quote:
Tijd voor sporten.quote:
Nee, dat heb ik eerder vandaag al gedaan.quote:
Nee gewoon uit het vuistjequote:Op woensdag 13 november 2024 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iets om de paté om te smeren?
lekker decadent weer hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gewoon uit het vuistje
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recs, ik denk dat ik eraan kom.
Ik kom eraan.
@:Recce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee natuurlijk op brooddquote:Op woensdag 13 november 2024 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker decadent weer hoor.
stukje brie er bij dat je als een pizzapunt naar binnen werkt
En Elon gaat alles oplossen met DOGE!quote:Op woensdag 13 november 2024 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Amazing Trump wint EN we krijgen een nieuw album.
Kun je een beetje leuk langlaufen bij jou in de buurt?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Sneeuwgrens vandaag tussen 500 en 600 meter, dat is precies waar ik woon. Misschien in de achtertuin sneeuw en in de voortuin regen
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf nietquote:Op woensdag 13 november 2024 08:01 schreef Recce het volgende:
[..]
Kun je een beetje leuk langlaufen bij jou in de buurt?
Dat zou wel grappig zijn om te zien.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:00 schreef kwiwi het volgende:
Sneeuwgrens vandaag tussen 500 en 600 meter, dat is precies waar ik woon. Misschien in de achtertuin sneeuw en in de voortuin regen
Het was toevallig vanmorgen dat ik me afvroeg of er al sneeuw ligt bij jou.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf niet
Ah, vlak in de buurt is er meestal niet genoeg sneeuw om te langlaufen?quote:Op woensdag 13 november 2024 08:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja op 30-40 min rijden zit je in de bergen dus daar sowieso. Hier echt in de buurt weet ik niet, want ik langlauf niet
Op zich wel regelmatig genoeg sneeuw, maar geen idee of ze langlaufloipen hebbenquote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, vlak in de buurt is er meestal niet genoeg sneeuw om te langlaufen?
November is wel vroeg hoor op zo'n 'lage' hoogte. Eerder ergens in December normaal de eerste fatsoenlijke sneeuw.quote:Op woensdag 13 november 2024 08:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Het was toevallig vanmorgen dat ik me afvroeg of er al sneeuw ligt bij jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |