Had ik vorig jaar al gedaan.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whoop!
Ik ga eigen risico omhoog gooien.
Ik wilde het doen, maar was het vergeten op tijd te doen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Had ik vorig jaar al gedaan.
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:20 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dat is zo maar gezien het toenemende aantal mensen die zorg nodig hebben
@CherryLipsquote:Op woensdag 13 november 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?
de alcoholistenquote:Op woensdag 13 november 2024 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
Welke zorgvrager gaan we de schuld geven dit jaar?
Over 5 jaar 6 euro 66 moet ik besparen om die overwaarde eruit te krijgen.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:23 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even kijken of ik die 400 surplus eigen risico ooit al heb terugverdiend.
Denk het ZEER ZEKER NIET!
Scooter?quote:Op woensdag 13 november 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil deze Duitsers ook nog een keer live zien.
Straks zwem je weer een keer in open water en moet je naar de dokter toequote:Op woensdag 13 november 2024 14:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Whoop!
Ik ga eigen risico omhoog gooien.
Details, details!quote:Op woensdag 13 november 2024 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het probleem was juist dat ik van alles alsnog zelf moest betalen
Ik kom nog niet eens in de buurt van die grens momenteel. En ik heb echt m'n best gedaanquote:Op woensdag 13 november 2024 14:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Straks zwem je weer een keer in open water en moet je naar de dokter toe
Was echt een toffe show.quote:Op woensdag 13 november 2024 14:25 schreef Ama het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Ik wil deze Duitsers ook nog een keer live zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |