Niet het probleem van de VS.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Uh uh. En een nieuwe oorlog dichterbij ons. Applaus ja
Peru?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:00 schreef KingRoland het volgende:
@:mortaxx ik vroeg Kim wat ze van de voorlopige uitslag vond. Het enige wat ze daarop te zeggen had was dat ze graag naar Amerika wil gaan
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.quote:
Nou ja vooral dat een beetje. Poetin heeft Europa wel wakker geschud en er is bij monde wel gepreekt dat er flink geïnvesteerd ging worden in defensie, maar dat komt maar mondjesmaat van de grond.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.
Ah, nog efkes de kop in het zandquote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.
Het is ook wel een behoorlijke blamage voor de democraten dat ze niet van Trump hebben kunnen winnen.quote:
Le Pen en AfD gaan dat allemaal frustreren en krijgen ook ruzie met elkaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
En toen werd je wakker en zag je wie er in Europa aan de macht is of komt. Allemaal slappe leiders of holle populisten.
Dat Trump pas definitief heeft gewonnen als CNN/NBC zegt dat het zo is. Dan zal er ook niet lang gesteggel komen over de uitslag.quote:
Lijkt me wel duidelijk voor mij hoor, zie geen omslag meer komen. Ik vertaalde het alleen even.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:02 schreef matthijst het volgende:
[..]
Ah, nog efkes de kop in het zand
Probleem is dat het belangrijkste EU land daar voor, Duitsland, financieel aan de grond zit en momenteel een kabinetscrisis beleeft.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja vooral dat een beetje. Poetin heeft Europa wel wakker geschud en er is bij monde wel gepreekt dat er flink geïnvesteerd ging worden in defensie, maar dat komt maar mondjesmaat van de grond.
De landen die dichter bij Oekraïne / Rusland liggen voelen de noodzaak meer en een Polen investeert natuurlijk flink, maar om echt een vuist te maken zullen landen als Duitsland, Frankrijk en Italië er een schepje bovenop moeten doen, moet het economisch nationalisme uit de defensie-industrie en ga zo maar door.
Of als de kiescommissie het heeft vastgesteld dat er een winnaar is.quote:Op woensdag 6 november 2024 08:01 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat FOX een pro-Republikeinse zender is. Pas als de pro-Democraten het toegeven kun je het als definitief beschouwen.
Omdat het goed is voor de VS? Omdat ze dat willen?quote:Op woensdag 6 november 2024 08:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Leuk. Wel die van ons... waarom zou je dan juichen voor Trump
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |