Heel onverwacht, Misschien was hun strategie om early te voten en hierdoor dems, wie wilden stemmen wie weer naar huis gingen,quote:Op woensdag 6 november 2024 07:50 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dat zou ik wel helemaal bizar vinden. Dan zou dit z'n beste verkiezingsresultaat zijn.
Ik vreesde wel dat Trump zou winnen, maar was ervan overtuigd dat hij de popular vote zou verliezen. Onvoorstelbaar.
Hier heeft hij gewonnenquote:Op woensdag 6 november 2024 07:55 schreef Dagoduck het volgende:
Donald kan aan het werk.
[ afbeelding ]
Ik geloof daar niet in, maar we gaan het zien.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien gaat het straks met de westerse wereld een stuk beter.
Kan ook he.
Hope dies last enzo.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef Droopie het volgende:
[..]
Misschien gaat het straks met de westerse wereld een stuk beter.
Kan ook he.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Uurtje of acht, mooi moment om naar bed te gaan.
Dat zal jij moeten weten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
De dagbesteding is nog niet geopend?
Oke maarten van Rossemquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
Zou inderdaad kunnen. Moeten alleen figuren als Wilders en Orban niet in de weg staan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat valt te bezien, zeker op lange termijn, ik hoorde een mooie analyse van Boekestein dat dit juist zou kunnen leiden tot een sterker Europees blok, overigens verwacht ik dat het wel zal meevallen tussen Europa en de VS, we hebben elkaar keihard nodig.
De democratische wereld kan heel goed vergaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Niet dat de wereld vergaat. Maar het is echt heel naïef om te denken dat wij hier niet de negatieve gevolgen van gaan ondervinden.
Slaap welquote:Op woensdag 6 november 2024 07:56 schreef Dagoduck het volgende:
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:54 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zo sta ik ook in.
Voor de NAVO landen wordt hergroeperen en meer vanuit eigen kracht opbouwen ipv leunen op de usa
Hadden ze 4 jaar geleden moeten doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Democratische partij moet nu al bezig zijn met spelers voor het komende seizoen. Haal een bult stevige kerels die het duel niet schuwen, en als dat mogelijk is, een paar woordenkunstenaars. Balvaste spitsen, snelle buitenspelers, verdedigers die er de beuk in gooien (á la Douglas). De Amerikaanse politiek is vechtvoetbal, maar als je wat leuke pielers kunt halen is er een grote kans dat we weer gaan winnen. Moet je wel spelers hebben die het gras opvreten, desnoods de modder, en we kunnen komend seizoen meedoen. Doet afgrijselijk veel pijn om dit te moeten zeggen, maar het is nou eenmaal de realiteit.
Wat staat hier?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef OmniRocket het volgende:
Fox kan je niet aandragen als media dat Trump gewonnen heeft. Laat wat beschouwt wordt als de "linkse"/democraten media gelden als dat het definitief is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |