SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
- Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Trustselsquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ja, bedjestijd. Morgen weer werken.
mwaquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gestel is lekker groen en chique
Neuh, dat houdt mensen bij elkaar en biedt ze steun en hoop. Anders vallen hele gemeenschappen als los zand uit elkaar en blijft er vooral gezeik over. Er zit ook veel liefdadigheid en eensgezindheid achter.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
Van mij mogen al die kerken wel gesloopt worden in die dorpen
U heeft een wrok tegen kerken?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmendquote:Op dinsdag 12 november 2024 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Neuh, dat houdt mensen bij elkaar en biedt ze steun en hoop. Anders vallen hele gemeenschappen als los zand uit elkaar en blijft er vooral gezeik over. Er zit ook veel liefdadigheid en eensgezindheid achter.
Je zit niet bij de kerk dus hoeft er niets van te merken verder.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmend
Zolang je geloof gebruikt om jezelf te verbeteren vind ik het prima.quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mensen moeten zich ontworstelen uit het juk van de kerk, ik snap best een soort gemeenschapsgevoel willen hebben maar ik vind het vaak te beklemmend
dat geloof ik meteenquote:Op dinsdag 12 november 2024 23:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn geloof is sowieso superieur aan alle andere.
heb je ergens inklaringskosten moeten betalen of iets uit het buitenland besteld??quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Er wordt morgen een pakketje bezorgd. Maar ik heb geen idee van wie. Als afzender staat er in de Postnl-app 'PostNL Inklaring', dus daar heb ik ook niks aan.
Nee, ik niet.quote:Op dinsdag 12 november 2024 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
heb je ergens inklaringskosten moeten betalen of iets uit het buitenland besteld??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom eraan.
@Recce
[ Bericht 3% gewijzigd door liesje1979 op 13-11-2024 02:08:24 ]
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recs, ik denk dat ik eraan kom.Ik zie dat die er wat scheurtjes onstaan in de roze bril en je ze nog probeert te lijmen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kom eraan.
@:Recce![]()
Wtf is mis met jou?quote:Op dinsdag 12 november 2024 22:49 schreef Karzai het volgende:
quote:
Tijd voor sporten.quote:
Nee, dat heb ik eerder vandaag al gedaan.quote:
en iets om de paté om te smeren?quote:
Nee gewoon uit het vuistjequote:Op woensdag 13 november 2024 07:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iets om de paté om te smeren?
lekker decadent weer hoor.quote:Op woensdag 13 november 2024 07:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gewoon uit het vuistje
quote:Op woensdag 13 november 2024 01:49 schreef liesje1979 het volgende:
@:Recs, ik denk dat ik eraan kom.
Ik kom eraan.
@:Recce
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee natuurlijk op brooddquote:Op woensdag 13 november 2024 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
lekker decadent weer hoor.
stukje brie er bij dat je als een pizzapunt naar binnen werkt
En Elon gaat alles oplossen met DOGE!quote:Op woensdag 13 november 2024 07:55 schreef datismijnmening het volgende:
[ afbeelding ]
Amazing Trump wint EN we krijgen een nieuw album.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |