quote:Op woensdag 13 november 2024 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“HOOOOHOOEEEE HIER IS MIJN KONTGAT! KOM NEUKEN!!!”
[..]
quote:past perfect in onze samenleving!!
en?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wel eens een workshop in gehad op mijn toenmalige werk.
ja oke, als je denkt dat dat twerken isquote:Op woensdag 13 november 2024 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
[..]
maar niet voor herhaling vatbaar?quote:Op woensdag 13 november 2024 18:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was wel leuk om te doen.
Bij mijn dansfilmpjes is die disclaimer niet nodigquote:Op woensdag 13 november 2024 18:22 schreef Crack_ het volgende:
Ik zet bij mn eigen dansfilmpjes vaak wel een disclaimer dat ik geen interesse heb in seks. Want dansen en geil zijn is duidelijk hetzelfde, duh
Want jij hebt wel interesse in seks natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn dansfilmpjes is die disclaimer niet nodig
jij hebt wel interessequote:Op woensdag 13 november 2024 18:25 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Bij mijn dansfilmpjes is die disclaimer niet nodig
verdomme!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want jij hebt wel interesse in seks natuurlijk.
Dansmoves lokken het niet altijd uit.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Want jij hebt wel interesse in seks natuurlijk.
Wij kregen een workshop van drie van dat soort dansen op één avond, dus dan ga je ze ook door elkaar halen en dat is echt niks voor mij.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
maar niet voor herhaling vatbaar?Het lijkt mij ook wel leuk maar dat wisselen van partner oid lijkt me pas leuk als je het kan
En heb wel eens een proefles gehad, ging niet goed
GMTAquote:
Ik denk nog vaak met genegenheid en plezier terug hoe je met je been tegen de mijne probeerde de maat te houden op de polyritmes van Tool.quote:Op woensdag 13 november 2024 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dansmoves lokken het niet altijd uit.
waarom zie ik zo'n soort helikopter move voor me op de dansvloer, dit is niet bestquote:Op woensdag 13 november 2024 18:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dansmoves lokken het niet altijd uit.
hahahahquote:Op woensdag 13 november 2024 18:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wij kregen een workshop van drie van dat soort dansen op één avond, dus dan ga je ze ook door elkaar halen en dat is echt niks voor mij.
wij kennen CE gewoon héél goedquote:
seequote:Op woensdag 13 november 2024 18:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik denk nog vaak met genegenheid en plezier terug hoe je met je been tegen de mijne probeerde de maat te houden op de polyritmes van Tool.
meeste mensen hebben kleren aan bij het dansenquote:
Plot twist, het was niet zijn been dat ik voelde.quote:
Ohshitquote:Op woensdag 13 november 2024 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
meeste mensen hebben kleren aan bij het dansen
Saaiquote:Op woensdag 13 november 2024 18:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
meeste mensen hebben kleren aan bij het dansen
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
en?
[..]
ja oke, als je denkt dat dat twerken is
Ik zei dan ook niet dat het classy isquote:
als jij dit goed kan zou ik dat nog best bewonderenswaardig vindenquote:
*bedenkt random andere dingenquote:Op woensdag 13 november 2024 18:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Plot twist, het was niet zijn been dat ik voelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |