Mooi ding.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Nieuwe bitterbrommert !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi he:D had deze online gezien maar niet in de winkel. Dit is de special edition. Dus toen ik vandaag er heen ging stonden er 3 maar ze zeiden dat die al waren verkocht. Dus ik zei doe dan maar de zwarte. Dus ik ging geld halen en toen ik wilde betalen zeiden ze dat er toch 1 te koop was.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft hij nou al een langere tijd geen werk of herinner ik me dat nu verkeerd?
En 10 minuten reistijd, heerlie de peerlie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Of wat meer snacken?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:45 schreef bitterbal het volgende:
vind vooral die goude velgen vet. Het zadel zit alleen echt hard. misschien is dat een kwestie nog van inzitten?
Zwaarwegende snackquote:
Ik ben hier wel klaar mee eigenlijk.quote:In deze e-mail vind je belangrijke informatie over een aanpassing van onze prijzen.
Hoezo? Misschien hoef je minder te betalen!quote:Op woensdag 13 november 2024 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben hier wel klaar mee eigenlijk.
quote:Op woensdag 13 november 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Vloeibare stikstof is de enige oplossing.
Dat is wel fijn.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mooi he:D had deze online gezien maar niet in de winkel. Dit is de special edition. Dus toen ik vandaag er heen ging stonden er 3 maar ze zeiden dat die al waren verkocht. Dus ik zei doe dan maar de zwarte. Dus ik ging geld halen en toen ik wilde betalen zeiden ze dat er toch 1 te koop was.
De rode was ook mooi maar die heeft een maand levertijd
quote:John Krasinski dit jaar uitgeroepen tot meest sexy man op aarde.
He kak, die is echt net opquote:Op woensdag 13 november 2024 11:11 schreef Recce het volgende:
[..]
Vloeibare stikstof is de enige oplossing.
Tuinieren, ben de aarde aan het omploegen en mengen met zand want heb veengrond en dat is niet de beste grondquote:Op woensdag 13 november 2024 11:19 schreef gianni61 het volgende:
maar de vraag is natuurlijk: hoe komt die blaar daar?
Hehe.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:56 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoezo? Misschien hoef je minder te betalen!
Echt he.quote:Op woensdag 13 november 2024 11:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En er is blijkbaar niks beters?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |