En terecht, want dit is gewoon klaar. Gewoon verlies accepteren, hopen dat het mee gaat vallen met de schade aan basismensenrechten en dergelijken en over 4 jaar kijken hoe of watquote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Droopie het volgende:
Fox heeft hem uitgeroepen.
Trump is de 47e president
Heeft POL invloed in de Democratische partij, knul?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
POL is de Democratische partij, welkom knul.
Priemgetal, de volgende Prime President wordt pas over 20 jaar verkozenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Droopie het volgende:
Fox heeft hem uitgeroepen.
Trump is de 47e president
Over 4 jaar weer proberen met Blinken als presidentskandidaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht, want dit is gewoon klaar. Gewoon verlies accepteren, hopen dat het mee gaat vallen met de schade aan basismensenrechten en dergelijken en over 4 jaar kijken hoe of wat
Jawel toch of onderschat je jezelfquote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Heeft POL invloed in de Democratische partij, knul?
We gaan het zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef Tjacka het volgende:
De soep zou echt niet zo heet gegeten worden dan dat ze hier zeggen hoor. Harris zou beter zijn voor Europa en Trump is wat slechter, maar het gaat niet het einde van de wereld betekenen lol.
#viesdikquote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef superniger het volgende:
Begonnen aan mijn tweede ontbijt van de dag.
Niet dat de wereld vergaat. Maar het is echt heel naïef om te denken dat wij hier niet de negatieve gevolgen van gaan ondervinden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bepaalde users hier denken dat echt
24.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Priemgetal, de volgende Prime President wordt pas over 20 jaar verkozen
Democratische partij moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordenkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Amerikaanse politiek is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we weer gaan winnen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
En terecht, want dit is gewoon klaar. Gewoon verlies accepteren, hopen dat het mee gaat vallen met de schade aan basismensenrechten en dergelijken en over 4 jaar kijken hoe of wat
Wat echt compleet achterlijk is. De wereld leert ook nooit van de geschiedenis. Altijd loopt men achter nieuwe Hitlers en andere populisten en kleptocraten aan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik zie hier toch behoorlijk wat Trumpfans
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Democratische partij moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordenkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Amerikaanse politiek is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we weer gaan winnen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Misschien gaat het straks met de westerse wereld een stuk beter.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet dat de wereld vergaat. Maar het is echt heel naïef om te denken dat wij hier niet de negatieve gevolgen van gaan ondervinden.
Wat waren de alternatieven voor de Democraten dan? Tim Waltz? Tim Kaine (Running Mate van Clinton)? Josh Shapiro? Die Astronaut uit Arizona (Kelly)?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef Nexum het volgende:
Biden had gewoon vorig jaar al uit de race moeten stappen en had een eerlijke kandidaat voor de Democratische Partij moeten laten kiezen
Hillary en Kamala verliezen nu beide vanwege dezelfde redenen: neoliberale Democratische kandidaat gekozen zonder een eerlijke primary race.
Dat valt te bezien, zeker op lange termijn, ik hoorde een mooie analyse van Boekestein dat dit juist zou kunnen leiden tot een sterker Europees blok, overigens verwacht ik dat het wel zal meevallen tussen Europa en de VS, we hebben elkaar keihard nodig.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet dat de wereld vergaat. Maar het is echt heel naïef om te denken dat wij hier niet de negatieve gevolgen van gaan ondervinden.
Zo sta ik ook in.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:51 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, maar daar wringt de schoen wel een beetje. Trump kan het niveau van de zero-sum denker niet overstijgen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, zeker op lange termijn, ik hoorde een mooie analyse van Boekestein dat dit juist zou kunnen leiden tot een sterker Europees blok, overigens verwacht ik dat het wel zal meevallen tussen Europa en de VS, we hebben elkaar keihard nodig.
Taylor had gister nog iets gepost over de verkiezingen, iets van ga stemmen, maar zonder iets over Harris begreep ik. Misschien toch wat voorzichtiger geworden?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:52 schreef KingRoland het volgende:
Nogmaals het bewijs dat die stats online over taylor swift en haar impact gewoon bullshit is. Alleen als je een hotel hebt ja..
Heel onverwacht, Misschien was hun strategie om early te voten en hierdoor dems, wie wilden stemmen wie weer naar huis gingen,quote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou ik wel helemaal bizar vinden. Dan zou dit z'n beste verkiezingsresultaat zijn.
Ik vreesde wel dat Trump zou winnen, maar was ervan overtuigd dat hij de popular vote zou verliezen. Onvoorstelbaar.
Hier heeft hij gewonnenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:55 schreef Dagoduck het volgende:
Donald kan aan het werk.
[ afbeelding ]
Ik geloof daar niet in, maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien gaat het straks met de westerse wereld een stuk beter.
Kan ook he.
Hope dies last enzo.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien gaat het straks met de westerse wereld een stuk beter.
Kan ook he.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Uurtje of acht, mooi moment om naar bed te gaan.
Dat zal jij moeten weten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De dagbesteding is nog niet geopend?
Oke maarten van Rossemquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Zou inderdaad kunnen. Moeten alleen figuren als Wilders en Orban niet in de weg staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, zeker op lange termijn, ik hoorde een mooie analyse van Boekestein dat dit juist zou kunnen leiden tot een sterker Europees blok, overigens verwacht ik dat het wel zal meevallen tussen Europa en de VS, we hebben elkaar keihard nodig.
De democratische wereld kan heel goed vergaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Slaap welquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo sta ik ook in.
Voor de NAVO landen wordt hergroeperen en meer vanuit eigen kracht opbouwen ipv leunen op de usa
Hadden ze 4 jaar geleden moeten doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Democratische partij moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordenkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Amerikaanse politiek is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we weer gaan winnen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef OmniRocket het volgende:
Fox kan je niet aandragen als media dat Trump gewonnen heeft. Laat wat beschouwt wordt als de "linkse"/democraten media gelden als dat het definitief is.
Niet het probleem van de VS.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh uh. En een nieuwe oorlog dichterbij ons. Applaus ja
Peru?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:00 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx ik vroeg Kim wat ze van de voorlopige uitslag vond. Het enige wat ze daarop te zeggen had was dat ze graag naar Amerika wil gaan
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.quote:
Nou ja vooral dat een beetje. Poetin heeft Europa wel wakker geschud en er is bij monde wel gepreekt dat er flink geïnvesteerd ging worden in defensie, maar dat komt maar mondjesmaat van de grond.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.
Ah, nog efkes de kop in het zandquote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.
Het is ook wel een behoorlijke blamage voor de democraten dat ze niet van Trump hebben kunnen winnen.quote:
Le Pen en AfD gaan dat allemaal frustreren en krijgen ook ruzie met elkaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.
Dat Trump pas definitief heeft gewonnen als CNN/NBC zegt dat het zo is. Dan zal er ook niet lang gesteggel komen over de uitslag.quote:
Lijkt me wel duidelijk voor mij hoor, zie geen omslag meer komen. Ik vertaalde het alleen even.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, nog efkes de kop in het zand
Probleem is dat het belangrijkste EU land daar voor, Duitsland, financieel aan de grond zit en momenteel een kabinetscrisis beleeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja vooral dat een beetje. Poetin heeft Europa wel wakker geschud en er is bij monde wel gepreekt dat er flink geïnvesteerd ging worden in defensie, maar dat komt maar mondjesmaat van de grond.
De landen die dichter bij Oekraïne / Rusland liggen voelen de noodzaak meer en een Polen investeert natuurlijk flink, maar om echt een vuist te maken zullen landen als Duitsland, Frankrijk en Italië er een schepje bovenop moeten doen, moet het economisch nationalisme uit de defensie-industrie en ga zo maar door.
Of als de kiescommissie het heeft vastgesteld dat er een winnaar is.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.
Omdat het goed is voor de VS? Omdat ze dat willen?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk. Wel die van ons... waarom zou je dan juichen voor Trump
Maar, maar, de democratie gaat kapotquote:Op woensdag 6 november 2024 08:05 schreef xzaz het volgende:
[..]
Omdat het goed is voor de VS? Omdat ze dat willen?
En dan willen ze chinese auto’s extra belasten omdat ze het beter doen dan hun eigen autosquote:Op woensdag 6 november 2024 08:03 schreef Hanca het volgende:
[..]
Probleem is dat het belangrijkste EU land daar voor, Duitsland, financieel aan de grond zit en momenteel een kabinetscrisis beleeft.
Dit ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk. Wel die van ons... waarom zou je dan juichen voor Trump
laten we die niet vergeten😂quote:Op woensdag 6 november 2024 08:04 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Of als de kiescommissie het heeft vastgesteld dat er een winnaar is.
Dat zijn best veel understatements in 1 postquote:Op woensdag 6 november 2024 08:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat wel minder is, is dat naadt Trump ook het Huis en de Senaat republikeins gaan worden waarschijnlijk. Dat geeft toch wel veel macht aan deze toch niet al te stabiele man.
Had liever nog wat afremmogelijkheid gehad ergens. We hebben het wel over het meest invloedrijke land ter wereld. Trumpisme op vol vermogen lijkt me niet ideaal.
dat had hij in 2016 toch ook?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
Wat wel minder is, is dat naadt Trump ook het Huis en de Senaat republikeins gaan worden waarschijnlijk. Dat geeft toch wel veel macht aan deze toch niet al te stabiele man.
Had liever nog wat afremmogelijkheid gehad ergens. We hebben het wel over het meest invloedrijke land ter wereld. Trumpisme op vol vermogen lijkt me niet ideaal.
Dat mag je hier niet zeggenquote:Op woensdag 6 november 2024 08:02 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het is ook wel een behoorlijke blamage voor de democraten dat ze niet van Trump hebben kunnen winnen.
Doe niet zo zuur jho.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:06 schreef aloa het volgende:
[..]
Dit ja.
Trollen zijn het, die genieten daar van. Beetje stoken hier, beetje stoken daar. Altijd dezelfde users ook
De eerste 2 jaar, en toen te weinig ingebracht, verwacht word dat hij dat nu anders gaat aanpakken (aldus een analist).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |