Kun je een beetje leuk langlaufen bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Sneeuwgrens vandaag tussen 500 en 600 meter, dat is precies waar ik woon. Misschien in de achtertuin sneeuw en in de voortuin regen
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf nietquote:Op woensdag 13 november 2024 08:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je een beetje leuk langlaufen bij jou in de buurt?
Dat zou wel grappig zijn om te zien.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Sneeuwgrens vandaag tussen 500 en 600 meter, dat is precies waar ik woon. Misschien in de achtertuin sneeuw en in de voortuin regen
Het was toevallig vanmorgen dat ik me afvroeg of er al sneeuw ligt bij jou.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf niet
Ah, vlak in de buurt is er meestal niet genoeg sneeuw om te langlaufen?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf niet
Op zich wel regelmatig genoeg sneeuw, maar geen idee of ze langlaufloipen hebbenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, vlak in de buurt is er meestal niet genoeg sneeuw om te langlaufen?
November is wel vroeg hoor op zo'n 'lage' hoogte. Eerder ergens in December normaal de eerste fatsoenlijke sneeuw.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was toevallig vanmorgen dat ik me afvroeg of er al sneeuw ligt bij jou.
Ja je ziet het soms, huizen die in de achtertuin sneeuw hebben liggen en in de voortuin niks, altijd geinigquote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat zou wel grappig zijn om te zien.
Ik zou het wel cool vinden om vanuit huis te kunnen langlaufen. Een paar winters geleden gingen mensen dat hier ook in het bos doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:06 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Op zich wel regelmatig genoeg sneeuw, maar geen idee of ze langlaufloipen hebbenGoogle zegt me dat er hier in het kanton een aantal zijn op zo'n 700m.
quote:Op woensdag 13 november 2024 07:57 schreef Recce het volgende:
[..]
En Elon gaat alles oplossen met DOGE!
Ontvoert en haar organen gestolenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal zich al gemeld sinds ze met die man heeft afgesproken?
Dan is het vermoord denk ik, tenzij ze de vitale organen hebben laten zittenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontvoert en haar organen gestolen
Of ze is een partysnack fabriek geworden.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ontvoert en haar organen gestolen
Om 2:52 was ze er nog.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Heeft @:bitterbal zich al gemeld sinds ze met die man heeft afgesproken?
Misschien alleen een nier en lever danquote:Op woensdag 13 november 2024 08:09 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dan is het vermoord denk ik, tenzij ze de vitale organen hebben laten zitten
Heb nog bitterballen in de vriezer. Die kan ik vanmiddag wel op brood doen. Zin in.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze is een partysnack fabriek geworden.
Goed plan.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heb nog bitterballen in de vriezer. Die kan ik vanmiddag wel op brood doen. Zin in.
Of haar overblijfselen worden verwerkt in een partysnack fabriek. Had ze een vooruitziende blik met haar username.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Of ze is een partysnack fabriek geworden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |