Deporteren danquote:Op woensdag 13 november 2024 17:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat dan vast radicaliseren.
Waarom wordt dat niet gewoon meteen op slot geflikkerd. Dat figuur post nu in 83 topics tegelijk met dezelfde strekking. Zal wel weer een reuzegrappige crew-trollkloon zijn ofzoquote:
als er al een FA in gereageerd heeft vertik ik het een slot er op te zettenquote:Op woensdag 13 november 2024 17:17 schreef Modus het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet gewoon meteen op slot geflikkerd. Dat figuur post nu in 83 topics tegelijk met dezelfde strekking. Zal wel weer een reuzegrappige crew-trollkloon zijn ofzo
Ja want die FA geeft ook zo veel om het welzijn van Fokquote:Op woensdag 13 november 2024 17:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
als er al een FA in gereageerd heeft vertik ik het een slot er op te zetten
er is vast een bed waar plek voor je is en een dekbed waar je onder kan liggen.quote:
ik ben er ook nog niet uit maar neig naar nadeelquote:Op woensdag 13 november 2024 17:29 schreef Modus het volgende:
Ik weet nog niet of het een voordeel of nadeel is dat ik alleen nog maar een afbeelding (geen namen/titels) zie bij YTs die gepost worden
wist niet wat het betekende maar hoor het in al die twerkliedjes, het betekent 'motherfucker'. Oke, had iets vrolijkers verwacht eigenlijkquote:
Neequote:Op woensdag 13 november 2024 17:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Koens! Heb je mijn nieuwe bitterbrommert gezien
Nicequote:Op woensdag 13 november 2024 17:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vandaag gekocht
Was wel raar geweest als het mariakaakje had betekend.quote:Op woensdag 13 november 2024 17:31 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wist niet wat het betekende maar hoor het in al die twerkliedjes, het betekent 'motherfucker'. Oke, had iets vrolijkers verwacht eigenlijk
ik luister deze altijdquote:Op woensdag 13 november 2024 17:34 schreef Ama het volgende:
Na veertig jaar nieuwe versie van kerstklassieker 'Do they know it's Christmas?' - https://nos.nl/l/2544359
Hmpf oke.
qua vrolijkheid vond ik dat logischer dan dat iemand hele tijd blij 'MOTHERFUCKERquote:Op woensdag 13 november 2024 17:38 schreef Modus het volgende:
[..]
Was wel raar geweest als het mariakaakje had betekend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |