Misschien ben jij wel bang gemaakt door de reguliere media.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:14 schreef Nexum het volgende:
![]()
Hoe dan. Ik snap het echt niet.
Elk land in het Westen bezwijkt voor rechts popuisme. Zijn mensen dan echt zo bang gemaakt door social media dat ze zich genoodzaakt voelen op Trump te stemmen?
Jij int de importtarieven?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:13 schreef Claudia_x het volgende: [..] Voor mij is het beter als Trump wint.
Dat is het punt dat de Democraten dan maar moeten afvragen, waarom stemmen mensen daar liever op dan op een Democraat, de vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen die flagrante onwaarheden en leugens niet zo erg vinden.
En verkrachtingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen die flagrante onwaarheden en leugens niet zo erg vinden.
"First Lady Melania Trump"quote:
VS is één van nederlands grotere export partners, wanneer er 100% tariefen komen, betekend dit iets voor de economie van Nederland. Wanneer de lijnen trekken met andere eu partners en hoe dit de processen beinvloeden indirect, is dit niet gunstig.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:13 schreef raptorix het volgende: [..] Waarom denk je dat het beter is voor Nederland?
En nu de voordelen?quote:
Meh, van die importtarieven worden we allemaal slechter.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij int de importtarieven?
Beter zou zijn als er een paar meer partijen om het eggie mee zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:17 schreef Zorro het volgende:
Het meest jammere is toch wel dat een president daar niet net als hier gewoon kan vallen en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.
Met twee nieuwe kandidaten. Dat zou voor iedereen het beste zijn.
De reguliere media die alle strapatsen van trump objectief verteld, vs sociale media waarbij mafketels elkaar opjutten en zeggen dat mensen in de VS katten en honden eten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel bang gemaakt door de reguliere media.
Indentiteitspolitiek doen het goed bij de amerikaanse mannen blijkbaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En verkrachtingen.
En abortus
En het niet zo nauw nemen met democratie
En verkiezingsfraude claimen als het je kant niet oprolt
Dat trucje dacht men eerder uit te halen, tot men zich realiseerde dat hogere importtarieven doorgerekend worden aan de Amerikaanse klant, het is niet zo dat ze het importeren omdat het ze het zo leuk vinden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
VS is één van nederlands grotere export partners, wanneer er 100% tariefen komen, betekend dit iets voor de economie van Nederland. Wanneer de lijnen trekken met andere eu partners en hoe dit de processen beinvloeden indirect, is dit niet gunstig.
Ik werp het maar als mogelijkheid op, hè. Zou het héél misschien zo kunnen zijn dat die reguliere media niet zo objectief zijn?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De reguliere media die alle strapatsen van trump objectief verteld, vs sociale media waarbij mafketels elkaar opjutten en zeggen dat mensen in de VS katten en honden eten.
Voor team-Trump ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er gaan vast dingen makkelijk met overal de meerderheid
Ja, precies. Daarom, wat is het voordeel voor jou persoonlijk? Hier zullen we er economisch op achteruit gaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meh, van die importtarieven worden we allemaal slechter.
Schade is naar verwachting vele miljarden voor de Nederlandse economiequote:Op woensdag 6 november 2024 07:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meh, van die importtarieven worden we allemaal slechter.
Het is zijn verkiezingsbelofte.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat trucje dacht men eerder uit te halen, tot men zich realiseerde dat hogere importtarieven doorgerekend worden aan de Amerikaanse klant, het is niet zo dat ze het importeren omdat het ze het zo leuk vinden.
Dit klopt nu al niet want mijn bitcoins staan 8% in de plus tov gisteren.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:14 schreef soeverein het volgende:
[..]
Trump gaat niks in jouw leven beter maken hier in Nederland.
Trump is een geweldige man die de wereld een stuk beter gaat maken?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik werp het maar als mogelijkheid op, hè. Zou het héél misschien zo kunnen zijn dat die reguliere media niet zo objectief zijn?
Ideaal is het nooit, maar het is 100x beter dan al die overduidelijke onwaarheden en leugens.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik werp het maar als mogelijkheid op, hè. Zou het héél misschien zo kunnen zijn dat die reguliere media niet zo objectief zijn?
Er Wilders zal er voor juichen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Schade is naar verwachting vele miljarden voor de Nederlandse economie
Heeft ie weer iets uit het buitenland om de schuld te geven.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er Wilders zal er voor juichen.
Wel een kans ja. En nog grotere mafklapper RFK jr mogelijk op gezondheid?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krijgen we mafklapper Musk als minister?
De mijne ookquote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef asco het volgende:
[..]
Dit klopt nu al niet want mijn bitcoins staan 8% in de plus tov gisteren.
Maar hij was al de 45e. Hoe dan?!quote:
Erg belangrijk inderdaad. Dat en links gejank.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef asco het volgende:
[..]
Die mogen zich wel eens afvragen hoe ze twee keer van Trump hebben weten te verliezen door manke kandidaten voor te schuiven.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is het punt dat de Democraten dan maar moeten afvragen, waarom stemmen mensen daar liever op dan op een Democraat, de vraag stellen is hem beantwoorden.
Maar we zijn gewoon bang gemaakt door reguliere mediaquote:Op woensdag 6 november 2024 07:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En verkrachtingen.
En abortus
En het niet zo nauw nemen met democratie
En verkiezingsfraude claimen als het je kant niet oprolt
Tijd dat ik weer eens naar Carl ga kijken, buikje wordt beetje bol hier.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Raymond trapt open deuren in voor ochtendgymnastiek
Gefeliciteerd, lekker cashen voordat het weer diptquote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef asco het volgende:
[..]
Dat is achteraf geredeneer. Tot gisteren leek ze er goed voor te staan en het is nu niet zo dat Trump heel dik wint.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef Nexum het volgende:
Biden had gewoon vorig jaar al uit de race moeten stappen en had een eerlijke kandidaat voor de Democratische Partij moeten laten kiezen
Hillary en Kamala verliezen nu beide vanwege dezelfde redenen: neoliberale Democratische kandidaat gekozen zonder een eerlijke primary race.
Tot de voorjaarsnota en de macro economische raming van het CPB waar we zo maar miljarden extra mogen gaan bezuinigenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er Wilders zal er voor juichen.
In vorige topic al gepost, het is niet te hopen dat een enorme engnek als Peter Thiel invloed krijgt, dat is Musk in het kwadraat, maar dan veel slimmer.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef kipknots het volgende:
[..]
Wel een kans ja. En nog grotere mafklapper RFK jr mogelijk op gezondheid?
Ik heb het in het vorige topic al gezegd: einde van het tijdperk Gensler. Er gaat een gunstiger klimaat voor crypto's komen en dat gaat wereldwijde impact hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, precies. Daarom, wat is het voordeel voor jou persoonlijk? Hier zullen we er economisch op achteruit gaan.
Ja, maar ga er wel vanuit dat het enige concrete punt trump heeft qua economie, hij wel gaat uitvoeren.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
U is op de hoogte van beloftes van Politici?
Dat je het nu meteen maar als mogelijkheid moet poneren na een normaal voorbeeld van het verschil tussen berichtgeving van reguliere media en sociale media. Terwijl je het duidelijk hebt over bang gemaakt zijn door reguliere media.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Jup, weer een Lambo.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:22 schreef soeverein het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, lekker cashen voordat het weer dipt
Sorry, ik heb nog een hele stapel boeken om te lezen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Wellicht voor onder de kerstboom? @:mexicanobakker @:aloa @:dagoduck
In het kampvuur.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Oh niet nodig, ik ben niet verbaas.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
Wie was de eerste?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:25 schreef Dagoduck het volgende:
Wordt Trump nu pas de tweede president die met tussenpauze nog een keer president wordt?
De linkse media willen ook graag doen geloven dat alle Amerikaanse vrouwen voor abortus zijn, ze vergeten dat Amerika gewoon een diepgelovig land is met veel traditionele waarden, ik zeg niet dat dat iets goeds is, maar dat is wel hoe het werkt.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Droopie het volgende:
Je kan in Europa wel zeggen, ja abortus is een ding in Amerika.
Maar blijkbaar zijn er daar vrouwen die 2 banen hebben en zien dat eieren 12 euro kosten.
Die zien liever de economie verbeteren.
Opmerkingen als, Amerika heeft de vrouwen in de steek gelaten, bullshit.
Dat is democratie en alle vrouwen in Amerika hadden de kans om massaal op Harris te stemmen.
Hebben ze niet gedaan en naar de reden kunnen we alleen maar gissen.
Makkelijk praten door sommigen, maar wij wonen daar niet.
Super kut voor die vrouwen natuurlijk maar Trumps trickle down economics en deregulatie gaan dat op geen enkele manier beter maken.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Droopie het volgende:
Maar blijkbaar zijn er daar vrouwen die 2 banen hebben en zien dat eieren 12 euro kosten.
Opmerkingen als, Amerika heeft de vrouwen in de steek gelaten, bullshit.
Dat is democratie en alle vrouwen in Amerika hadden de kans om massaal op Harris te stemmen.
Hebben ze niet gedaan en naar de reden kunnen we alleen maar gissen.
Makkelijk praten door sommigen, maar wij wonen daar niet.
Dat had ik inderdaad ook niet zien aankomen, maar blijkbaar heeft men meer zin in nog 4 jaar chaos.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Jor_Dii het volgende:
Bizar hoe slecht Harris presteert in democratische bolwerken.
Grover Cleveland.quote:
Cleveland, maar daar zat wel wat meer tijd tussenquote:
Eieren 12 euro is een conservatief talking point, waarbij men naar de biowinkel gegaan is en de duurste vrije uitloop eieren als voorbeeld nam.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:23 schreef Droopie het volgende:
1885-1889 & 1893-1897?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Cleveland, maar daar zat wel wat meer tijd tussen
Juist het bedrijfsleven weet dat importheffingen niet gunstig voor hen zijn, immers de inkomsten van die heffingen gaan naar de staatskas en de lasten vallen bij het bedrijfsleven en de consumenten, het gaat echt niet gebeuren, hooguit wat symbolische dingetjes op zaken waar niet zo een machtige lobby zit.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ja, maar ga er wel vanuit dat het enige concrete punt trump heeft qua economie, hij wel gaat uitvoeren.
En achter de mensen aan die hij niet leuk vind
Je hebt gelijk, excuus.quote:
Bij Erewhon waarschijnlijk 30 euro voor een doosje van 6.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eieren 12 euro is een conservatief talking point, waarbij men naar de biowinkel gegaan is en de duurste vrije uitloop eieren als voorbeeld nam.![]()
Dat mensen in zulke bewijsbare onzin blijven trappen.
Lekker jankenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat zijn Amerikanen toch een stel mongolen. Net zoals wrassling zo groot kan worden kan een clown president worden. Een demagoog. Een veroordeelde crimineel en een walgelijk persoon all around. En het is nog logisch ook want de tegenkandidaat is eerst een opa en vervolgens een Kaag-achtig figuur.
Ik hoop vooral dat de shithole zich blijft beperken tot de US maar maak mij zorgen om Oekraïne en daarbij dus ook de stabiliteit van heel Europa.
quote:
Dat is wat ik veel mensen hoorde zeggen in de interviews.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:29 schreef Frikandelbroodje het volgende:
De uitslag lijkt me vooral een referendum over de economie/inflatie.
De druiven zijn zo zuur dat ze citroenen zijn geworden. Ik heb een van de mooiste dagen in 8 jaar, en wat zal ik later vandaag lekker wakker worden. Maar ik blijf wakker tot ik Musk heb zien springen op dat podium, en Trump heb horen roepen: FIGHT FIGHT FIGHT EN WIN WIN WIN.quote:
Toch wel dubbel zo duur als hier, en dan is het hier ook best duur geworden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Eieren 12 euro is een conservatief talking point, waarbij men naar de biowinkel gegaan is en de duurste vrije uitloop eieren als voorbeeld nam.![]()
Dat mensen in zulke bewijsbare onzin blijven trappen.
Meer stemmen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:29 schreef Korenfok het volgende:
Toch was toen met Biden pas in de middag duidelijk dat hij president werd, en waarom nu waarschijnlijk Trump voorstaat gelijk al in de ochtend?
Oh, maar ik vind de sociale media zelf veel minder erg. Ik heb beide echokamers gevolgd en op X was het weliswaar moeilijk maar nog altijd eenvoudiger om de waarachtigheid van berichten te toetsen. Community notes hadden daar een grote rol in.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:24 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat je het nu meteen maar als mogelijkheid moet poneren na een normaal voorbeeld van het verschil tussen berichtgeving van reguliere media en sociale media. Terwijl je het duidelijk hebt over bang gemaakt zijn door reguliere media.
Hij had gelijk, 12 eieren 5 dollar.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Toch wel dubbel zo duur als hier, en dan is het hier ook best duur geworden.
Variantje op Rusland eigenlijk. Oligarchie.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:26 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Dit is het absolute summum van genieten. Dit is zooo geil om te zien. Musk ging letterlijk ALL IN. En heeft gewonnen. De winner takes all. En hij heeft het verdiend. Trump zal hem ongelofelijk veel macht geven, en terecht. Hij riskeerde alles door allin te gaan voor Trump, en de gladiolen zijn voor hem. Quid pro quo. Oneindige mogelijkheden nu voor SpaceX naar Mars te gaan, geen stomme milieu regel zal nog gelden, geen bureaucratische rompslomp, Trump tekent alle goedkeuring hoogstpersoonlijk zelf voor Musk in het Oval office.
2 seconden googelen geeft een ander beeld:quote:Op woensdag 6 november 2024 07:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het blijft apart dat mensen daarvoor juichen terwijl ze er zelf nooit beter van zullen worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:31 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Variantje op Rusland eigenlijk. Oligarchie.
En hoe hoog in een modaal salaris daar, ook ongeveer dubbel zo veel als hier toch.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:30 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat politiek voor velen tegenwoordig entertainment isquote:
Nou fantastisch joh. 4 jaar instabiliteit is inderdaad iets om blij mee te zijn. Eens zien hoe de democratie van Amerika er over 4 jaar uitziet.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:32 schreef raptorix het volgende:
Ook altijd mooi dat de bekende personen die zo voor democratie zijn enorm boos worden als hun vriendin niet gewonnen heeft, en dan de kiezers als mongolen bestempelen. Zijn meestal de mensen ook de compleet los staan van de Maatschappij en alleen in hun eigen (grachtengordel) bubbel leven.
Big mike?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:28 schreef superniger het volgende:
Heeft Obama al een reactie gegeven?
Het probleem is niet trump. De Democraten moesten gewoon een betere kandidaat afleveren klaar. De pijlen moet gericht worden aan de hogere pieten die achter de schermen voor harris hebben gekozen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gewoon een heel genuanceerde observatie
Als het bij vier jaar blijft.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad ook niet zien aankomen, maar blijkbaar heeft men meer zin in nog 4 jaar chaos.
Net zo instabiel als zijn vorige termijn?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou fantastisch joh. 4 jaar instabiliteit is inderdaad iets om blij mee te zijn. Eens zien hoe de democratie van Amerika er over 4 jaar uitziet.
Nou ja, dat bij winst van Trump dit een paginalang trolletjesfestijn zou worden was natuurlijk ook niet heel verrassend.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Omdat politiek voor velen tegenwoordig entertainment is
Een hoop mensen zijn al blij omdat ze nu weer 4 jaar `leuke memes en popcornvermaak' te zien krijgen
Tsja. Bijzonder treurig
Blijft triest dat dit wel uitmaakt en niet dat Trump een verkrachter, oplichter en dictator in spé is.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:30 schreef xminator het volgende:
Had iemand nou echt verwacht dat Kamala zou winnen? Ze is een vrouw en ze is van kleur.
amerikanen stemmen bij een goede economie altijd voor een republicein, en bijeen slechte economie voor een democraat.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het blijft apart dat mensen daarvoor juichen terwijl ze er zelf nooit beter van zullen worden.
Jemig manquote:Op woensdag 6 november 2024 07:30 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
De druiven zijn zo zuur dat ze citroenen zijn geworden. Ik heb een van de mooiste dagen in 8 jaar, en wat zal ik later vandaag lekker wakker worden. Maar ik blijf wakker tot ik Musk heb zien springen op dat podium, en Trump heb horen roepen: FIGHT FIGHT FIGHT EN WIN WIN WIN.
Gelukkig is het maar 4 jaar. Over 4 jaar nieuwe ronden nieuwe kansenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dat bij winst van Trump dit een paginalang trolletjesfestijn zou worden was natuurlijk ook niet heel verrassend.![]()
Ik snap het soort tribalisme ook niet zo. Je gaat als Nederlander niet echt beter worden van een presidentschap van Trump. En de negatieve effecten van z'n beleid ga je hier waarschijnlijk wel ondervinden.
Toen was het aan de voorkant heel rustig. Andere tijden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net zo instabiel als zijn vorige termijn?
3 seconden meer nadenken geeft nog een beter beeld: https://fred.stlouisfed.org/series/APU0000708111quote:Op woensdag 6 november 2024 07:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
2 seconden googelen geeft een ander beeld:
https://www.walmart.com/browse/food/eggs/976759_9176907_1001469
Ik vermoed erger.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:34 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Net zo instabiel als zijn vorige termijn?
Helemaal prima, genoeg met de angstzaaierij. Over 4 jaar kan iedereen gewoon weer stemmen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou fantastisch joh. 4 jaar instabiliteit is inderdaad iets om blij mee te zijn. Eens zien hoe de democratie van Amerika er over 4 jaar uitziet.
Dat is toch gewoon in lijn met de prijzen die je daar ziet?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:35 schreef raptorix het volgende:
[..]
3 seconden meer nadenken geeft nog een beter beeld: https://fred.stlouisfed.org/series/APU0000708111
Dat is nog afwachten, getuige de you'll never have to vote again uitspraken.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 4 jaar. Over 4 jaar nieuwe ronden nieuwe kansen
Je zal toch zo’n treurig leven hebben dat de verkiezing van een president een van de mooiste dagen van je leven isquote:
Dat SpaceX nu waarschijnlijk minder gezeik krijgt met licenties is wel een pluspunt van de winst van Trump. En dat er nu geen burgeroorlog optreedt ook wel, maar dat is eigenlijk chantage. Verder moet ik nog even zoeken.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:26 schreef Eagles89 het volgende:
[ x ]
Dit is het absolute summum van genieten. Dit is zooo geil om te zien. Musk ging letterlijk ALL IN. En heeft gewonnen. De winner takes all. En hij heeft het verdiend. Trump zal hem ongelofelijk veel macht geven, en terecht. Hij riskeerde alles door allin te gaan voor Trump, en de gladiolen zijn voor hem. Quid pro quo. Oneindige mogelijkheden nu voor SpaceX naar Mars te gaan, geen stomme milieu regel zal nog gelden, geen bureaucratische rompslomp, Trump tekent alle goedkeuring hoogstpersoonlijk zelf voor Musk in het Oval office.
Allemaal leuk en wel. Alleen al op basis van normen en waarden zou je nooit op Trump moeten willen stemmen. Dat dat kennelijk niet meer toe doet is nog wel het meest zorgwekkend.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef Lichtloper het volgende:
De fout van de Democraten blijft gewoon dat ze geen fatsoenlijke primaries gehouden hebben toen het voor de insiders allang duidelijk was dat Biden te oud was.
Biden werd er doorheen geduwd en toen bleek dat het echt niet meer ging, bleef Harris over. Weliswaar een betere kandidaat dan Biden, maar nog steeds een zwakke kandidaat.
Belangrijker natuurlijk dat het gros van de Amerikaanse bevolking er niet beter van gaat worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, dat bij winst van Trump dit een paginalang trolletjesfestijn zou worden was natuurlijk ook niet heel verrassend.![]()
Ik snap het soort tribalisme ook niet zo. Je gaat als Nederlander niet echt beter worden van een presidentschap van Trump. En de negatieve effecten van z'n beleid ga je hier waarschijnlijk wel ondervinden.
Trump dit trump dat. Vraag jezelf af, hoe heeft dit kunnen gebeuren? De democraten hebben zelf de fout begaan om Harris te kiezen. Die keus was allang al gemaakt door de hogere heren. Als je een meer open nominatie had dan kreeg je een betere kandidaat.quote:
Een veelgemaakte fout, de kosten voor boodschappen houden doorgaans niet lineair verband met je inkomen en inflatie correctie, kortom duurdere boodschappen raken lage inkomens veel zwaarder, zelfs als die gecompenseerd worden voor inflatie.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef Basp1 het volgende:
[..]
En hoe hoog in een modaal salaris daar, ook ongeveer dubbel zo veel als hier toch.
Mag toch hopen dat flinke meerderheden nodig zijn om zoiets te bewerkstelligenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat is nog afwachten, getuige de you'll never have to vote again uitspraken.
Dit is dezelfde user die enorme epistels tikte over de kwaliteit van ViaPlay en daar echt zichtbaar een halve depressie van opliep. Dit is dus eigenlijk geheel in lijn met wat we eerder gezien hebben.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:37 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Je zal toch zo’n treurig leven hebben dat de verkiezing van een president een van de mooiste dagen van je leven is
De wereld is de vorige keer compleet in elkaar gestort toen Trump er zat, man man man.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik ben voor democratie en zal blij zijn als de democratie wint.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:32 schreef raptorix het volgende:
Ook altijd mooi dat de bekende personen die zo voor democratie zijn enorm boos worden als hun vriendin niet gewonnen heeft, en dan de kiezers als mongolen bestempelen. Zijn meestal de mensen ook de compleet los staan van de Maatschappij en alleen in hun eigen (grachtengordel) bubbel leven.
Het is gewoon stuitend. Trump is een symptoom van een steeds debieler wordende samenleving en helaas is hij én conservatief dus zullen bijv. vrouwen sterven doordat alle abortussen zullen worden verboden én zal hij de banden aanhalen met types als Xi en Putin. Iets wat ons direct zal raken op geopolitiek vlak. Wij gaan het onderspit delven en dat gaan we merken.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:33 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik geef alleen maar aan de prijzen wel degelijk enorm gestegen zijn, dat van die 12 euro ontkrachtte ik zelf, en ja ik had de wallmart website zelf ook bekeken.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon in lijn met de prijzen die je daar ziet?
Daarbovenop komt ook nog eens dat wij in Europa massaal op figuren als Wilders, Le Pen, Meloni, Orbán en Fico stemmen die juist samenwerking frustreren, want alleen samen krijgen wij Rusland onder controle.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:39 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Het is gewoon stuitend. Trump is een symptoom van een steeds debieler wordende samenleving en helaas is hij én conservatief dus zullen bijv. vrouwen sterven doordat alle abortussen zullen worden verboden én zal hij de banden aanhalen met types als Xi en Putin. Iets wat ons direct zal raken op geopolitiek vlak. Wij gaan het onderspit delven en dat gaan we merken.
Je bedoelt linkserquote:Op woensdag 6 november 2024 07:39 schreef mcmlxiv het volgende:
Ben benieuwd of het zo blijft of dat hetzelfde gaat gebeuren als 4 jaar geleden. De grote steden zijn altijd de laatste die geteld worden en veelal democratischer zijn dan het platteland.
gaat trump de popular vote winnen?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:39 schreef Droopie het volgende:
[ x ]
FOX zet er meer vaart achter dan CNN, om over de nederlandse media maar te zwijgen.
Rusland wordt omarmd. Dit is 1 grote middelvinger richting Oekrainequote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Daarbovenop komt ook nog eens dat wij in Europa massaal op figuren als Wilders, Le Pen, Meloni, Orbán en Fico stemmen die juist samenwerking frustreren, want alleen samen krijgen wij Rusland onder controle.
Hij ligt 5 miljoen stemmen voorquote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef Korenfok het volgende:
[..]
gaat trump de popular vote winnen?
Huh?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:35 schreef Korenfok het volgende:
[..]
amerikanen stemmen bij een goede economie altijd voor een republicein, en bijeen slechte economie voor een democraat.
LOL. Je wilt niet weten. Iedereen zou eigenlijk eens iets over zichzelf en zn situatie moeten posten. En dan nogmaals anderen voor loser uit durven te maken. Maar ik ga mijn mooiste dag in jaren niet laten verknallen door een paar zure druifjes op Fok.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ik heb, getuige je prachtige oeuvre aan depriposts op dit forum, wel een idee: jij bent schizofreen.
Veel sterkte daarmee.
Beestje bij de naam noemen bedoel je?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:42 schreef KingRoland het volgende:
Feliciteren als hij heeft gewonnen en gewoon doorgaan. Focus op die hele democratische partij te vernieuwen en het proces hoe ze mensen kiezen.
Maar nee we gaan gewoon door met Trump uit te schelden hier
Trump stond zelfs de hele nacht al op voorsprong. Harris kon geen moment aanspraak maken op de overwinning.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:29 schreef Korenfok het volgende:
Toch was toen met Biden pas in de middag duidelijk dat hij president werd, en waarom nu waarschijnlijk Trump voorstaat gelijk al in de ochtend?
We zijn allemaal fucked lolquote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
Daarbovenop komt ook nog eens dat wij in Europa massaal op figuren als Wilders, Le Pen, Meloni, Orbán en Fico stemmen die juist samenwerking frustreren, want alleen samen krijgen wij Rusland onder controle.
Dat slaat natuurlijk ook nergens op. Onze lijsttrekkers zijn veelal ook gewoon naar voren geschoven. De daadwerkelijke verkiezingen zijn het moment waarop de kiezer kiest. En als Harris de verkiezingen had gewonnen had de kiezer ook gesproken.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik ben voor democratie en zal blij zijn als de democratie wint.
In dit geval is dat niet Harris, die is 'selected not elected'. Volledig anti-democratisch.
Dat vervolgens Trump dan wint is dan weer helaas de keerzijde van de democratische medaille.
Dit is Fok, niet de Democratische Partij.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:42 schreef KingRoland het volgende:
Feliciteren als hij heeft gewonnen en gewoon doorgaan. Focus op die hele democratische partij te vernieuwen en het proces hoe ze mensen kiezen.
Maar nee we gaan gewoon door met Trump uit te schelden hier
Krantenkop: Trump is beating women.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump heeft twee keer van een vrouw gewonnen en een keer verloren van een man.
POL is de Democratische partij, welkom knul.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is Fok, niet de Democratische Partij.
Wie hadden ze volgens jou moeten nomineren?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Trump dit trump dat. Vraag jezelf af, hoe heeft dit kunnen gebeuren? De democraten hebben zelf de fout begaan om Harris te kiezen. Die keus was allang al gemaakt door de hogere heren. Als je een meer open nominatie had dan kreeg je een betere kandidaat.
Altijd makkelijk om weer op de persoon (trump) in te gaan, maar de democraten gaan gewoon zo weer door over 4 jaar en dan kraken we de republikeinse kandidaat weer af.
Lmao, gefeliciteerd met je weddenschap. Ik durfde het niet aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:39 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Hahaha jij heb echt geen idee. Weet je wat ook lekker was? De 1100 euro die ik gepakt heb door mn geld bij mn mond te plaatsen. De loser ben jezelf.
WE GAAN NAAR MARS HUMANITY
Hoe zou Opta dit verwoorden in 1 woordquote:Op woensdag 6 november 2024 07:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Trump heeft twee keer van een vrouw gewonnen en een keer verloren van een man.
Dit is FOK!, ongeletterde boerquote:Op woensdag 6 november 2024 07:43 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dit is Fok, niet de Democratische Partij.
ja, volgens trump zijn eigen maatstaven in 2016, stockmarket all time high, werkenloosheid op zijn laagst. Inflatie onder 3% etc...quote:Op woensdag 6 november 2024 07:42 schreef matthijst het volgende:
[..]
Huh?
Want de economie gaat zo goed daar![]()
![]()
Was jij niet pro-Rusland?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:41 schreef Erno-BE het volgende:
[..]
President van El fucking Salvador, world leader. Hehe.quote:
Ah dacht nu, want dan had je de exitpolls gemistquote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef Korenfok het volgende:
[..]
ja, volgens trump zijn eigen maatstaven in 2016, stockmarket all time high, werkenloosheid op zijn laagst. Inflatie onder 3% etc...
Femicidequote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zou Opta dit verwoorden in 1 woord
Hij is wel blij nu de btc op recordhoogte staatquote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
President van El fucking Salvador, world leader. Hehe.
Ik zie dat hij ook de popular vote aan het winnen is, maar de opkomst lijkt dus lager dan in 2020.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:42 schreef Arcee het volgende:
De
[..]
Trump stond zelfs de hele nacht al op voorsprong. Harris kon geen moment aanspraak maken op de overwinning.
Ik kreeg vorige week na die oerdomme comedian zn teksten twijfel, maar na de early votes die zó enorm gunstig waren voor Trump de knoop doorgehakt. Net als vier jaar geleden, en toen cashte ik mn bet op Trump 75% winstkans, vlak voordat al die mail in ballots later in de nacht tevoorschijn kwamen, hehe.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lmao, gefeliciteerd met je weddenschap. Ik durfde het niet aan.
Bepaalde users hier denken dat echtquote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef Tjacka het volgende:
De soep zou echt niet zo heet gegeten worden dan dat ze hier zeggen hoor. Harris zou beter zijn voor Europa en Trump is wat slechter, maar het gaat niet het einde van de wereld betekenen lol.
Ja man, het is toch niet best.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:37 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Je zal toch zo’n treurig leven hebben dat de verkiezing van een president een van de mooiste dagen van je leven is
Mwah, ik zie hier toch behoorlijk wat Trumpfansquote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
POL is de Democratische partij, welkom knul.
Ik weet niet of dat in de cijfers zit, maar volgens mij waren er dit jaar extreem veel vroege stemmers, wellicht dat die er nog bij opgeteld moeten worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zie dat hij ook de popular vote aan het winnen is, maar de opkomst is dus velemalen lager dan in 2020.
Uh uh. En een nieuwe oorlog dichterbij ons. Applaus jaquote:Op woensdag 6 november 2024 07:46 schreef matthijst het volgende:
Nou, morgen de oorlog in Oekraine opgelost
Opgelost door half Oekraïne af te staan, op naar Letlandquote:Op woensdag 6 november 2024 07:46 schreef matthijst het volgende:
Nou, morgen de oorlog in Oekraine opgelost
Kiesmensen @raymondmensquote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Gunner het volgende:
Zijn het tegenwoordig kiespersonen? #rtlnieuws
Ja in dit topic. Normaal in het amerika topic 24/7 anti-trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik zie hier toch behoorlijk wat Trumpfans
Dat je niet bepaald staat te juichen dat die clown zo'n grote ambt voor de tweede keer betreed betekent niet dat je meteen denkt dat de wereld vergaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bepaalde users hier denken dat echt
Womanbeater.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zou Opta dit verwoorden in 1 woord
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Opgelost door half Oekraïne af te staan, op naar Letland
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 6 november 2024 07:49 schreef superniger het volgende:
Gaat Trump alle swing states pakken?
Dit is RTL beleid hoorde ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Rare uitspraak van zo'n Trump fanboy als mens
Taylor Swift gaat emigrerenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:49 schreef superniger het volgende:
Gaat Trump alle swing states pakken?
Dat zou ik wel helemaal bizar vinden. Dan zou dit z'n beste verkiezingsresultaat zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zie dat hij ook de popular vote aan het winnen is
En terecht, want dit is gewoon klaar. Gewoon verlies accepteren, hopen dat het mee gaat vallen met de schade aan basismensenrechten en dergelijken en over 4 jaar kijken hoe of watquote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Droopie het volgende:
Fox heeft hem uitgeroepen.
Trump is de 47e president
Heeft POL invloed in de Democratische partij, knul?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
POL is de Democratische partij, welkom knul.
Priemgetal, de volgende Prime President wordt pas over 20 jaar verkozenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Droopie het volgende:
Fox heeft hem uitgeroepen.
Trump is de 47e president
Over 4 jaar weer proberen met Blinken als presidentskandidaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht, want dit is gewoon klaar. Gewoon verlies accepteren, hopen dat het mee gaat vallen met de schade aan basismensenrechten en dergelijken en over 4 jaar kijken hoe of wat
Jawel toch of onderschat je jezelfquote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft POL invloed in de Democratische partij, knul?
We gaan het zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef Tjacka het volgende:
De soep zou echt niet zo heet gegeten worden dan dat ze hier zeggen hoor. Harris zou beter zijn voor Europa en Trump is wat slechter, maar het gaat niet het einde van de wereld betekenen lol.
#viesdikquote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan mijn tweede ontbijt van de dag.
Niet dat de wereld vergaat. Maar het is echt heel naïef om te denken dat wij hier niet de negatieve gevolgen van gaan ondervinden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bepaalde users hier denken dat echt
24.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Priemgetal, de volgende Prime President wordt pas over 20 jaar verkozen
Democratische partij moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordenkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Amerikaanse politiek is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we weer gaan winnen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht, want dit is gewoon klaar. Gewoon verlies accepteren, hopen dat het mee gaat vallen met de schade aan basismensenrechten en dergelijken en over 4 jaar kijken hoe of wat
Wat echt compleet achterlijk is. De wereld leert ook nooit van de geschiedenis. Altijd loopt men achter nieuwe Hitlers en andere populisten en kleptocraten aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik zie hier toch behoorlijk wat Trumpfans
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Democratische partij moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordenkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Amerikaanse politiek is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we weer gaan winnen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Misschien gaat het straks met de westerse wereld een stuk beter.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet dat de wereld vergaat. Maar het is echt heel naïef om te denken dat wij hier niet de negatieve gevolgen van gaan ondervinden.
Wat waren de alternatieven voor de Democraten dan? Tim Waltz? Tim Kaine (Running Mate van Clinton)? Josh Shapiro? Die Astronaut uit Arizona (Kelly)?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef Nexum het volgende:
Biden had gewoon vorig jaar al uit de race moeten stappen en had een eerlijke kandidaat voor de Democratische Partij moeten laten kiezen
Hillary en Kamala verliezen nu beide vanwege dezelfde redenen: neoliberale Democratische kandidaat gekozen zonder een eerlijke primary race.
Dat valt te bezien, zeker op lange termijn, ik hoorde een mooie analyse van Boekestein dat dit juist zou kunnen leiden tot een sterker Europees blok, overigens verwacht ik dat het wel zal meevallen tussen Europa en de VS, we hebben elkaar keihard nodig.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet dat de wereld vergaat. Maar het is echt heel naïef om te denken dat wij hier niet de negatieve gevolgen van gaan ondervinden.
Zo sta ik ook in.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar daar wringt de schoen wel een beetje. Trump kan het niveau van de zero-sum denker niet overstijgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, zeker op lange termijn, ik hoorde een mooie analyse van Boekestein dat dit juist zou kunnen leiden tot een sterker Europees blok, overigens verwacht ik dat het wel zal meevallen tussen Europa en de VS, we hebben elkaar keihard nodig.
Taylor had gister nog iets gepost over de verkiezingen, iets van ga stemmen, maar zonder iets over Harris begreep ik. Misschien toch wat voorzichtiger geworden?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
Nogmaals het bewijs dat die stats online over taylor swift en haar impact gewoon bullshit is. Alleen als je een hotel hebt ja..
Heel onverwacht, Misschien was hun strategie om early te voten en hierdoor dems, wie wilden stemmen wie weer naar huis gingen,quote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou ik wel helemaal bizar vinden. Dan zou dit z'n beste verkiezingsresultaat zijn.
Ik vreesde wel dat Trump zou winnen, maar was ervan overtuigd dat hij de popular vote zou verliezen. Onvoorstelbaar.
Hier heeft hij gewonnenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:55 schreef Dagoduck het volgende:
Donald kan aan het werk.
[ afbeelding ]
Ik geloof daar niet in, maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien gaat het straks met de westerse wereld een stuk beter.
Kan ook he.
Hope dies last enzo.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien gaat het straks met de westerse wereld een stuk beter.
Kan ook he.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Uurtje of acht, mooi moment om naar bed te gaan.
Dat zal jij moeten weten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De dagbesteding is nog niet geopend?
Oke maarten van Rossemquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Zou inderdaad kunnen. Moeten alleen figuren als Wilders en Orban niet in de weg staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, zeker op lange termijn, ik hoorde een mooie analyse van Boekestein dat dit juist zou kunnen leiden tot een sterker Europees blok, overigens verwacht ik dat het wel zal meevallen tussen Europa en de VS, we hebben elkaar keihard nodig.
De democratische wereld kan heel goed vergaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Slaap welquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo sta ik ook in.
Voor de NAVO landen wordt hergroeperen en meer vanuit eigen kracht opbouwen ipv leunen op de usa
Hadden ze 4 jaar geleden moeten doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Democratische partij moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordenkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Amerikaanse politiek is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we weer gaan winnen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef OmniRocket het volgende:
Fox kan je niet aandragen als media dat Trump gewonnen heeft. Laat wat beschouwt wordt als de "linkse"/democraten media gelden als dat het definitief is.
Niet het probleem van de VS.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh uh. En een nieuwe oorlog dichterbij ons. Applaus ja
Peru?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:00 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx ik vroeg Kim wat ze van de voorlopige uitslag vond. Het enige wat ze daarop te zeggen had was dat ze graag naar Amerika wil gaan
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.quote:
Nou ja vooral dat een beetje. Poetin heeft Europa wel wakker geschud en er is bij monde wel gepreekt dat er flink geïnvesteerd ging worden in defensie, maar dat komt maar mondjesmaat van de grond.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.
Ah, nog efkes de kop in het zandquote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.
Het is ook wel een behoorlijke blamage voor de democraten dat ze niet van Trump hebben kunnen winnen.quote:
Le Pen en AfD gaan dat allemaal frustreren en krijgen ook ruzie met elkaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.
Dat Trump pas definitief heeft gewonnen als CNN/NBC zegt dat het zo is. Dan zal er ook niet lang gesteggel komen over de uitslag.quote:
Lijkt me wel duidelijk voor mij hoor, zie geen omslag meer komen. Ik vertaalde het alleen even.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, nog efkes de kop in het zand
Probleem is dat het belangrijkste EU land daar voor, Duitsland, financieel aan de grond zit en momenteel een kabinetscrisis beleeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja vooral dat een beetje. Poetin heeft Europa wel wakker geschud en er is bij monde wel gepreekt dat er flink geïnvesteerd ging worden in defensie, maar dat komt maar mondjesmaat van de grond.
De landen die dichter bij Oekraïne / Rusland liggen voelen de noodzaak meer en een Polen investeert natuurlijk flink, maar om echt een vuist te maken zullen landen als Duitsland, Frankrijk en Italië er een schepje bovenop moeten doen, moet het economisch nationalisme uit de defensie-industrie en ga zo maar door.
Of als de kiescommissie het heeft vastgesteld dat er een winnaar is.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.
Omdat het goed is voor de VS? Omdat ze dat willen?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk. Wel die van ons... waarom zou je dan juichen voor Trump
Maar, maar, de democratie gaat kapotquote:Op woensdag 6 november 2024 08:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat het goed is voor de VS? Omdat ze dat willen?
En dan willen ze chinese auto’s extra belasten omdat ze het beter doen dan hun eigen autosquote:Op woensdag 6 november 2024 08:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Probleem is dat het belangrijkste EU land daar voor, Duitsland, financieel aan de grond zit en momenteel een kabinetscrisis beleeft.
Dit ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk. Wel die van ons... waarom zou je dan juichen voor Trump
laten we die niet vergeten😂quote:Op woensdag 6 november 2024 08:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Of als de kiescommissie het heeft vastgesteld dat er een winnaar is.
Dat zijn best veel understatements in 1 postquote:Op woensdag 6 november 2024 08:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat wel minder is, is dat naadt Trump ook het Huis en de Senaat republikeins gaan worden waarschijnlijk. Dat geeft toch wel veel macht aan deze toch niet al te stabiele man.
Had liever nog wat afremmogelijkheid gehad ergens. We hebben het wel over het meest invloedrijke land ter wereld. Trumpisme op vol vermogen lijkt me niet ideaal.
dat had hij in 2016 toch ook?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat wel minder is, is dat naadt Trump ook het Huis en de Senaat republikeins gaan worden waarschijnlijk. Dat geeft toch wel veel macht aan deze toch niet al te stabiele man.
Had liever nog wat afremmogelijkheid gehad ergens. We hebben het wel over het meest invloedrijke land ter wereld. Trumpisme op vol vermogen lijkt me niet ideaal.
Dat mag je hier niet zeggenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is ook wel een behoorlijke blamage voor de democraten dat ze niet van Trump hebben kunnen winnen.
Doe niet zo zuur jho.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja.
Trollen zijn het, die genieten daar van. Beetje stoken hier, beetje stoken daar. Altijd dezelfde users ook
De eerste 2 jaar, en toen te weinig ingebracht, verwacht word dat hij dat nu anders gaat aanpakken (aldus een analist).quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |