Zal d'r gevraagd zijn door de fotograaf. Da's hoe opdrachten werken.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom kijkt die onderste zo boos?
mooie jurk, mooie kleurquote:Op woensdag 13 november 2024 12:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een blazer erbij:
[ afbeelding ]
Het is een jumpsuit, dus een beetje een gokje hoe dat gaat zitten.quote:
Zeggen ze dan ook wat er niet goed is?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:12 schreef Crack_ het volgende:
kak, bij de tuincontroles krijg je géén bericht als je tuin goed is. Ik dacht dat mijn tuin goed was, ging er niet van uit dat ze er twee maanden over zouden doen om te vertellen dat het dat niet is.
Beter sturen ze iedereen een bericht, of het nou wel of niet goed is
Wat een ellende.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:12 schreef Ama het volgende:
Zit ik echt net op de wc.. belt er iemand serieus tien keer aan.
Op de foto lijkt het net een jurkquote:Op woensdag 13 november 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een jumpsuit, dus een beetje een gokje hoe dat gaat zitten.
Sheez.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
En wat er niet goed was is 'er ligt snoeiafval op je tuin'en dat blijft er nog wel even liggen want de takkendagen zijn pas weer in februari oid geloof ik, dus even mail sturen wat ze precies willen dat ik ga doen
Leuk. Ik krijg vandaag ook een pakket.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Update van Postnl. "we staan vandaag voor je deur tussen 12.10 en 14.10".
Ik denk dat ze 12:10 niet meer gaan halen.
Wat zei je?quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
Dacht mijn huis staat in de fik maar iemand zocht Janny of Jannie. Nee die woont hier niet.
ooh nicequote:Op woensdag 13 november 2024 12:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is een jumpsuit, dus een beetje een gokje hoe dat gaat zitten.
gelukkig welquote:Op woensdag 13 november 2024 12:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zeggen ze dan ook wat er niet goed is?
haha ja, dacht ik ook een beetje. En het ligt achter mn huisje, super netjes weggestopt. Het zijn takken van een paar meterquote:
In je compostbak doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Crack_ het volgende:
En wat er niet goed was is 'er ligt snoeiafval op je tuin'en dat blijft er nog wel even liggen want de takkendagen zijn pas weer in februari oid geloof ik, dus even mail sturen wat ze precies willen dat ik ga doen
Die zit in de tent.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:14 schreef Ama het volgende:
Dacht mijn huis staat in de fik maar iemand zocht Janny of Jannie. Nee die woont hier niet.
Kijk maar uit dat de snoeiafvalpolitie je niet in de boeien slaat!quote:Op woensdag 13 november 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
haha ja, dacht ik ook een beetje. En het ligt achter mn huisje, super netjes weggestopt. Het zijn takken van een paar meterhet kleinere snoeiafval ruim ik meteen op. Maar gok dat ik reactie ga krijgen 'ja nee ok is prima' maar dat ze er wel een comment over moeten geven 'want staat in het regelement'
Ja, ok, fair.quote:Op woensdag 13 november 2024 12:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ooh nicelekker naakt op het toiletje zitten ghihi
[..]
gelukkig wel
[..]
haha ja, dacht ik ook een beetje. En het ligt achter mn huisje, super netjes weggestopt. Het zijn takken van een paar meterhet kleinere snoeiafval ruim ik meteen op. Maar gok dat ik reactie ga krijgen 'ja nee ok is prima' maar dat ze er wel een comment over moeten geven 'want staat in het regelement'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |