Ga al die andere topics maar eens strontvrij maken en je taak voor 1 keer fatsoendelijk uitvoeren als moderator.quote:
Zo danquote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ga al die andere topics maar eens strontvrij maken en je taak voor 1 keer fatsoendelijk uitvoeren als moderator.
Fatsoendelijk????quote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ga al die andere topics maar eens strontvrij maken en je taak voor 1 keer fatsoendelijk uitvoeren als moderator.
Tja, met dergelijke reacties kan ik me voorstellen dan niemand, man of vrouw een relatie met je wil.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:45 schreef Nederlander1234 het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks maar als ik sodastream krijg sta ik voor alles openquote:Op woensdag 13 november 2024 16:50 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
Ik ben hier vanuit een ander topic gekomen. Zou je wraak willen nemen door een fwb met mij te beginnen? Ik ben een lieve man van 30 en ik doe precies wat jij wilt. Ik betaal ook voor uiteten gaan, de bioscoop e.d.
Ik meen het voor 100%
Echt he. Net zo dom als 'onmidelijk' of 'ik werdt', of 'verassen' als men verrassen bedoelt.quote:
Het ligt vast niet aan jou.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:57 schreef Nederlander1234 het volgende:
Weet je wat nou zo leuk is? Fok is letterlijk zo'n gootsteentje van het NL internet, dat zelfs moderators hier meedoen aan beledigen en pesten. Maar hun werk doen en ervoor zorgen dat topics niet vervuild raken ho maar. WTF heb je hier aan moderators? Ik kan ook moderator worden en achterover leunen en niks doen. Nog nooit meegemaakt op internet dit.
quote:Op woensdag 13 november 2024 14:53 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
In het vorige topic kwam al uit dat TS vindt dat het aan iedereen behalve hemzelf ligt
Daar kunnen we niet aan beginnen, Sp3c.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik betaal helemaal niks maar als ik sodastream krijg sta ik voor alles open
@:capricia
Ja. Onder de kap.quote:
Dan heb je niet veel meegemaakt. Ik gaf je een tip en daar hoor ik niet over.quote:Op woensdag 13 november 2024 16:57 schreef Nederlander1234 het volgende:
Weet je wat nou zo leuk is? Fok is letterlijk zo'n gootsteentje van het NL internet, dat zelfs moderators hier meedoen aan beledigen en pesten. Maar hun werk doen en ervoor zorgen dat topics niet vervuild raken ho maar. WTF heb je hier aan moderators? Ik kan ook moderator worden en achterover leunen en niks doen. Nog nooit meegemaakt op internet dit.
Ja wacht eens eventjes!quote:Op woensdag 13 november 2024 16:57 schreef Nederlander1234 het volgende:
quote:
quote:
Wat een onfatsoendlijke reactie.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:01 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Mimimimimimimimimimi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |