg sneeuw om te langlaufen?
November is wel vroeg hoor op zo'n 'lage' hoogte. Eerder ergens in December normaal de eerste fatsoenlijke sneeuw.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was toevallig vanmorgen dat ik me afvroeg of er al sneeuw ligt bij jou.
Ja je ziet het soms, huizen die in de achtertuin sneeuw hebben liggen en in de voortuin niks, altijd geinigquote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn om te zien.
Ik zou het wel cool vinden om vanuit huis te kunnen langlaufen. Een paar winters geleden gingen mensen dat hier ook in het bos doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel regelmatig genoeg sneeuw, maar geen idee of ze langlaufloipen hebbenGoogle zegt me dat er hier in het kanton een aantal zijn op zo'n 700m.
quote:Op woensdag 13 november 2024 07:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En Elon gaat alles oplossen met DOGE!
Ontvoert en haar organen gestolenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal zich al gemeld sinds ze met die man heeft afgesproken?
Dan is het vermoord denk ik, tenzij ze de vitale organen hebben laten zittenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontvoert en haar organen gestolen
Of ze is een partysnack fabriek geworden.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontvoert en haar organen gestolen
Om 2:52 was ze er nog.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal zich al gemeld sinds ze met die man heeft afgesproken?
Misschien alleen een nier en lever danquote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het vermoord denk ik, tenzij ze de vitale organen hebben laten zitten
Heb nog bitterballen in de vriezer. Die kan ik vanmiddag wel op brood doen. Zin in.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze is een partysnack fabriek geworden.
Goed plan.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nog bitterballen in de vriezer. Die kan ik vanmiddag wel op brood doen. Zin in.
Of haar overblijfselen worden verwerkt in een partysnack fabriek. Had ze een vooruitziende blik met haar username.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze is een partysnack fabriek geworden.
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:39 schreef Wereldgozer het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)r-gemiddeld-156-euro
Gelukkig is de inflatie dalende
Timmermans, "aan problemen benoemen hebben we niets"quote:Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.
Ik pak de popcorn er vast bij. En de wapens. It can go either wayquote:Op woensdag 13 november 2024 08:57 schreef UitStraling het volgende:
With Pete Hegseth at the helm, America’s enemies are on notice – Our Military will be Great Again, and America will Never Back Down
What could possibly go wrong?
Telefoon wegleggen en gaan. Hop hop.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:02 schreef datismijnmening het volgende:
Moet eigenlijk nog naar de gym voor college maar ben niet locked in
Nee, ken er wel die altijd die naar de camera wijzen.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die altijd met hun duim omhoog op de foto staan?
Nee, die mensen ken ik niet.quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
Kennen jullie ook van die mensen die altijd met hun duim omhoog op de foto staan?
Ik ken er twee, die zijn dus echt niet in orde of zoquote:Op woensdag 13 november 2024 09:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, ken er wel die altijd die naar de camera wijzen.
2 duimen of 2 mensen?quote:Op woensdag 13 november 2024 09:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ken er twee, die zijn dus echt niet in orde of zo
Twee mensen, John (enorme flierefluiter) en die woont op het eiland naast Ballie en dikke Armin, een verkoper in dienst bij mijn zusjequote:
Daar heeft duim omhoog daadwerkelijk een betekenisquote:Op woensdag 13 november 2024 09:09 schreef UitStraling het volgende:
Zelfs op een foto onder water in scuba gear zag ik net
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:07 schreef UitStraling het volgende:
En dan snel naar beneden zwemmenquote:Op woensdag 13 november 2024 09:12 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Daar heeft duim omhoog daadwerkelijk een betekenis
quote:Op woensdag 13 november 2024 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan snel naar beneden zwemmen
Links beleid?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Komt nog door jarenlang links beleid. Geef het even een paar jaar en alles is weer goedkoper.
wie? @Haagsquote:Op woensdag 13 november 2024 09:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Luister weer ff vaak naar Gavin DeGraw laatste tijd.
Die man was zeker behoorlijk goated.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |