Misschien ben jij wel bang gemaakt door de reguliere media.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:14 schreef Nexum het volgende:
![]()
Hoe dan. Ik snap het echt niet.
Elk land in het Westen bezwijkt voor rechts popuisme. Zijn mensen dan echt zo bang gemaakt door social media dat ze zich genoodzaakt voelen op Trump te stemmen?
Jij int de importtarieven?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:13 schreef Claudia_x het volgende: [..] Voor mij is het beter als Trump wint.
Dat is het punt dat de Democraten dan maar moeten afvragen, waarom stemmen mensen daar liever op dan op een Democraat, de vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen die flagrante onwaarheden en leugens niet zo erg vinden.
En verkrachtingen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Mensen die flagrante onwaarheden en leugens niet zo erg vinden.
"First Lady Melania Trump"quote:
VS is één van nederlands grotere export partners, wanneer er 100% tariefen komen, betekend dit iets voor de economie van Nederland. Wanneer de lijnen trekken met andere eu partners en hoe dit de processen beinvloeden indirect, is dit niet gunstig.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:13 schreef raptorix het volgende: [..] Waarom denk je dat het beter is voor Nederland?
En nu de voordelen?quote:
Meh, van die importtarieven worden we allemaal slechter.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij int de importtarieven?
Beter zou zijn als er een paar meer partijen om het eggie mee zouden kunnen doen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:17 schreef Zorro het volgende:
Het meest jammere is toch wel dat een president daar niet net als hier gewoon kan vallen en nieuwe verkiezingen worden uitgeschreven.
Met twee nieuwe kandidaten. Dat zou voor iedereen het beste zijn.
De reguliere media die alle strapatsen van trump objectief verteld, vs sociale media waarbij mafketels elkaar opjutten en zeggen dat mensen in de VS katten en honden eten.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:15 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel bang gemaakt door de reguliere media.
Indentiteitspolitiek doen het goed bij de amerikaanse mannen blijkbaar.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En verkrachtingen.
En abortus
En het niet zo nauw nemen met democratie
En verkiezingsfraude claimen als het je kant niet oprolt
Dat trucje dacht men eerder uit te halen, tot men zich realiseerde dat hogere importtarieven doorgerekend worden aan de Amerikaanse klant, het is niet zo dat ze het importeren omdat het ze het zo leuk vinden.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:17 schreef Korenfok het volgende:
[..]
VS is één van nederlands grotere export partners, wanneer er 100% tariefen komen, betekend dit iets voor de economie van Nederland. Wanneer de lijnen trekken met andere eu partners en hoe dit de processen beinvloeden indirect, is dit niet gunstig.
Ik werp het maar als mogelijkheid op, hè. Zou het héél misschien zo kunnen zijn dat die reguliere media niet zo objectief zijn?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:18 schreef Basp1 het volgende:
[..]
De reguliere media die alle strapatsen van trump objectief verteld, vs sociale media waarbij mafketels elkaar opjutten en zeggen dat mensen in de VS katten en honden eten.
Voor team-Trump ja.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:18 schreef StephanL het volgende:
[..]
Er gaan vast dingen makkelijk met overal de meerderheid
Ja, precies. Daarom, wat is het voordeel voor jou persoonlijk? Hier zullen we er economisch op achteruit gaan.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meh, van die importtarieven worden we allemaal slechter.
Schade is naar verwachting vele miljarden voor de Nederlandse economiequote:Op woensdag 6 november 2024 07:18 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Meh, van die importtarieven worden we allemaal slechter.
Het is zijn verkiezingsbelofte.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:19 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat trucje dacht men eerder uit te halen, tot men zich realiseerde dat hogere importtarieven doorgerekend worden aan de Amerikaanse klant, het is niet zo dat ze het importeren omdat het ze het zo leuk vinden.
Dit klopt nu al niet want mijn bitcoins staan 8% in de plus tov gisteren.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:14 schreef soeverein het volgende:
[..]
Trump gaat niks in jouw leven beter maken hier in Nederland.
Trump is een geweldige man die de wereld een stuk beter gaat maken?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik werp het maar als mogelijkheid op, hè. Zou het héél misschien zo kunnen zijn dat die reguliere media niet zo objectief zijn?
Ideaal is het nooit, maar het is 100x beter dan al die overduidelijke onwaarheden en leugens.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik werp het maar als mogelijkheid op, hè. Zou het héél misschien zo kunnen zijn dat die reguliere media niet zo objectief zijn?
Er Wilders zal er voor juichen.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Schade is naar verwachting vele miljarden voor de Nederlandse economie
Heeft ie weer iets uit het buitenland om de schuld te geven.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Er Wilders zal er voor juichen.
Wel een kans ja. En nog grotere mafklapper RFK jr mogelijk op gezondheid?quote:Op woensdag 6 november 2024 07:00 schreef Immerdebestebob het volgende:
Krijgen we mafklapper Musk als minister?
De mijne ookquote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef asco het volgende:
[..]
Dit klopt nu al niet want mijn bitcoins staan 8% in de plus tov gisteren.
Maar hij was al de 45e. Hoe dan?!quote:
Erg belangrijk inderdaad. Dat en links gejank.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef asco het volgende:
[..]
Die mogen zich wel eens afvragen hoe ze twee keer van Trump hebben weten te verliezen door manke kandidaten voor te schuiven.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is het punt dat de Democraten dan maar moeten afvragen, waarom stemmen mensen daar liever op dan op een Democraat, de vraag stellen is hem beantwoorden.
Maar we zijn gewoon bang gemaakt door reguliere mediaquote:Op woensdag 6 november 2024 07:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En verkrachtingen.
En abortus
En het niet zo nauw nemen met democratie
En verkiezingsfraude claimen als het je kant niet oprolt
Tijd dat ik weer eens naar Carl ga kijken, buikje wordt beetje bol hier.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef superniger het volgende:
[..]
Raymond trapt open deuren in voor ochtendgymnastiek
Gefeliciteerd, lekker cashen voordat het weer diptquote:Op woensdag 6 november 2024 07:20 schreef asco het volgende:
[..]
Dat is achteraf geredeneer. Tot gisteren leek ze er goed voor te staan en het is nu niet zo dat Trump heel dik wint.quote:Op woensdag 6 november 2024 07:21 schreef Nexum het volgende:
Biden had gewoon vorig jaar al uit de race moeten stappen en had een eerlijke kandidaat voor de Democratische Partij moeten laten kiezen
Hillary en Kamala verliezen nu beide vanwege dezelfde redenen: neoliberale Democratische kandidaat gekozen zonder een eerlijke primary race.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |