quote:Op woensdag 13 november 2024 17:27 schreef Crack_ het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
bad bad badman party![]()
Toevallig vandaag even niet neequote:Op woensdag 13 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Hier doet niemand aan salsa dansen eigenlijk he?
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
er is vast een bed waar plek voor je is en een dekbed waar je onder kan liggen.
Dan bed ik om 24 uur weer klaar wakker.quote:
Ik kan een basic bachata en anders moet ik je blij maken met een Tangoquote:Op woensdag 13 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Ik doe niet eens aan dansenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
beetje wiebelen ook niet?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niet eens aan dansen
quote:
basic bachata kan ik ook, maar echt very very basicquote:Op woensdag 13 november 2024 17:51 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik kan een basic bachata en anders moet ik je blij maken met een Tango
Nieeeet?! Vind je het niet leuk?quote:Op woensdag 13 november 2024 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik doe niet eens aan dansen
Nee, ik voel me dan verschrikkelijk opgelatenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
hou jij niet van twerk whine dingen, vind dit wel bij je passen (baseer ik op.. weet ik veel)
[..]
basic bachata kan ik ook, maar echt very very basic
Dus doe maar tango?
[..]
Nieeeet?! Vind je het niet leuk?
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
We zijn uberhaupt niet echt een dansland, dat vind ik wel jammer. Die landen waar iedereen meteen begint te bewegen zodra de muziek begint
quote:Op woensdag 13 november 2024 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ][ link | afbeelding ]
hou jij niet van twerk whine dingen, vind dit wel bij je passen (baseer ik op.. weet ik veel)
[..]
ohquote:Op woensdag 13 november 2024 17:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik voel me dan verschrikkelijk opgelaten
boeiend hoe het eruit ziet?quote:
wat, hoezoquote:Op woensdag 13 november 2024 18:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dan ken je echt totaal niet. Ongecultureerd bavianengedrag is het
past perfect in onze samenleving!!quote:Op woensdag 13 november 2024 18:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet klassiek genoeg. En past niet zo goed in onze samenleving.
Wel eens een workshop in gehad op mijn toenmalige werk.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:42 schreef Crack_ het volgende:
Verloedering van de maatschappijquote:Op woensdag 13 november 2024 18:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
past perfect in onze samenleving!!
quote:Op woensdag 13 november 2024 18:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
“HOOOOHOOEEEE HIER IS MIJN KONTGAT! KOM NEUKEN!!!”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |