De opmerking die je wist dat ging komen.quote:
Hij heeft het eten niet klaar staan als je thuis komt?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep.![]()
En nu valt het mee met m'n tijdelijke huisman, maar wanneer die weer aan de gang gaat, ben ik m'n uurtje tussen werk en koken ook weer kwijt aan klusjes tussendoor natuurlijk.
Oh, en ik ben dan waarschijnlijk weer aan de beurt om te koken, want ik ga ook niet met trek zitten wachten tot 'ie een keer kan beginnen met koken.
Ja of dat je toch altijd even twijfelde of je het juiste nummer wel had ingevuld, dat er ineens een paars opblaasschaap achter dat luik vandaan kwamquote:Op woensdag 13 november 2024 10:16 schreef Recce het volgende:
[..]
De opmerking die je wist dat ging komen.Ik vond het altijd fascinerend na te denken wat er zich achter dat luik afspeelde.
Het sleutelwoord is "dan".quote:Op woensdag 13 november 2024 10:16 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hij heeft het eten niet klaar staan als je thuis komt?
Om de een of andere reden heb ik hierbij een Rad van Fortuin-deuntje bij in m'n hoofd.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat je toch altijd even twijfelde of je het juiste nummer wel had ingevuld, dat er ineens een paars opblaasschaap achter dat luik vandaan kwam
Zou er iemand wel eens willekeurige nummers hebben geprobeerd? Misschien was er wel een kernfusiereactor uitgekomen met de juiste code!quote:Op woensdag 13 november 2024 10:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat je toch altijd even twijfelde of je het juiste nummer wel had ingevuld, dat er ineens een paars opblaasschaap achter dat luik vandaan kwam
Of toch dat schaapquote:Op woensdag 13 november 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er iemand wel eens willekeurige nummers hebben geprobeerd? Misschien was er wel een kernfusiereactor uitgekomen met de juiste code!
Ik zou zeggen, probeer het eens, maar dat kan helaas niet meer.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou er iemand wel eens willekeurige nummers hebben geprobeerd? Misschien was er wel een kernfusiereactor uitgekomen met de juiste code!
Moeten we nog snel iets bij de Blokker proberen voordat dat niet meer kan?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, probeer het eens, maar dat kan helaas niet meer.
Ah. Ik lees verkeerdquote:Op woensdag 13 november 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is "dan".
Nu kookt 'ie, maar het is wel de bedoeling dat 'ie weer aan het werk gaat en de kans is zeg maar 90% dat ik eerder thuis ben dan hij aangezien ik om 8u begin.
Edit: en ik heb zo'n 10 minuten reistijd.
Hoor je die kerel achter dat geheimzinnige luik ineens vloekenquote:Op woensdag 13 november 2024 10:19 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoor je die kerel achter dat geheimzinnige luik ineens vloeken
Valt tegen tegenwoordig.quote:Op woensdag 13 november 2024 10:00 schreef rival het volgende:
Jullie doen freubelen toch ook, in de hamster/kavia/knaagdierenkooien.
Heeft hij nou al een langere tijd geen werk of herinner ik me dat nu verkeerd?quote:Op woensdag 13 november 2024 10:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het sleutelwoord is "dan".
Nu kookt 'ie, maar het is wel de bedoeling dat 'ie weer aan het werk gaat en de kans is zeg maar 90% dat ik eerder thuis ben dan hij aangezien ik om 8u begin.
Edit: en ik heb zo'n 10 minuten reistijd.
fancyquote:Op woensdag 13 november 2024 10:33 schreef bitterbal het volgende:
Nieuwe bitterbrommert !!!!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gemiste kans op 180ccquote:
quote:Op woensdag 13 november 2024 10:34 schreef bitterbal het volgende:
En ander groot nieuws!!
IK HEB EEN BANKREKENING![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |