Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeldquote:Op woensdag 13 november 2024 13:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die dit soort functionaliteit in sheets rommelen die anderen moeten invullen, zouden een Excelverbod moeten krijgen.
Kleurtjes in Excelquote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeld
Jaja, voorwaardelijke opmaak enzo. Ik weet er alles van.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:27 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Dat is heel handig hoor, kun je cellen automatisch kleurtjes geven bijvoorbeeld
Gisteren rozijnenbrood. Dikke plak boter, kaas.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wederzijds. Heb je krentenbollen gehad?
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functiequote:Op woensdag 13 november 2024 13:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
heb 't uiteindelijk toch via google gevonden. En daarna alles geselecteerd en 'data validation' verwijderd. Had er nog nooit van gehoord
Nog een echte Nederlanderquote:Op woensdag 13 november 2024 13:29 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Gisteren rozijnenbrood. Dikke plak boter, kaas.
't Wordt winter.
Whehehe.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functieMaar dat merk je dan vanzelf wel denk ik.
Yoloquote:Op woensdag 13 november 2024 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Weet niet of het handig is dat je de data validation uit alle cellen verwijderd hebt, dat heeft vaak een bepaalde functieMaar dat merk je dan vanzelf wel denk ik.
Ik zou dit eerder martelen dan pesten noemen.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:32 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Oke ik heb een nieuw liedje om mijn buren enz mee te pesten.
Zij zingt het meeste.quote:Op woensdag 13 november 2024 13:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik zou dit eerder martelen dan pesten noemen.
Bruno Mars
Het kan best zijn dat zijn stijl niet jouw ding is maar in die kerel zit me toch een partij talentquote:
Je hebt Ctrl+Alt+C en Ctrl+Alt+V ontdekt?quote:Op woensdag 13 november 2024 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen de knop 'opmaak kopieren/plakken' ontdekt.
Nee dat is alleen de inhoud. En dan ging ik zelf handmatig de opmaak hetzelfde maken. Tot vandaagquote:Op woensdag 13 november 2024 13:45 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je hebt Ctrl+Alt+C en Ctrl+Alt+V ontdekt?
Niet tegen andere mensen vertellenquote:Op woensdag 13 november 2024 13:48 schreef rival het volgende:
[..]
Nee dat is alleen de inhoud. En dan ging ik zelf handmatig de opmaak hetzelfde maken. Tot vandaag
Ik werk er pas zo'n 30 jaar mee.
Ik zal het doorgeven aan Roompotquote:Op woensdag 13 november 2024 13:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dit soort soepkopjes hadden in 1980 al verboden moeten worden
Whoop!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zorgverzekering 13 euro omhoog.
valt meequote:Op woensdag 13 november 2024 14:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zorgverzekering 13 euro omhoog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |