Ik zie dat hij ook de popular vote aan het winnen is, maar de opkomst lijkt dus lager dan in 2020.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:42 schreef Arcee het volgende:
De
[..]
Trump stond zelfs de hele nacht al op voorsprong. Harris kon geen moment aanspraak maken op de overwinning.
Ik kreeg vorige week na die oerdomme comedian zn teksten twijfel, maar na de early votes die zó enorm gunstig waren voor Trump de knoop doorgehakt. Net als vier jaar geleden, en toen cashte ik mn bet op Trump 75% winstkans, vlak voordat al die mail in ballots later in de nacht tevoorschijn kwamen, hehe.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Lmao, gefeliciteerd met je weddenschap. Ik durfde het niet aan.
Bepaalde users hier denken dat echtquote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef Tjacka het volgende:
De soep zou echt niet zo heet gegeten worden dan dat ze hier zeggen hoor. Harris zou beter zijn voor Europa en Trump is wat slechter, maar het gaat niet het einde van de wereld betekenen lol.
Ja man, het is toch niet best.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:37 schreef Lichtloper het volgende:
[..]
Je zal toch zo’n treurig leven hebben dat de verkiezing van een president een van de mooiste dagen van je leven is
Mwah, ik zie hier toch behoorlijk wat Trumpfansquote:Op woensdag 6 november 2024 07:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
POL is de Democratische partij, welkom knul.
Ik weet niet of dat in de cijfers zit, maar volgens mij waren er dit jaar extreem veel vroege stemmers, wellicht dat die er nog bij opgeteld moeten worden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zie dat hij ook de popular vote aan het winnen is, maar de opkomst is dus velemalen lager dan in 2020.
Uh uh. En een nieuwe oorlog dichterbij ons. Applaus jaquote:Op woensdag 6 november 2024 07:46 schreef matthijst het volgende:
Nou, morgen de oorlog in Oekraine opgelost
Opgelost door half Oekraïne af te staan, op naar Letlandquote:Op woensdag 6 november 2024 07:46 schreef matthijst het volgende:
Nou, morgen de oorlog in Oekraine opgelost
Kiesmensen @raymondmensquote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Gunner het volgende:
Zijn het tegenwoordig kiespersonen? #rtlnieuws
Ja in dit topic. Normaal in het amerika topic 24/7 anti-trump.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, ik zie hier toch behoorlijk wat Trumpfans
Dat je niet bepaald staat te juichen dat die clown zo'n grote ambt voor de tweede keer betreed betekent niet dat je meteen denkt dat de wereld vergaat.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Bepaalde users hier denken dat echt
Womanbeater.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Hoe zou Opta dit verwoorden in 1 woord
quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Opgelost door half Oekraïne af te staan, op naar Letland
Daar lijkt het wel opquote:Op woensdag 6 november 2024 07:49 schreef superniger het volgende:
Gaat Trump alle swing states pakken?
Dit is RTL beleid hoorde ik.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:49 schreef matthijst het volgende:
[..]
Rare uitspraak van zo'n Trump fanboy als mens
Taylor Swift gaat emigrerenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:49 schreef superniger het volgende:
Gaat Trump alle swing states pakken?
Dat zou ik wel helemaal bizar vinden. Dan zou dit z'n beste verkiezingsresultaat zijn.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:47 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Ik zie dat hij ook de popular vote aan het winnen is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |